Денис Отзыв написан 10 июля, 2024 год134 просмотра
Замовив в японському Амазоні GLO'шку і пару IQOS ILUMA. Посилка була доставлена на склад НП в Японії 1.07 і з того часу йде вкрай змістовне листування з представником відділу обслуговування фізичних осіб з міжнародних послуг Мариною (id кейсу — CRM:0133351). Спочатку мені повідомили, що відправлення містить заборонені до пересилання товари — електронні сигарети. І вже протягом тижня мені шлють шаблонні відповіді про те, що відправлення містить підакцизні товари. Але GLO'шка і IQOS ILUMA є "аксесуарами", а не електронними сигаретами (пруф, наприклад: https://od.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/494713.html). Ні вищенаведене посилання на роз'яснення податкової, ні посилання на сайти виробників і Вікіпедію не дають взагалі нічого. Єдине, що в мене вимагають — надіслати сплачений лейбл для повернення товару у магазин. Проблема в тому, що з трьох товарів тільки один підлягає поверненню. Інші два — тільки заміні на аналогічні або відшкодування витрат у випадку браку. Плюс згідно з правилами Амазону не можна повертати будь-які товари окрім тих, що підлягають поверненню. Тобто якщо навіть витратити купу часу і якимось чином створити і сплатити відправлення японським DHL, то це все одно призведе до втрати коштів за два товари з трьох у кращому випадку. Вчора подзвонив на гарячу лінію Нової Пошти, сподіваючись вирішити питання з кимось більш адекватним. І почув абсолютно ті самі тези про заборонені товари. Тобто якщо вам з eBay пришлють Arduino в пачці від цигарок, або антену для радейки, на пакуванні якої заради сміху напишуть "ультра велика цигарка" — своїх товарів ви не побачите. За два дні до новини, що НП починає доставляти товари з Японії, я замовив такі ж самі IQOS ILUMA, з того ж самого Amazon'у, але через Meest CN. Жодних проблем або навіть питань в них не виникло. Посилка на цей час вже пройшла дві митниці — японську і німецьку. Я доволі часто замовляю товари з США і хоч є багато інших служб доставки з більш вигідними умовами (склади у безподатковому Delaware, або доставка морем) і ширшим переліком послуг (фотографії вмісту посилок, додаткове пакування, консолідація/розділення, перевірка розміру одягу), я все одно користувався послугами Нової Пошти. Мабуть, таки настав час відмовитись. 2 согласны
Даний товар не є забороненим до пересилання, якщо він без самих тютюнових стіків. Сам апарат можливо імпортувати до України та він не є підакцизним товаром 😉
Дякуємо! Провели повторний розгляд питання. На жаль, виконати доставку відправлення можливість відсутня 😞 Умовами сервісу повернення не передбачене, але ми готові піти назустріч та передати товар назад. Радимо організувати забір відправлення зі складу самостійно. Накладна зворотної доставки має бути оплачена або бути з оплатою отримувачем. Після узгодження питання ми будемо очікувати від вас інформацію про поштову службу, дату та орієнтовний час забору товару зі складу, це необхідно, аби проінформувати колег та завчасно підготувати посилку.
Інформацію можете передати через форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті, через електронну пошту чи в соцмережах.
По суті це повертає ситуацію до того стану, який я описав в своєму відгуку: товари до транспортування не заборонені, з мого боку ніяких правил Нової Пошти не порушено, але "виконати доставку відправлення можливість відсутня". Якщо якісь правила таки порушені — будь ласка, напишіть які саме.
З приводу повернення теж все детально розписано у відгуку. Просто для інтересу спробуйте самостійно оформити відправлення по Японії. Не як співробітник Нової Пошти, а як пересічна людина. Це важко назвати "піти на зустріч".
Єдиний варіант, який вирішить цю проблему — переслати відправлення на іншу адресу в Японії. На адресу Meest CN, якщо бути відвертим (до речі, посилка, яку доставляють вони, вже пройшла українську митницю і транспортується по Україні). Я готовий сплатити вартість послуг пересилки. Але я не маю ніяких ілюзій з цього приводу. Вірогідніть того, що НП дійсно піде на зустріч і погодиться це зробити, не те що нульова, а від'ємна.
Так, я спробую знайти, яким чином можна організувати пересилку по Японії. Але назвати це адекватним вирішенням з боку НП я точно не можу.
В свою чергу я очікую інформацію, на яких підставах Нова Пошта відмовляється виконати доставку вантажу.
Бо з точки зору права однаково незаконно те, що Нова Пошта відмовляється доставити відправлення, й те, що Нова Пошта відмовляється надавати інформацію на яких підставах це робиться.
Доброго ранку, Денисе! Додатково уточнили інформацію з митно-брокерським відділом Nova Global та складом Японії. Ввезення в Україну електронагрівальних пристроїв для куріння без тютюновмісних рідин та табаку в експрес-відправленнях дозволене чинним митним законодавством. Водночас наявна заборона на експорт таких товарів з боку складу Японії. Ми вже працюємо над внесенням відповідних змін у перелік заборонених відправлень умов надання послуг NP Shopping.
На цьому етапі просимо уточнити, яку саме позицію замовлення погодився прийняти поверненням інтернет-магазин, аби ми продовжили розв'язувати питання щодо вашого відправлення.
Повернення доступне для другої позиції з переліку, наведеного на скріншоті в повідомленні за 11 липня. Нажаль, посилання на повідомлення цей сервіс вважає "неприпустимим висловом", але якщо додати "#comment2043947" до адресної строки — має спрацювати.
Добрий день, Денисе! Склад готовий повернути одну позицію з трьох в інтернет-магазин, тож чекаємо від вас проплачений лейбл повернення у продовження листування з колегою із міжнародного відділу компанії.
Що ж до двох інших позицій, то додатково розв'язуємо питання компенсації їх вартості.
Те, що лейбл Амазоном не буде наданий, а отримати його самостійно доволі складно я казав чотири рази мінімум: 10 і 11 липня на цьому сервісі та 3 і 23 липня (вчора) в листуванні елктронною поштою.
Тож підкажіть, будь ласка, як правильно описати ситуацію, коли мені знову кажуть надати сплачений лейбл?
На жаль, без проплаченого лейбла оформити повернення можливість відсутня. Якщо магазин його не надає, то в такому разі вам необхідно самостійно оформити забір відправлення. Він має бути вже оплачений або вказана оплата отримувачем. Щодо двох інших позицій, то рекомендуємо звернутися у будь-яке зручне для вас відділення для написання претензії 🙏 Після оформлення ми обов'язково все компенсуємо 🥰
Послугами NPShopping я скористався 267 разів з 2017 року. Але цей раз був останнім.
Це таке позорисько і дно, що просто нема слів.
Усім, хто осилив дочитати аж досюди, я щиро бажаю користуватися лише адекватними сервісами. Їх багато, а NPShopping до таких зараз явно не відноситься. Витративши декілька хвилин на пошук зручного для вас сервісу ви зекономите купу часу і нервів.
Співробітникам NPShopping: за цілий місяць ви не спромоглися вирішити елементарне питання. Особиста думка когось у вашому японському офісі не може вважатися законною підставою для відмови у наданні послуг. Всім тим, хто був залучений до "вирішення" цієї проблеми я бажаю завжди і всюди отримувати виключно такий самий сервіс і допомогу.
Співчуваю. В мене теж зараз діалог з представником НП на ім'я Марина, але проблема з покупкою в іншій країні. Тепер зрозуміло, чому так зрідка відповідає - схоже, багато проблемних випадків у диво-компанії.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Доставка з Японії: краще б і не починали - Отзывы о NP Shopping
Тобто якщо вам з eBay пришлють Arduino в пачці від цигарок, або антену для радейки, на пакуванні якої заради сміху напишуть "ультра велика цигарка" — своїх товарів ви не побачите.
За два дні до новини, що НП починає доставляти товари з Японії, я замовив такі ж самі IQOS ILUMA, з того ж самого Amazon'у, але через Meest CN. Жодних проблем або навіть питань в них не виникло. Посилка на цей час вже пройшла дві митниці — японську і німецьку.
Я доволі часто замовляю товари з США і хоч є багато інших служб доставки з більш вигідними умовами (склади у безподатковому Delaware, або доставка морем) і ширшим переліком послуг (фотографії вмісту посилок, додаткове пакування, консолідація/розділення, перевірка розміру одягу), я все одно користувався послугами Нової Пошти. Мабуть, таки настав час відмовитись.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Даний товар не є забороненим до пересилання, якщо він без самих тютюнових стіків. Сам апарат можливо імпортувати до України та він не є підакцизним товаром 😉
Надайте, будь ласка, скриншот з сайту інтернет-магазину, на якому буде фото товарів 🙏
Дякую, що допомагаєте вирішити цю ситуацію!
Інформацію можете передати через форму зворотного зв'язку в особистому кабінеті, через електронну пошту чи в соцмережах.
З приводу повернення теж все детально розписано у відгуку. Просто для інтересу спробуйте самостійно оформити відправлення по Японії. Не як співробітник Нової Пошти, а як пересічна людина. Це важко назвати "піти на зустріч".
Єдиний варіант, який вирішить цю проблему — переслати відправлення на іншу адресу в Японії. На адресу Meest CN, якщо бути відвертим (до речі, посилка, яку доставляють вони, вже пройшла українську митницю і транспортується по Україні). Я готовий сплатити вартість послуг пересилки. Але я не маю ніяких ілюзій з цього приводу. Вірогідніть того, що НП дійсно піде на зустріч і погодиться це зробити, не те що нульова, а від'ємна.
Так, я спробую знайти, яким чином можна організувати пересилку по Японії. Але назвати це адекватним вирішенням з боку НП я точно не можу.
Будемо очікувати від вас інформацію 🙏
Бо з точки зору права однаково незаконно те, що Нова Пошта відмовляється доставити відправлення, й те, що Нова Пошта відмовляється надавати інформацію на яких підставах це робиться.
Пункти 4.2.1 та 4.2.2 вашого ж договору: https://npshopping.com/faq/article/360017448072
На цьому етапі просимо уточнити, яку саме позицію замовлення погодився прийняти поверненням інтернет-магазин, аби ми продовжили розв'язувати питання щодо вашого відправлення.
Повернення доступне для другої позиції з переліку, наведеного на скріншоті в повідомленні за 11 липня. Нажаль, посилання на повідомлення цей сервіс вважає "неприпустимим висловом", але якщо додати "#comment2043947" до адресної строки — має спрацювати.
Що ж до двох інших позицій, то додатково розв'язуємо питання компенсації їх вартості.
Тож підкажіть, будь ласка, як правильно описати ситуацію, коли мені знову кажуть надати сплачений лейбл?
На жаль, без проплаченого лейбла оформити повернення можливість відсутня. Якщо магазин його не надає, то в такому разі вам необхідно самостійно оформити забір відправлення. Він має бути вже оплачений або вказана оплата отримувачем. Щодо двох інших позицій, то рекомендуємо звернутися у будь-яке зручне для вас відділення для написання претензії 🙏 Після оформлення ми обов'язково все компенсуємо 🥰
Це таке позорисько і дно, що просто нема слів.
Усім, хто осилив дочитати аж досюди, я щиро бажаю користуватися лише адекватними сервісами. Їх багато, а NPShopping до таких зараз явно не відноситься. Витративши декілька хвилин на пошук зручного для вас сервісу ви зекономите купу часу і нервів.
Співробітникам NPShopping: за цілий місяць ви не спромоглися вирішити елементарне питання. Особиста думка когось у вашому японському офісі не може вважатися законною підставою для відмови у наданні послуг. Всім тим, хто був залучений до "вирішення" цієї проблеми я бажаю завжди і всюди отримувати виключно такий самий сервіс і допомогу.
Додатково уточнюємо інформацію з митно-брокерським відділом Nova Global. Обов'язково повернемося з роз'ясненням.