Доброго дня, мені хочеться плакати, мої кросівки загубились на складі Нової Пошти в США. Як все було: - 27 Вересня замовляв кросівки та худі в Nike.com. Зареєстрував трек-номери як завжди в особистому кабінеті. - 30 Вересня Nike написав, що мої посилки були доставлені на склад Нової Пошти в США в один і тей самий час. Я перевірив трек номери - обидва відображали надпис "Delivered" - 6 Жовтня я отримав своє худі, а кросівки ні.
За день до чього, заходжу в свій особистий кабінет, клікаю на кросівки, і бачу що там тільки "Відправлення зареєстровано 27 вересня 2022, 22:19" і все, навіть не відображається, що кросівки бути отримані на складі. Вони тупо пропали
Найк пише, що доставлено. Нова пошта зареєструвала тільки худі а кросівки - ні.
Написав ще 5 жовтня в підтримку, все що мені сказали "Подано запит на склад для перевірки наявності посилки NP00000002089404NPG. Після отримання відповіді Вас проінформуємо." і все. На всі останні мої запитання "ну що там?" отримую - "Інформація ще уточнюється. Як тільки отримаємо відповідь, Вас відразу проінформуємо."
Сьогодні вже 21 Жовтня, інформації з приводу моїх кросівок не має, в особистому кабінеті досить нічого нового.
Скоро зима, немає в чому ходити, і я не знаю що робити 1 согласен
NP Shopping (Нова Пошта Шоппинг) - официальные он-лайн покупки в интернет-магазинах США, Великобритании, Италии, Польши. С помощью NP Shopping легко и удобно оформлять заказы с доставкой в Украину.
Загубили кросівки NP00000002089404NPG - Отзывы о NP Shopping
Як все було:
- 27 Вересня замовляв кросівки та худі в Nike.com. Зареєстрував трек-номери як завжди в особистому кабінеті.
- 30 Вересня Nike написав, що мої посилки були доставлені на склад Нової Пошти в США в один і тей самий час. Я перевірив трек номери - обидва відображали надпис "Delivered"
- 6 Жовтня я отримав своє худі, а кросівки ні.
За день до чього, заходжу в свій особистий кабінет, клікаю на кросівки, і бачу що там тільки "Відправлення зареєстровано 27 вересня 2022, 22:19" і все, навіть не відображається, що кросівки бути отримані на складі. Вони тупо пропали
Найк пише, що доставлено. Нова пошта зареєструвала тільки худі а кросівки - ні.
Написав ще 5 жовтня в підтримку, все що мені сказали "Подано запит на склад для перевірки наявності посилки NP00000002089404NPG. Після отримання відповіді Вас проінформуємо." і все.
На всі останні мої запитання "ну що там?" отримую - "Інформація ще уточнюється. Як тільки отримаємо відповідь, Вас відразу проінформуємо."
Сьогодні вже 21 Жовтня, інформації з приводу моїх кросівок не має, в особистому кабінеті досить нічого нового.
Скоро зима, немає в чому ходити, і я не знаю що робити
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви насправді вірите, що магазин, після 25-ти днів з моменту "доставки", скажуть щось окрім "Ми доставили" ?
Я напишу в найк, але я не вiрю, що вони чимось зарадять
Маю надію, що на цей раз ви їх отримаєте в себе на складі
Там з приводу цього нового замовлення
Найк вказав адресу складу без мого номеру NP….
Тобто указано просто (27 Merry Lane) a не (27 Merry Lane 000371713NP) і це вже не можна виправити
Я хвилююсь, що ваш склад отримає посилку без мого номеру і не зможе її відправити мені
Наразі ще проводяться пошуки.
Зі свого боку також радимо Вам звернутись до інтернет-магазину для уточнення деталей.
Гарного вечора!
Дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією при нашій з Вами співпраці.
Ми направимо запит до профільного відділу для уточнення інформації. Як тільки матимемо відповідь - відразу напишемо Вам.