SUPPORT.UA отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей и клиентов
SUPPORT.UA
4.4 5
17 отзывов / 6609 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Не рекомедую!!!!

Alina Alina 8 мая, 2025 год
Розводять людей, шкодую, що взяли цю гарантію.. 1400грн.в одне місце як то кажуть!!! Тому щоб зберегти свої нерви та кошти краще не зв'язуйтеся з ними!!!!!
2 не согласны
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 9 мая, 2025 год
Доброго дня, Аліно!
Нам щиро прикро, що у вас склалося негативне враження. Згідно з умовами оферти, звернення щодо повернення вартості сервісу можливе лише протягом 14 календарних днів після завершення терміну його дії. Ви звернулися пізніше цього строку, тому, на жаль, ми не маємо можливості задовольнити запит.
Детальні умови сервісу вказані в договорі, з яким можна ознайомитися за QR-кодом або посиланням, що міститься на вашому екземплярі сертифіката. Ми завжди відкриті до діалогу та працюємо за чітко визначеними правилами, щоб гарантувати прозорість кожного випадку. SUPPORT.UA -

Відмова у страховому випадку

Сережа Сережа 20 марта, 2025 год

Внутренняя трещина экрана.
Говорят на сервисе глубокая царапина.хотя ни как тактильно не слышно, и визуально видно,что внутри
Сделали нервы отказали в ремонте.скоро заканчивается время,посмотрим как будут отдавать деньги
Достоинства:
  1. Нет контактов с специалистами которые делают оценку повреждений
Недостатки:
  1. Нет возможности оспорить их решение не делать замену экрана.магазин где уговорили на страховку морозятся,типа мы не причем и повлиять не могут
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 20 марта, 2025 год
Доброго дня, Сергію!
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження від обслуговування. Після проведення детальної діагностики спеціалістами сервісного центру, заявлені вами несправності - тріщина на екрані та проблеми із зображенням - не були виявлені. Натомість на пристрої було зафіксовано подряпину, яка не впливає на роботу екрана. Даний висновок надано вам в акті від авторизованого сервісного центру.
Ми розуміємо ваше бажання отримати більше інформації щодо прийнятого рішення, однак у межах умов сервісу оцінка пристрою здійснюється кваліфікованими спеціалістами, а висновок надається відповідно до фактичного стану пристрою після перевірки.
Показать 2 ответа

Дуже поганий сервіс !!!!

Наташа Мацюк Наташа Мацюк 10 марта, 2025 год
Дитина впустила телефон та розбився екран. Оскільки, при купівлі телефону в магазині Цитрус, придбали страховку від сервісного центру Support за 2000 грн, вирішили нею скористатися. Магазин відмовився сам приймати телефон, та настояти на тому, щоб ми відправляли з чеком. Телефон було відправлено ще в січні, і вже більше як півтора місяці ми чуємо, що потрібно зачекати ( з обіцяними 14... Читать отзыв Дитина впустила телефон та розбився екран. Оскільки, при купівлі телефону в магазині Цитрус, придбали страховку від сервісного центру Support за 2000 грн, вирішили нею скористатися. Магазин відмовився сам приймати телефон, та настояти на тому, щоб ми відправляли з чеком. Телефон було відправлено ще в січні, і вже більше як півтора місяці ми чуємо, що потрібно зачекати ( з обіцяними 14 днями). Знову ми отримали довгоочікуваний дзвінок, в якому почули, що більше інформації про дату ремонту ми отримаємо в кінці березня або ж візьміть половину вартості телефону та забудьте за свій телефон.
Дуже поганий сервіс, нікому не раджу погоджуватися на ці страховки.
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 10 марта, 2025 год
Доброго дня, Наталія!
Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми розуміємо ваше незадоволення через затримку в ремонті та хочемо розібратися в цьому питанні детальніше.
На жаль, у період воєнного стану сервісні центри можуть стикатися з труднощами, зокрема через логістичні обмеження або нестачу персоналу, що іноді впливає на терміни ремонту. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб такі випадки були рідкісними та щоб клієнти отримували послуги вчасно.
Щодо компенсації: ми діємо згідно з умовами сервісу, де передбачено обмін пристрою на сертифікати магазину (50% вартості) у випадку, якщо ремонт неможливий.
Перепрошуємо за затримку та незручності, які виникли. Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені сервісом, і як знак вибачення ми хотіли б запропонувати вам брендований подарунок. Наша мета – надати якісний сервіс, і нам важливо виправити цю ситуацію. Дякуємо за ваш відгук та за можливість покращити нашу роботу.

Отвратительный сервисный цент

Юлия Юлия 8 февраля, 2025 год
Покупали телефон в комфи, взяли гарантию на 2 года. В учебке разбили экран, небольшая трещина, сулила глаза, решили воспользоваться гарантией. Месяц нас динамили с ремонтом, позвонили сказали стекло поменяли но не работает пол экрана. В итоге ремонт опять затянулся на 1.5 недели.
С горем пополам отправили телефон, сегодня забрала а низ экрана в белых точках(их не было при... Читать отзыв
Покупали телефон в комфи, взяли гарантию на 2 года. В учебке разбили экран, небольшая трещина, сулила глаза, решили воспользоваться гарантией. Месяц нас динамили с ремонтом, позвонили сказали стекло поменяли но не работает пол экрана. В итоге ремонт опять затянулся на 1.5 недели.
С горем пополам отправили телефон, сегодня забрала а низ экрана в белых точках(их не было при отправке телефона на ремонт, телефону 2-3 месяца)
Операторы чата только и говорят что ничего не знают, от них ничего не влияет, это все сервисный центр и тд.
Жду ответ от компании с решением этой ситуации, но пока 0 реакции.

Никому не рекомендую данную шарашкину контору.
Достоинства:
  1. Из нет
Недостатки:
  1. Обратной связи н какой
  2. Сломали телефон
  3. Чинят больше месяца
  4. Кол центр никогда ничего не знает
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 10 февраля, 2025 год
Доброго дня, Юліє!
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка склалася. Нам прикро, що ваш досвід із сервісом не виправдав очікувань. Дійсно, у період воєнного стану сервісні центри можуть стикатися з труднощами, зокрема через логістичні обмеження або нестачу персоналу, що іноді впливає на терміни ремонту.
Щодо білих плям на екрані – ми хочемо розібратися в цьому питанні та запропонувати рішення. Для цього необхідно повторно провести діагностику пристрою. Ми розуміємо, наскільки важливо отримати повністю справний телефон, тому зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якнайшвидше.
Будь ласка, напишіть нам або зверніться на гарячу лінію, щоб узгодити подальші дії. Дякуємо за ваше терпіння!

Недобросовісні

Ірина Ірина 16 января, 2025 год
Придбали на РОЗЕТЦІ посудомийну машину в лютому 2023 року і докупили сервіс розширеної гарнтіїї+2 роки. Рішення про покупку гарнтії було прийняте за рахунок того, що Розетка має віддмінну репутацію, і не здогадувались про той жах, який забезпечив ваш партнер Support.ua. Майже місяць не могли діагностувати відкладаючи з дня на день .Тепер третій місяць чекаю на запчастини до посудомийки, причому... Читать отзыв Придбали на РОЗЕТЦІ посудомийну машину в лютому 2023 року і докупили сервіс розширеної гарнтіїї+2 роки. Рішення про покупку гарнтії було прийняте за рахунок того, що Розетка має віддмінну репутацію, і не здогадувались про той жах, який забезпечив ваш партнер Support.ua. Майже місяць не могли діагностувати відкладаючи з дня на день .Тепер третій місяць чекаю на запчастини до посудомийки, причому інформація яка надається в чаті телеграму суперечить тій, що вони озвучують в телефонних дзвінках, останнє- вчора 14 січня 2025 року зателефонували і сказали, що час очікування запчастин затримується щена місяць, (моє першочергове звернення було 7 жовтня 2024 року), сьогодні кажуть , що запчастина надійшла і вде почали ремонт.На мій запит про акт обстеження машини на предмет поломки відповідають, що ще не сформований і треба чекати...Це по в им параметрам скидається на шахрайство, я не знаю що зараз відбувається з машиною, які маніпуляції з нею проводяться і що з нею зроблять в кінцевому варіанті, якими з/ ч начинять, чи буде там все те що було до поломки тену( з усних слів оператора).Мождиво тен замінять, а двигун чи помпу б/ у встановлять.Наразі цей сервіс і досі продається на РОЗЕТЦІ!!!!! В переписці вони відкрито щнущаються і ігнорують- впевнені в своїй бещкарності.Готова надати всі підтверджуючі документи і скріни переписки. Думаюзвернутись до поліції...
P.S. Заради справедливості можу сказати, що 13 .01.2025 року ( звернулась за сервісом 07.10.2024)запропонували компенсацію сертифікатами лише на Розетці в сумі покупки машинки в 2023 році, але цих грошей не вистачає на покупку рівнозначної моделі, так як пройшло два роки і ціни на посудомийки піднялись по курсу $.Тобто цієї компенсації вистачає лише на половину по нинішнім цінам....
Достоинства:
  1. Жодних
Недостатки:
  1. Втрачені нерви на протязі 3 місяців
  2. Втрачений час
  3. Втрачені кошти
  4. Невідоме майбутнє техніки в ремонті
1 согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 17 января, 2025 год
Доброго дня, Ірино!

Дякуємо за ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з неприємностями під час користування нашим сервісом. Ми повністю розуміємо ваші переживання та робимо все можливе, щоб розібратися в ситуації.

Хочемо пояснити ключові моменти:

Після вашого звернення ми шукали майстра у вашому регіоні, але, на жаль, там немає авторизованих сервісних центрів, а майстри не здійснюють виїзди. Тому посудомийну машину необхідно було відправити до Києва.

21.10.24 техніка була отримана та передана на діагностику. На жаль, через воєнний стан сервісні центри стикаються з браком персоналу, що може призводити до затримок у роботі. 28.10.24 ми повідомили вас, що діагностика може затримуватись через велике навантаження та те, що з вашим брендом працює лише один майстер.

За результатами діагностики 21.11.24 виявлено необхідність заміни водонагрівача. Орієнтовний термін очікування запчастини складав місяць. Зазвичай терміни ремонту менші, проте у випадках форс-мажорів чи затримок із постачанням деталей вони можуть подовжуватись. Воєнний стан також впливає на логістику.

26.12.24 сервісний центр повідомив про додаткову затримку постачання деталей ще на два тижні.

Розуміючи ваші незручності, 13.01.25 ми запропонували компенсацію у розмірі 100% вартості пристрою у вигляді сертифікатів Rozetka на суму 15 000 грн. Ви відмовилися, вважаючи розмір компенсації недостатнім, але сума компенсації регулюється умовами договору, розміщеного на нашому сайті у відкритому доступі і відповідає сумі зазначеній у розрахунковому документі(чеку).

15.01.25 ми отримали інформацію, що необхідна запчастина надійшла, і станом на 17.01.25 ремонт техніки вже завершено. Акт виконаних робіт вам було надано в електронному вигляді, а оригінал буде передано разом із технікою.

Ми запевняємо, що зробили все можливе для скорочення термінів ремонту. Наразі чекаємо на ваші дані для організації зворотного відправлення техніки.

Як вибачення за затримку ми підготували для вас брендований подарунок, який, сподіваємося, трохи пом'якшить ваші розчарування.

Ми щиро бажаємо, щоб після ремонту ваша техніка працювала бездоганно!

З повагою,
Команда SUPPORT.UA

Гарантійний ремонт

Слава Слава 7 октября, 2024 год
Мій випадок
Пристрій придбаний в стілусі
До нього окремим сервісом гарантія супрорт.юа 1500 грн!!!
Яка дає змогу замінити батарею при деградації.
Після недовгих маніпуляцій при оформленні
Виявилось що немає ніякого місця адреси за якою можна приїхати і отримати обіцяний сервіс.
Натомість пристрій треба висилати НП
потім чекати 5 днів діагностування
14 днів ремонт.
Я... Читать отзыв
Мій випадок
Пристрій придбаний в стілусі
До нього окремим сервісом гарантія супрорт.юа 1500 грн!!!
Яка дає змогу замінити батарею при деградації.
Після недовгих маніпуляцій при оформленні
Виявилось що немає ніякого місця адреси за якою можна приїхати і отримати обіцяний сервіс.
Натомість пристрій треба висилати НП
потім чекати 5 днів діагностування
14 днів ремонт.
Я для чого така послуга???
Достоинства:
  1. Видали гарантійний талон
Недостатки:
  1. техніка відправляється новою поштою повністю на за наш рахунок буде виконуватись діагностика яка триває до 5 робочих днів та ремонт який триває до 14 робочих днів.
1 согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 9 октября, 2024 год
Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди прагнемо забезпечити нашим клієнтам якісне обслуговування, і шкодуємо, що в даному випадку наш сервіс не виправдав ваших очікувань.

На жаль, можливо, під час покупки продавці не надали вам повної інформації щодо умов надання послуги. Наші умови передбачають, що обслуговування здійснюється через сервісний центр із використанням логістичних послуг «Нова Пошта» для зручності клієнтів по всій Україні. Ми розуміємо, що це може спричинити певні незручності, особливо якщо очікування не збігалися з вашими. Наша команда постійно працює над покращенням процесів, і ми обов’язково врахуємо ваші зауваження.

Ми щиро хочемо вирішити цю ситуацію і зробити все можливе, щоб ви залишилися задоволені нашими послугами. Тож, можливо, ви все ж таки розглянете ймовірність використання нашого сервісу за нашими умовами і ми з радістю відремонтуємо ваш пристрій, і спробуємо виправдати ваші очікування про якісний сервіс.

Дякуємо за ваш зворотний зв’язок, він допомагає нам ставати кращими.
Показать 1 ответ

Сервіс жах

Людмила Людмила 14 августа, 2024 год
Хотіла скористатися сервісом, після малої тріщини скла (після 19 днів користування планшетом). Вам не відремонтують, а будуть змушувати взяти 75 відсотків вартості, аргументуючи це тим що немає деталей для ремонту. Подумайте перед тим як брати послугу максимального страхування від даної компанії!!!!!!
1 согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 10 октября, 2024 год
Доброго дня, Людмила!

Дякуємо за ваш відгук та можливість надати роз'яснення щодо ситуації.

13 серпня 2024 року вам було запропоновано компенсацію у розмірі 75% від вартості пристрою, що передбачено умовами договору, оскільки на момент прийняття рішення запчастин для вашого пристрою не було в наявності, а очікування їхньої поставки могло тривати до 3 місяців. Також хочемо зазначити, що під час телефонних розмов 13 і 14 серпня 2024 року ви неодноразово виявляли агресивне ставлення до наших співробітників, порушуючи правила конструктивного діалогу та ігноруючи надану інформацію щодо невизначених термінів поставок запчастин.

16 серпня ми надали вам відповідь з актом технічного огляду, який підтверджував раніше озвучену інформацію про ситуацію з вашим пристроєм.

Ви зазначили, що готові чекати на запчастини, і ми продовжили обробку вашого звернення. Ваш пристрій було успішно відремонтовано 4 жовтня (менше 2 місяців). Наступного дня, 5 жовтня, ми отримали ваші дані для зворотної відправки пристрою.

Ми цінуємо ваш відгук. Ваша думка допомагає нам покращувати процеси та надавати якісніший сервіс у майбутньому. Сподіваємося, що відремонтований пристрій служить вам надійно, і ми зможемо виправдати вашу довіру під час наступних звернень.

З повагою,
Команда SUPPORT.UA

Жахливий сервіс. Більше купувати не буду.

Олександр Олександр 26 августа, 2023 год
Чесно кажучи, читаю відгуки на 5 зірок тут - і розумію, що самі працівники їх і пишуть.
Гаряча лінія - це окремий вид мистецтва. Сидить один або два чоловіки, які постійно називаються різними іменами. При цьому постійно одна й та сама позиція - нічого не знаю, нічого не можу.
Сервіс працює, але, як у тому анекдоті, є ОДИН... Читать отзыв
Чесно кажучи, читаю відгуки на 5 зірок тут - і розумію, що самі працівники їх і пишуть.
Гаряча лінія - це окремий вид мистецтва. Сидить один або два чоловіки, які постійно називаються різними іменами. При цьому постійно одна й та сама позиція - нічого не знаю, нічого не можу.

Сервіс працює, але, як у тому анекдоті, є ОДИН НЮАНС. Він працює тільки тоді - коли це вигідно Support.ua, а як ви здогадалися - таких ситуацій не багато.
Дуже довго, дуже не компетентно.
Ніколи більше не придбаю гарантію від цієї компанії.
2 согласны
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 10 октября, 2024 год
Доброго дня, Олександре!

Ми дуже цінуємо прозорість і професіоналізм у своїй роботі, тому хочемо зазначити, що за наявними даними ваше звернення в нашій клієнтській базі не знайдено. Це може означати, що ви не були нашим клієнтом або не зверталися до нашої служби підтримки. Ми просимо залишати відгуки тільки в разі, якщо безпосередньо ви користувалися нашими послугами, адже саме такі відгуки допомагають потенційним клієнтам скласти об’єктивне враження про наш сервіс.

Якщо у вас все ж виникнуть проблеми з технікою чи питання щодо взаємодії з нашою компанією, просимо зв'язатися з нами за телефоном або в чаті — ми працюємо цілодобово і будемо раді допомогти.

Дякуємо за розуміння!

З повагою,
Команда SUPPORT.UA

В жодному разі не рекомендую.

Дмитро Дмитро 25 августа, 2023 год
В жодному разі не рекомендую.
- Все відбувається дуже довго;
- Повністю відсутня нормальна комунікація між Call-центром та іншими відділами;
- некомпетентні "спеціалісти": при неможливості ремонту пропонують не аналоги, а самі найдешевші варіанти, які є у їх партнерів, взагалі не дивляться на характеристики, не впевнений, що вони їх знають.
Компанія просто не поважає свого клієнта і не може надати... Читать отзыв
В жодному разі не рекомендую.
- Все відбувається дуже довго;
- Повністю відсутня нормальна комунікація між Call-центром та іншими відділами;
- некомпетентні "спеціалісти": при неможливості ремонту пропонують не аналоги, а самі найдешевші варіанти, які є у їх партнерів, взагалі не дивляться на характеристики, не впевнений, що вони їх знають.

Компанія просто не поважає свого клієнта і не може надати нормальні гарантійні послуги.
Достоинства:
  1. Жодних
Недостатки:
  1. Відсутніть:
  2. Комунікація, відповідальність, компетентність
1 согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 26 августа, 2023 год
Шановний клієнте, нам шкода, що ви зазнали незручностей під час обробки вашого звернення, через неправильне розуміння умов сервісу. Ваші зауваження стануть основою для внесення важливих змін щодо комунікації з клієнтом. Ми вдячні за вашу пропозицію заміни телевізора на аналогічний пристрій вартістю удвічі, а то і втричі більшою ніж придбаний вами товар, та на жаль це не відповідає умовам сервісу та буде несправедливим по відношенню до інших клієнтів, у кого ідентичний з вами сервіс. Також дякуємо за те, що висловили свої побажання стосовно ремонту. Ми завжди намагаємося знайти найкращі рішення для наших клієнтів. Саме тому ми запропонували вам компенсувати вартість придбаного вами телевізора.
Ми віддані покращенню нашого сервісу та задоволенню потреб наших клієнтів. Будь ласка, не сумнівайтеся, що ми приділяємо увагу кожному етапу позитивного клієнтського досвіду.

З повагою,
SUPPORT.UA
Показать 4 ответа

Не користуйтесь

Сергій Сергій 13 июля, 2023 год
Стався страховий випадок, відправив телефон в їх сервісний центр. Визнали, що телефон ремонту не підлягає і повинні були на протязі 5 днів надати сертифікати. Вже йде 8 робочий день! Кормлять завтраками, нічого конкретного не говорять, сертифікатів немає .
1 согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 10 октября, 2024 год
Доброго дня, Сергію!

Дякуємо за ваш відгук і нам прикро, що ваш досвід з нашим сервісом не виправдав очікувань.

Хочемо повідомити, що в рамках придбаного вами сервісу максимальний строк діагностики становить до 5 робочих днів з дати прийняття пристрою, а компенсація здійснюється також протягом 5 робочих днів після проведення діагностики. Ваш пристрій ми отримали 5 липня, 6 липня почалася діагностика і тривала до 12 липня (включно). Це 5 робочих днів. І вже 13 липня ми компенсували 75% вартості гаджета сертифікатом на покупку в нашому магазині.

Ми цінуємо ваш час, витрачений на написання відгуку, і будемо вдячні, якщо ви зможете доповнити його об'єктивною інформацією. Це допоможе нам покращити якість обслуговування та буде корисним для інших клієнтів.

Бажаємо вдалого користування вашими гаджетами)

Не рекомендую!

Mariia Plakhotnia Mariia Plakhotnia 27 января, 2023 год
Лучше не покупать новую технику под их гарантию. Купила ноутбук, через пол года заряд стал меньше держать, обратилась в сервис. Продержали ноут больше заявленного (просто в стадии диагностики, даже не дошли до решения проблемы) и ничего не сделали. Больше недели кормили завтраками про то, что еще ищут причину, хотя я заранее предупредила, что ноут у меня единственный и рабочий, не... Читать отзыв Лучше не покупать новую технику под их гарантию. Купила ноутбук, через пол года заряд стал меньше держать, обратилась в сервис. Продержали ноут больше заявленного (просто в стадии диагностики, даже не дошли до решения проблемы) и ничего не сделали. Больше недели кормили завтраками про то, что еще ищут причину, хотя я заранее предупредила, что ноут у меня единственный и рабочий, не могу долго ждать ремонта. Вернули ничего так и не сделав. Отдала в другой платный сервис, где решили проблему за пару дней.
Достоинства:
  1. Быстро отвечают на запрос
Недостатки:
  1. Не решают проблему
  2. По ощущениям тянут время, а техника просто лежит у них
  3. Очень долго возвращают потом обратно
1 согласен 1 не согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 7 марта, 2023 год
Добрий день, Марія! Нам прикро, що наразі у вас склалося негативне враження. Ми вдячні вам за приділений час на написання відгуку, він допоможе нам підвищити швидкість та якість нашої роботи. Придбаний вами сервіс діє на поломки з вини виробника (в результаті використання неякісних запчастин, наявності заводського дефекту тощо), і на момент діагностики не проявлявся. Про результат діагностики наші працівники своєчасно проінформували вас. Для вирішення питань, що залишилися, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном або в чаті - ми працюємо цілодобово і раді будемо допомогти. Гарного дня!

Жахливий сервіс

Леся Леся 28 сентября, 2022 год
не рекомендую!
повідомили про відремонтований телефон, за тиждень так і не змогли відправити мені телефон, кожного дня обіцяли відправку, а тепер повідомили, що виявили брак, тому знову відправляють у ремонт.
Скільки ще часу чекати - невідомо
1 согласен 1 не согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 29 сентября, 2022 год
Леся, добрий день! Нам прикро, що наразі у вас склалися негативні враження, і ми приносимо вибачення за незручності. Найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з вами для надання рішення ситуації, що склалася. Ми докладемо усіх зусиль, щоб ви могли рекомендувати нас близьким. Вдячні за ваш конструктивний відгук - він допоможе нам підвищити швидкість обслуговування клієнтів. Гарного дня!

Гарантия - полный развод!

Semen Lordi Semen Lordi 1 февраля, 2022 год
Товар був придбаний у магазині STYLUS, магазин надав гарантію від магазину та оплачувану додаткову 1-річну гарантію від ТОВ "SUPPORT.UA" на 1 рік після завершення основної гарантії. У перший же місяць після завершення основної гарантії відпав носик контейнеру для пилу. Встановлення його на місце та користування трубою з турбощіткою призводило до неконтакту у місці з'єднання, та, як наслідок, призупинки роботи турбощітки... Читать отзыв Товар був придбаний у магазині STYLUS, магазин надав гарантію від магазину та оплачувану додаткову 1-річну гарантію від ТОВ "SUPPORT.UA" на 1 рік після завершення основної гарантії. У перший же місяць після завершення основної гарантії відпав носик контейнеру для пилу. Встановлення його на місце та користування трубою з турбощіткою призводило до неконтакту у місці з'єднання, та, як наслідок, призупинки роботи турбощітки до відновлення контакту. Звернення до сервісного центру SUPPORT.UA не увінчалося успіхом: хлопці були чемні, проте заявили, що контейнер для пилу відноситься до росходних матеріалів (!!!!!!!) хоча документу, який підтверджує цей факт - НЕ НАДАЛИ (!!!). Новий контейнер для пилу коштує 3,5 тис. грн. Ремонту таких запчастин сервісний центр не виконує (переродилися ті фахівці, які могли і обмотки двигунів перемотувати, і контейнери для пилу лікувати. Зараз рівень фахівців - кнопки понатискати, попи....ти, поритися у інтернеті, дати недостовірні дані, та з'їхати з теми ремонту, навіть за гроші!!!. Поїздка до іншого сервісного центру (до речі більш професійного) з'ясувала, що магазин взагалі не надав ОФІЦІЙНОЇ ГАРАНТІЇ від ВИРОБНИКА. Можливо, товар був завезений до країни нелегально.
Магазин не рекомендую. Якщо все ж таки придбаєте товар у них - вимагайте офіційну гарантію - може виручити при ремонті техніки
Додаткові гарантії від магазину - ЛОХОТРОН. Скоріше за все - суму додаткової гарантії (а це 10% від вартості товару) - контори поділили між собою.
Достоинства:
  1. чемність менеджерів
Недостатки:
  1. некомпетентність, ціль - не вирішити питання а виключно з'їхати з теми ремонту.
1 согласен 1 не согласен
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 9 февраля, 2022 год
Добрий день! Нам шкода, що наразі у вас склалися негативні враження. Наш менеджер підтримки клієнтів зв'язався з вами для вирішення ситуації, що виникла. Щиро вдячні за ваш відгук, він допоможе нам зробити умови нашого сервісу ще зручнішими для клієнтів. Гарного дня!

Черепаха сервіс і бюрократи

Максим Максим 13 декабря, 2020 год
За 19 р.д не то що можна поставити той нещасний китайський дисплей, а й телефон зібрати можна.
В 2020 році ми пишемо заяви та акти прийому передачі (замість вас) і паспорти.
Підтримка спілкується на російській мові.
Достоинства:
  1. Немає. Порівняно з іншими страховими ви такі самі, а в деяких моментах і гірше. Ви компанія, без особистостей ( я про послуги).
Недостатки:
  1. Швидкість жах.
  2. Якість дно.
  3. Вічливість нуль.
  4. Шукаєте 100000 способів, щоб відмовити
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 15 декабря, 2020 год
Доброго дня, Максим! Нам дуже шкода, що у вас склалося негативне враження про роботу нашої компанії. На жаль, за даними, які ви надали, ми не можемо ідентифікувати вас як клієнта. Будь ласка, залиште ваш номер телефону, або зателефонуйте на нашу безкоштовну гарячу лінію 0800 30 50 24, аби ми могли в деталях розібратись в ситуації. Дякуємо за розуміння і гарного дня!

Гроші деруть, а не ремонтують

Тетяна Тетяна 27 сентября, 2020 год
Відправили мобільний телефон на ремонт, побитий екран, телефон працював без проблем. Після отримання телефону мені ніхто не подзвонив((((( терміну до 5ти обіцяних днів діагностики не дотримались. Тиждень часу я дзвонила сама кожного дня, інформації ніякої не було. Через вісім днів після отримання телефону, знову дзвонила сама, мені ніхто не подзвонив, повідомили, що телефон не підлягає ремонту, тому що... Читать отзыв Відправили мобільний телефон на ремонт, побитий екран, телефон працював без проблем. Після отримання телефону мені ніхто не подзвонив((((( терміну до 5ти обіцяних днів діагностики не дотримались. Тиждень часу я дзвонила сама кожного дня, інформації ніякої не було. Через вісім днів після отримання телефону, знову дзвонила сама, мені ніхто не подзвонив, повідомили, що телефон не підлягає ремонту, тому що немає запчастин. Через два тижні після того як я відправила телефон мені сказали, що відправлять сертифікат на половину вартості телефону( дзвонила знову ж таки я сама!!! Ніхто з працівників мені не телефонував!!! Поясніть, для чого дурити людей? Для чого ви берете гроші за послугу, яку не можете надати? Я не просто не задоволена, а страшенно обурена!!! Нікому не рекомендую, всіх застерігаю!!! Безплатний сир в мишоловці, а ця компанія просто дурить людей, здирає гроші нізащо
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Всі
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 28 сентября, 2020 год
Доброго дня, Тетяно! Нам дуже шкода, що у вас склалося негативне враження про роботу нашої компанії. На жаль, за даними, які ви надали, ми не можемо ідентифікувати вас як клієнта. Будь ласка, залиште ваш номер телефону, або зателефонуйте на нашу безкоштовну гарячу лінію 0800 30 50 24, аби ми могли розібратись в деталях виниклої ситуації. Дякуємо за розуміння і гарного дня! Показать 1 ответ

Ремонтують аби як

Ольга Ольга 25 марта, 2020 год
Купили телефон ,заплатили не маленькі гроші за гарантію від суппорт.уа.Мали проблему з екраном (побився екран),відправили по гарантії,телефон ремонтували місяць .Після ремонту телефон пропрацював пару днів,бо ненароком впав у дитини з рук (не на плитку і не з висоти),частина екрану яка була під склом і в чехлі була пошкоджена.Суппорт .уа відмовляється ремонтувати.Тепер виникає питання якої якості деталі ви використовуєте?В чому причина... Читать отзыв Купили телефон ,заплатили не маленькі гроші за гарантію від суппорт.уа.Мали проблему з екраном (побився екран),відправили по гарантії,телефон ремонтували місяць .Після ремонту телефон пропрацював пару днів,бо ненароком впав у дитини з рук (не на плитку і не з висоти),частина екрану яка була під склом і в чехлі була пошкоджена.Суппорт .уа відмовляється ремонтувати.Тепер виникає питання якої якості деталі ви використовуєте?В чому причина відмови?Гроші за гарантію вашу оплачені не маленькі,деталі ви використовуєте не якісні.
SUPPORT.UA Ответ представителя SUPPORT.UA 25 мая, 2020 год
Добрый день, Ольга! Мы стремимся предоставлять клиентам сервисы высшего качества в удобное время, что подтверждается наградой "Народной премии" за прошедшие 4 года. К сожалению, мы не можем идентифицировать Вас по имени как нашего клиента. Пожалуйста, свяжитесь с нами для максимально быстрого решения сложившейся ситуации, по телефону 0800 305 024 или в чате на сайте support.ua. Хорошего дня!

Обман. Экономят на деталях

Антон Антон 24 февраля, 2020 год
Отдавал на ремонт детские часы (Покупал не на розетке) Просил, чтобы заменили рамочку вокруг дисплея - треснула. Они сэкономили - вместо замены склеили ее абы как. Вид некудышный. Я бы сам лучше сделал. Деньги в мусор выкинул.
Оператор по телефону сказала: "Мы решили что так будет лучше. Могли бы и сами склеить". НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
SUPPORT.UA
Сопроводительный сервис от Support.ua обеспечит уход за техникой во время гарантии производителя и после ее окончания. Мы сделаем профилактику устройства, протестируем его, проведем диагностику. А вам, как владельцу техники, будет обеспечена круглосуточная онлайн поддержка!

Рейтинг 4.4 из 5 на основании 17 отзывов
Бытовые услуги
ОСББ Франка 55
ОСББ Франка 55

Рейтинг: 1
1 отзыв
ice-fix.com
ice-fix.com

Рейтинг: 2.3
3 отзыва
rent-lviv.in.ua
rent-lviv.in.ua

Рейтинг: 5
1 отзыв
Электрик Полтава elektrik.pl.ua
Электрик Полтава elektrik.pl.ua

Рейтинг: 5
4 отзыва
VODOVIR - Поверка счетчиков воды
VODOVIR - Поверка счетчиков воды

Рейтинг: 4.2
211 отзывов
tehno-service.kiev.ua сервисный центр
tehno-service.kiev.ua сервисный центр

Рейтинг: 1.6
7 отзывов
Bamfix
Bamfix

Рейтинг: 3.5
47 отзывов
Ремонт стиральных машин
Ремонт стиральных машин

Рейтинг: 2
112 отзывов