Олександр Отзыв написан 21 декабря, 2022 год778 просмотров
Зареєстрував в npshopping відправлення, але помилково країну обрав Німеччину, звідки посилка відправляється, а не Польщу, куди вона прибуває. Подзвонив в підтримку. Спитали номер і сказали що мені передзвонять в порядку черги. Це було вчора в 2 години дня. Сьогодні все ще ніхто не передзвонював і відправлення стоїть не видалено. А зареєструвати нове з правильною адресою з тим самим трекінг номером я не можу, система не дає. Я не очікував що така елементарна річ як видалення чи редагування щойноствореного відправлення не те що буде нереалізована в системі для користувачів, а й в підтримці мені не допоможуть при першому дзвінку.
Надіюсь на допомогу представника тут. А поки залишаю негативний відгук. Міжнарлдна експрес накладна моя: NP20000002253439NPG 2 согласны
На сайті є чат. Була схожа ситуація і мені видалили десь за десять хвилин. Але прийшлось знову заповнювати замовлення замість того щоб просто звінити склад. Сервіс однозначно не відповідає коштам які вони беруть за нього.
Дякую за ідею! Спрацювало за декілька хвилин. Ось шлях в меню до спеціаліста(може іншим корисно буде):
Натиснути на червоне сердечко справа внизу -> Do you have any qurstions? -> Questions on the shipment -> Заповнити номер накладної, телефон і прохання видалити і -> Consult a specialist
Я змінюю оцінку на 3 зірки, бо підтримка по телефону нульова.
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Видалення хибного відправлення - Отзывы о NP Shopping
Надіюсь на допомогу представника тут. А поки залишаю негативний відгук. Міжнарлдна експрес накладна моя: NP20000002253439NPG
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро перепрошуємо за зайві очікування.
Перед святами дійсно дуже велике навантаження, тому відповідь може надатися дещо з запізненням.
Добре, що питання вирішено.
Бажаємо Вам гарного вечора та вітаємо з прийдешніми святами.
Натиснути на червоне сердечко справа внизу -> Do you have any qurstions? -> Questions on the shipment -> Заповнити номер накладної, телефон і прохання видалити і -> Consult a specialist
Я змінюю оцінку на 3 зірки, бо підтримка по телефону нульова.
Щиро перепрошуємо за зайві очікування.
Перед святами дійсно дуже велике навантаження, тому відповідь може надатися дещо з запізненням.
Добре, що питання вирішено.
Бажаємо Вам гарного вечора та вітаємо з прийдешніми святами!