Ольга Отзыв написан 31 января, 2024 год32 просмотра
Маю таку саму історію, як і в більшості користувачів цим сервісом. Моя посилка надійшла курʼєрською службою ( магазину Зара) на склад в Іспанії ще 25 січня, сьогодні вже 31.01 і на складі вона так і не відображається, 3 дні підряд я пишу в службу підтримки, і тільки після 2 звернення вони надіслали запит на склад для пошуку посилку, зворотньої відповіді я так і не отримала що з моєю посилкою як і термінів обробки цього запиту! В мене є 2 головних питання: 1) яке відшкодування несе замовник при втраті посилки сервісом? 2) і чому так довго і непрофесійно проходить співпраця з клієнтом, при якій сервіс абсолютно не сприяє пошуку і швидкій реакції складу в Іспанії?
Добрий вечір, Ольго! Посилку опрацьовано складом за додатковим трек-номером, який ви зареєстрували в особистому кабінеті. Статус нового відправлення NP90000003032820NPG оновлено на відповідний. Очікуємо відправку в Україну.
Перевірка надходження посилки на склад в Іспанії ще триває, просимо дати нам трохи часу 🙏 Як тільки отримаємо результат, то одразу вас проінформуємо.
Щодо поставлених питань, то у разі втрати посилки компанією ми обов'язково відшкодуємо її вартість клієнту. З моменту надходження вантажу на склад беремо на себе відповідальність за його цілісність та доставку замовнику.
Звернення кожного клієнта однаково для нас важливе, тож всі вони опрацьовуються почергово. Запевняємо, що докладаємо сил, аби вирішення запитів проходило максимально швидко та комфортно для вас 🥹
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
NP90000003019028NPG - Отзывы о NP Shopping
Моя посилка надійшла курʼєрською службою ( магазину Зара) на склад в Іспанії ще 25 січня, сьогодні вже 31.01 і на складі вона так і не відображається, 3 дні підряд я пишу в службу підтримки, і тільки після 2 звернення вони надіслали запит на склад для пошуку посилку, зворотньої відповіді я так і не отримала що з моєю посилкою як і термінів обробки цього запиту!
В мене є 2 головних питання:
1) яке відшкодування несе замовник при втраті посилки сервісом?
2) і чому так довго і непрофесійно проходить співпраця з клієнтом, при якій сервіс абсолютно не сприяє пошуку і швидкій реакції складу в Іспанії?
отзыв
Комментарии к отзыву
Перевірка надходження посилки на склад в Іспанії ще триває, просимо дати нам трохи часу 🙏 Як тільки отримаємо результат, то одразу вас проінформуємо.
Щодо поставлених питань, то у разі втрати посилки компанією ми обов'язково відшкодуємо її вартість клієнту. З моменту надходження вантажу на склад беремо на себе відповідальність за його цілісність та доставку замовнику.
Звернення кожного клієнта однаково для нас важливе, тож всі вони опрацьовуються почергово. Запевняємо, що докладаємо сил, аби вирішення запитів проходило максимально швидко та комфортно для вас 🥹