Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
детальніше
Просейл реклама - справедливість відсутня - Відгуки про Prom.ua
Шановні представники пром.юа, питання яке болить кожному - ваша реклама просейл.
Так, вона потрібна, ніхто не сперечається. але... наведу на прикладах.
Іноді люди роблять замовлення, далі не виходять на зв'язок. не відповідають. не оплачують покупки, бо купили "просто спитати", бо купили не читаючи опис товару і або" а мені наложкою виготовте дорогу річ, а я подумаю чи прийду на пошту" або "а мені треба щоб сьогодні відправили річ, на виробництво якої треба 3-5 робочих днів (що вказано в описі)" і т.д. Або через годину після покупки виявляється що їм вже це подарували-купили-лелека приніс.
Люди різні, і порядних та уважних серед покупців не більше, ніж серед людства в цілому.
Далі я як виробник маю два варіанти:
Поставити брехливе "виконано" і втратити комісію просейл, це в середньому по нашій категорії 150-250 грн. щоразу.
Або чесно ставити "скасовано" щоб отримати назад чималу комісію, але при цьому мені піднімається ставка за просейл в два рази, бо я втрачаю рейтинг ТОП продавця.
Чому втрачаю гроші і рейтинг?
Бо клієнту "просто спросить"
Що каже сапорт прома - умоляйте, ублажайте, моліть на колінах ваших клієнтів, щоб вони самостійно скасовували покупки. Тобто я, яка наприклад тиждень вайбером-телеграмом-дзвінками намагался достучатися до покупця, який тупо ігнорив всі звернення, маю продовжувати перед ним вже принижуватися і благати скасувати покупку? та якщо людина не відповідає навіть на уточнення замовлення, читає і ігнорить - не буде вона скасовувати, їй пофіг!!!
Я не маю працювати ні, не маю вести виробництво, я маю БЛАГАТИ непорядного покупця вчинити порядно?
Шановні промівці, ПОРЯДНІ покупці не тицяють в КУПИТИ просто так і сплачують покупки.. Якщо ж ситуація змінилася - кажуть про це.
Але і серед тих хто каже в вайбер "скасуйте" одиниці реально самі скасовують, бо їм нема часу, незручно, і т.д.
Не цікавлять їх наші проблеми, які вони ж нам і створили!!!
Я надаю купу доказів і прошу виключити з рейтингу "успішних" - скріни з чату, вайбера, телеграма, ні, знушаються сапорти, а ви ще скрін з телефона дайте, скількик разів дзвонили і коли...
Серйозно? Пром каже, що клієнт понад усе.
Для нас ПРАВДА понад усе, а от від прома хотіли б побачити приклад, бо МИ, продавці ваші клієнти в першу чергу.
Ви боїтеся втратити комісію - ок, перевіряйте, продавці теж бувають звичайно нечесні, але ж перевіряючи не знущайтесь, не принижуйте, не рубайте руку, яка вас годує.
Іноді благаєш того "клієнта " кілька днів - та дайте відповідь, ну будьте ж ви людьми! Минає так 10 днів і комісію вже по терміну не повернеш.
То чим я маю займатися, якісним виробництво українського продукту чи благати скасувати неоплачену покупку то "клієнта" то сапорт не враховувати її в рейтингу. скажіть?
Нижче черговий номер замовлення де "а я думала у вас наложкою виготовляються ексклюзивні речі на мій розмір" - три дні не може скасувати.
Пишу на сапорт, роблю скріни і далі так же продуктивно проводжу час...
відгук
Коментарі до відгуку
Вимоги до якості обслуговування в нас стандартні й напрацювати їх не складно. Щоб тримати статус Топ-продавця, потрібно мати показники у межах:
- відгуки — мінімум 80%;
- успішні замовлення — мінімум 60%.
Ми не вимагаємо 100% виконаних замовлень, оскільки завжди будуть ситуації, де потрібно скасувати замовлення. І час від часу скасовані замовлення особливо не можуть вплинути на ваш показник рейтигу.
Окрім цього деякі замовлення взагалі не впливають на ваш рейтинг.
Наприклад:
- замовлення-дублікати;
- замовлення, за якими покупці не прийшли у поштове відділення або відмовилися від отримання;
- скасовані не оплачені Пром-оплатою замовлення;
- скасовані замовлення від покупців з поганим рейтингом тощо. Докладніше в довідці https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405624956573
Усі продавці на Prom працюють в однакових умовах. Жоден із них не може знати, чи буде успішним замовлення. Проте відсоток успішних замовлень у продавців може значно різнитися. Перш за все це залежить від процесів роботи продавця, тільки ви знаєте як вони налагоджені й можете на них впливати.
Тому ми рекомендуємо детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як цього можна уникнути. Вам допоможуть наші рекомендації щодо покращення показника успішних замовлень https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021
Служба поддержки на проме- 1 звезда
навигация на сайте пром- 1 звезда
удобство в личном кабинете продавца- 1 звезда
жадность руководства пром 1000 звезд
Не в зірочках справа, пром монополіст на ринку серед маркетплейсів, тому і роблять що хочуть. На жаль ((
У нас кілька власних сайтів, які вимагають реклами також, просто щоб ви розуміли - буває і 2-3- тисячі вдень списується і кілька замовлень. буває чиста органіка - і кілька десятків замовлень на кожному.
Непорядні клієнти, непорядний пром - але такі умови роботи в українському е--- комерс на жаль (((