Добрий день. Розкажу свою історію. Замовив на ebay нову батарею для мого ноутбука DELL. Нажаль не подивився, що акумулятори\батареї до ноутбуків вважаються забороненим для перевезення товаром, хоча коли вона встановлена в ноутбуці, то проблем з відправкою немає. Замовлення (трек NP00000002446244NPG) поступило 10.04.23 на склад NP Shopping. Я написав в підтримку повідомлення для уточнення та отримав наступну відповідь: "Для оформлення повернення посилки до магазину, радимо звернутися до Продавця з запитом лейби на повернення відправлення. Надайте нам оплачений лейбл, вказавши дату забору та назву кур’єрської служби, що буде здійснювати забір вантажу зі складу.". Лейбл я отримав від продавця та відправив його в NP Shopping. Потім ще спілкувався по електронній пошті та по телефону з підтримкою, після цього виясняється, що мені потрібно в США знайти кур'єрську службу для того, щоб вона забрала та відправила моє замовлення назад. Звернувся до продавця, той написав щоб я сам це питання вирішував. Вердикт: купив в українському магазині нову батарею та закрив це питання. Надалі буду обережніший в плані замовлень. Стосовно тієї батареї, що на складі NP Shopping в США вирішив просто про неї забути, щоб не витрачати на це свій час та нерви. Чесно кажучи, для мене дивно, чому не реалізовано повноцінно повернення, а клієнт має десь в чужій країні самостійно шукати сторонню кур'єрську службу для цього. Ось така історія... 1 согласен
Доброго ранку, Сергію.Маємо інформацію, колеги із міжнародного відділу вели із Вами комунікацію щодо даного питання й намагались допомогти. В результаті бачимо, що дане відправлення вже не актуальне й буде відправлено на утилізацію.
Добрий день. Так, комунікація з вашої сторони була, але в результаті все зводиться до задачі знайти мені місцеву службу доставки та організувати через неї забір мого замовлення у вашого складу та відправити його Продавцю. Фактично логістикою повернення маю займатися я. Мені такий варіант не підходить, оскільки я не живу в США та шукати там локальні логістичні компанії для цього це не проста задача. Мені простіше відмовитись від мого замовлення, про що я вчора повідомив та попросив утилізувати мою посилку. На цьому питання вважаю закритим.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Немає зворотньої доставки товару продавцеві в США - Отзывы о NP Shopping
Розкажу свою історію.
Замовив на ebay нову батарею для мого ноутбука DELL. Нажаль не подивився, що акумулятори\батареї до ноутбуків вважаються забороненим для перевезення товаром, хоча коли вона встановлена в ноутбуці, то проблем з відправкою немає. Замовлення (трек NP00000002446244NPG) поступило 10.04.23 на склад NP Shopping. Я написав в підтримку повідомлення для уточнення та отримав наступну відповідь: "Для оформлення повернення посилки до магазину, радимо звернутися до Продавця з запитом лейби на повернення відправлення. Надайте нам оплачений лейбл, вказавши дату забору та назву кур’єрської служби, що буде здійснювати забір вантажу зі складу.". Лейбл я отримав від продавця та відправив його в NP Shopping. Потім ще спілкувався по електронній пошті та по телефону з підтримкою, після цього виясняється, що мені потрібно в США знайти кур'єрську службу для того, щоб вона забрала та відправила моє замовлення назад. Звернувся до продавця, той написав щоб я сам це питання вирішував. Вердикт: купив в українському магазині нову батарею та закрив це питання. Надалі буду обережніший в плані замовлень. Стосовно тієї батареї, що на складі NP Shopping в США вирішив просто про неї забути, щоб не витрачати на це свій час та нерви. Чесно кажучи, для мене дивно, чому не реалізовано повноцінно повернення, а клієнт має десь в чужій країні самостійно шукати сторонню кур'єрську службу для цього. Ось така історія...
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву