SUPPORT.UA
Сопроводительный сервис от Support.ua обеспечит уход за техникой во время гарантии производителя и после ее окончания. Мы сделаем профилактику устройства, протестируем его, проведем диагностику. А вам, как владельцу техники, будет обеспечена круглосуточная онлайн поддержка!
Бытовые услуги
Недобросовісні - Отзывы о SUPPORT.UA
P.S. Заради справедливості можу сказати, що 13 .01.2025 року ( звернулась за сервісом 07.10.2024)запропонували компенсацію сертифікатами лише на Розетці в сумі покупки машинки в 2023 році, але цих грошей не вистачає на покупку рівнозначної моделі, так як пройшло два роки і ціни на посудомийки піднялись по курсу $.Тобто цієї компенсації вистачає лише на половину по нинішнім цінам....
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук та детальний опис ситуації. Нам щиро прикро, що ви зіткнулися з неприємностями під час користування нашим сервісом. Ми повністю розуміємо ваші переживання та робимо все можливе, щоб розібратися в ситуації.
Хочемо пояснити ключові моменти:
Після вашого звернення ми шукали майстра у вашому регіоні, але, на жаль, там немає авторизованих сервісних центрів, а майстри не здійснюють виїзди. Тому посудомийну машину необхідно було відправити до Києва.
21.10.24 техніка була отримана та передана на діагностику. На жаль, через воєнний стан сервісні центри стикаються з браком персоналу, що може призводити до затримок у роботі. 28.10.24 ми повідомили вас, що діагностика може затримуватись через велике навантаження та те, що з вашим брендом працює лише один майстер.
За результатами діагностики 21.11.24 виявлено необхідність заміни водонагрівача. Орієнтовний термін очікування запчастини складав місяць. Зазвичай терміни ремонту менші, проте у випадках форс-мажорів чи затримок із постачанням деталей вони можуть подовжуватись. Воєнний стан також впливає на логістику.
26.12.24 сервісний центр повідомив про додаткову затримку постачання деталей ще на два тижні.
Розуміючи ваші незручності, 13.01.25 ми запропонували компенсацію у розмірі 100% вартості пристрою у вигляді сертифікатів Rozetka на суму 15 000 грн. Ви відмовилися, вважаючи розмір компенсації недостатнім, але сума компенсації регулюється умовами договору, розміщеного на нашому сайті у відкритому доступі і відповідає сумі зазначеній у розрахунковому документі(чеку).
15.01.25 ми отримали інформацію, що необхідна запчастина надійшла, і станом на 17.01.25 ремонт техніки вже завершено. Акт виконаних робіт вам було надано в електронному вигляді, а оригінал буде передано разом із технікою.
Ми запевняємо, що зробили все можливе для скорочення термінів ремонту. Наразі чекаємо на ваші дані для організації зворотного відправлення техніки.
Як вибачення за затримку ми підготували для вас брендований подарунок, який, сподіваємося, трохи пом'якшить ваші розчарування.
Ми щиро бажаємо, щоб після ремонту ваша техніка працювала бездоганно!
З повагою,
Команда SUPPORT.UA