Валерія Отзыв написан 4 сентября, 2024 год38 просмотров
Мовчки змінили адресу складу, не було ЖОДНИХ сповіщень про це. Через що я втратила 2 посилки на велику суму. Відповідальність з себе повністю знімають. Якщо не хочете втратити кошти, краще триматись подалі від цього дно-сервісу. 1 согласен
Інформування про зміну адресу складу обов'язково надсилаємо кожному клієнту, хто вже купляв товари у цій країні. На жаль, лист від NP Shopping може потрапити у скриньку "Спам".
Водночас відповідна інформація одразу оновлюється в особистому кабінеті клієнта та умовах надання послуг, тому завжди просимо перевіряти актуальну адресу складу перед здійсненням замовлення в інтернет-магазині.
Напишіть, будь ласка, номери неотриманих відправлень, аби ми додатково розглянули ситуацію.
Добрий день, Валеріє! На жаль, посилки на складі не виявили. Пропонуємо підготувати вам офіційну відповідь. Якщо бажаєте отримати документ, прохаємо уточнити якою мовою (англійською/українською)?
Бачимо, вас вже проконсультували, що склад у Франції змінив адресу 11.07.2024, після чого ще протягом 30 календарних днів посилки приймали за старою адресою та передавали на новий склад NP Shopping.
Якщо посилки було доставлено на старий склад 24.08.2024, то її могли прийняти тільки нові орендарі приміщення 😢
Ми уточнимо додатково, чи є можливість з боку компанії як виключення сконтактувати з працівниками складу PREMIER COURRIER 3 щодо ваших відправлень. Обов'язково повернемося з відповіддю.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Найжахливіша служба доставки з-за кордону - Отзывы о NP Shopping
Якщо не хочете втратити кошти, краще триматись подалі від цього дно-сервісу.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Інформування про зміну адресу складу обов'язково надсилаємо кожному клієнту, хто вже купляв товари у цій країні. На жаль, лист від NP Shopping може потрапити у скриньку "Спам".
Водночас відповідна інформація одразу оновлюється в особистому кабінеті клієнта та умовах надання послуг, тому завжди просимо перевіряти актуальну адресу складу перед здійсненням замовлення в інтернет-магазині.
Напишіть, будь ласка, номери неотриманих відправлень, аби ми додатково розглянули ситуацію.
Надіслали на вашу електронну адресу запит щодо надання скриншотів. Очікуємо відповідь.
Перевірте, будь ласка, основну скриньку та "Спам".
Бачимо, вас вже проконсультували, що склад у Франції змінив адресу 11.07.2024, після чого ще протягом 30 календарних днів посилки приймали за старою адресою та передавали на новий склад NP Shopping.
Якщо посилки було доставлено на старий склад 24.08.2024, то її могли прийняти тільки нові орендарі приміщення 😢
Ми уточнимо додатково, чи є можливість з боку компанії як виключення сконтактувати з працівниками складу PREMIER COURRIER 3 щодо ваших відправлень. Обов'язково повернемося з відповіддю.