Юлия Отзыв написан 3 сентября, 2019 год184 просмотра
Работаю в магазине, и еженедельно получаю новый товар. Были случаи разлитых бутылок, сдавленных, мятых, рваных, помятых или мокрых коробок обмотанных полиэтиленом! Составляем акты. Но чтоб все вместе!!! Что происходит при транспортировке? Вы ими в футбол играете, пинаете, кидаете? А наклейки на что вверх/стекло? или вам до ***ды это? Как с этим бороться? Ни за один акт не вернули денег!
Юлия, уже многократно обсуждалось: новой почтой нельзя отправлять ничего хрупкого, бьющегося, давящегося. Даже если их допупаковка - это совсем ничего не гарантирует.
Дуже прикро читати такі відгуки про роботу нашої компанії. Хочемо розібратися у всьому та знайти оптимальний варіант для вирішення питання. Для того, щоб ми змогли перевірити та знайти оптимальний варіант для вирішення даного питання, будь ласка, напишіть номери накладних, щодо яких відбулася описана ситуація. Завчасно дякуємо.
Юліє, ми передамо запит у профільний відділ, та хочемо ще уточнити - за накладною 20400141308577 є тільки фото пошкодженого вантажу, але немає акту приймання-передачі, Ви його складали з кур'єром?
В обох інших накладних (20400137810497, 20400128990808) - акти є. Підкажіть, будь ласка, чи оформлювали Ви претензії по всім випадкам?
Юліє, для розгляду даних інцидентів та компенсації потрібно оформити претензії. Це можна зробити в будь-якому відділенні. Бланк є у відділенні або можете його заповнити вдома, а потім вже принести для оформлення. Посилання на бланк тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Також при собі потрібно мати код платника податків (ІПН). Після розгляду претензій з Вами зв'яжуться співробітники відділу компенсацій та повідомлять рішення.
Юліє, кур'єр повинен був повідомити про те, що для отримання відшкодування, потрібно (крім акту) оформити претензію. Ми вже передали інформацію в службу доставки Полтави, щоб було проведено профілактичну бесіду з кур'єрами та навчання. Юліє, Ви можете подати зараз претензії в будь-якому відділенні або оформити їх на бланках (посилання ми надали вище) та надіслати нам в приватних повідомленнях у Фейсбук.
Юліє, раді, що змогли Вам допомогти. Як тільки претензії буде оформлено, будь ласка, напишіть нам на офіційну сторінку "Нова Пошта" у Фейсбук, аби ми передали запит у відділ компенсацій для оперативного вирішення питання. Гарного дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Разве это услуги??? - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Но чтоб все вместе!!! Что происходит при транспортировке? Вы ими в футбол играете, пинаете, кидаете? А наклейки на что вверх/стекло? или вам до ***ды это? Как с этим бороться? Ни за один акт не вернули денег!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро читати такі відгуки про роботу нашої компанії. Хочемо розібратися у всьому та знайти оптимальний варіант для вирішення питання. Для того, щоб ми змогли перевірити та знайти оптимальний варіант для вирішення даного питання, будь ласка, напишіть номери накладних, щодо яких відбулася описана ситуація. Завчасно дякуємо.
Світлана, "Нова Пошта"
перед этим были:
20400137810497,
20400128990808.
В обох інших накладних (20400137810497, 20400128990808) - акти є. Підкажіть, будь ласка, чи оформлювали Ви претензії по всім випадкам?
Світлана, "Нова Пошта"
Також при собі потрібно мати код платника податків (ІПН). Після розгляду претензій з Вами зв'яжуться співробітники відділу компенсацій та повідомлять рішення.
Світлана, "Нова Пошта"
То есть решили замять, с первым и вторым прокатило, значит и дальше прокатит, так что ли?
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"