Юлія Отзыв написан 30 декабря, 2024 год39 просмотров
Нещодавно писала про те, що в кінці листопада замовили Крокси з США. За весь місяць не було жодних змін, все що ми мали - це номер замовлення (#1126-515) та статус "викуплено".
Як тільки почали кожного дня дзвонити на гарячу лінію та питати про наше замовлення - є результат, посилка вже прямує до нас. АЛЕ! Чому тільки після наших дзвінків почало щось рухатися??? Ми заплатили новій пошті за товар і мали надію, що компанія контролює ці замовлення. А нова пошта просто знімає з себе всю відповідальність. Я хотіла залишити по телефону скаргу, на що мені жіночка відповіла, що це питання до магазину, а не до пошти і що вони в свою чергу все зробили вчасно. Але чи повіримо ми в це, після того, як наше замовлення відправили коли ми вже кожного дня почали дзвонити??
Представники Нової Пошти, будь ласка, контролюйте замовлення своїх клієнтів. Та потурбуйтеся про те, щоб якось компенсувати прикру ситуацію, що люди не отримали свої різдвяні подарунки через вас!! 1 согласен
Це вам ще пощастило, що допомогли двінки та звернення. Так було завжди, насправді. Фактично відправлення прибуває, але у них написано що ще нема. Напишеш їм - о, знайшлося! Потів висить не відправляється. Знову треба писати.
І чомусь кожен раз так "співпадає", що все "само" налогоджується коли починаєш їх ворушити. Все у ручному режимі. Це ж вам потрібно щось отримати, не їм.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Апдейт щодо посилки - Отзывы о NP Shopping
Як тільки почали кожного дня дзвонити на гарячу лінію та питати про наше замовлення - є результат, посилка вже прямує до нас. АЛЕ! Чому тільки після наших дзвінків почало щось рухатися??? Ми заплатили новій пошті за товар і мали надію, що компанія контролює ці замовлення. А нова пошта просто знімає з себе всю відповідальність.
Я хотіла залишити по телефону скаргу, на що мені жіночка відповіла, що це питання до магазину, а не до пошти і що вони в свою чергу все зробили вчасно. Але чи повіримо ми в це, після того, як наше замовлення відправили коли ми вже кожного дня почали дзвонити??
Представники Нової Пошти, будь ласка, контролюйте замовлення своїх клієнтів. Та потурбуйтеся про те, щоб якось компенсувати прикру ситуацію, що люди не отримали свої різдвяні подарунки через вас!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
І чомусь кожен раз так "співпадає", що все "само" налогоджується коли починаєш їх ворушити. Все у ручному режимі. Це ж вам потрібно щось отримати, не їм.