Взагалі роботою сервісу я задоволений. Бували звісно деякі нюанси, коли доводилось звертатись в підтримку, але все завжди вирішувалось легко. Одного разу була загублена посилка: поштова служба доставила пакунок до складу під двері і надала фото, а склад його не отримав. В цій ситуації звісно робота підтримки була не дуже ефективною, і вже спілкуючись з третім чи четвертим менеджером мене направили писати претензію, що я і зробив. І ось, майже за місяць після подачі претензії (заявлений термін розгляду - 30 днів) отримав позитивне рішення про відшкодування вартості посилки. На відміну від людей з підтримки, представники Нової Пошти що телефонували на рахунок претензії склали враження людей дійсно не байдужих до своїх клієнтів, і загладили всі неприємні враження від всієї цієї ситуації)) Після того мав ще 7 замовленнь за Лютий-Березень - три з них вже отримав, одне щойно пройшло таможню, і ще три вже оброблені складом і відправлені до України. В цілому, з 24 посилок що я замовляв на даний момент 23 доїхали без особливих проблем, і за одну повернули кошти. Тому ставлю сервісу 5 зірок. Поки немає на що жалітись )
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Враження від користування сервісом в цілому - Отзывы о NP Shopping
отзыв
Комментарии к отзыву