ANNA Отзыв написан 12 августа, 2019 год100 просмотров
Анно, доброго ранку. Ми вже неодноразово повідомляли Вам стосовно ситуації по цій накладній та її статусах. Бесіду ми з вами вели в приватних повідомленнях у Фейсбук, перевірте, будь ласка.
Кирило, "Нова Пошта"
вы неоднократно нагло врали на счет этой отправки вы нагло врали про отправку 2 недели назад потом на прошлой недели и вы нашло врали про удаленный статус
Анно, повертаємося до Вас з відповіддю на всі Ваші запитання:
1. Статуси, як ми повідомляли в телефонній розмові були проставлені автоматично, оскільки, одержувач при доставці вантажу не брав слухавку з якихось причин. Ми прослухали всі розмови між Вами та нашими колегами з міжнародного відділу за 24.07 (на чому Ви робили акцент), де про скасування статусу Вам надавали інформацію, що це, на жаль, неможливо. Також Вам була надана офіційна відповідь, а саме (дублюємо, щоб потім не виникло запитань): "Кожна посилка окремо відправнику не повертається. Повернення виконується після того, як буде зібрана консолідація. Даний вантаж знаходиться в м. Київ та статус про повернення буде проставлено в день повернення (орієнтовно на наступному тижні). Про неправильні контактні дані наш партнер Р2Р були оповіщені (про помилки в імені, адресі та номері телефону, за яких причин відправником були вказані такі дані, якщо з Ваших слів всі дані були вірні - невідомо), тому всі зобов'язання компанія виконала. Статуси змінюватися або додаватися не будуть. Нам надійшов запит на повернення від відправника - ми його виконуємо. По всіх питаннях рекомендуємо звертатися до інтернет-магазину, де було створено замовлення". Що стосується на яких підставах інтернет-магазин зробив повернення - невідомо, оскільки відповідь від них так і не отримали, тому також зі своєї сторони, рекомендуємо звертатися з поясненнями саме до них.
2. Стосовно експрес-накладної, за якою у відділенні м. Маріуполь не прийняли до сплати промокод пояснивши, що неможливо при типу послуг "Відділення - Адреса":
як нами вже було повідомлено Вам по телефону, зі слів керівника відділення розмови про неможливість проведення промокоду по типу послуги "Відділення - Адреса" навіть не виникло, при цьому Ваші слова були передані на керівництво даного відділення та буде проведена повторна навчальна бесіда з приводу умов користування відділення промокодами.
Анно, це повна відповідь по Вашому зверненні, також бачимо, що офіційну відповідь Ви також отримували. Тому надалі, якщо будуть виникати ще питання, будемо раді допомогти.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
непрофессиональные и лживые работники - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Ми вже неодноразово повідомляли Вам стосовно ситуації по цій накладній та її статусах. Бесіду ми з вами вели в приватних повідомленнях у Фейсбук, перевірте, будь ласка.
Кирило, "Нова Пошта"
вы неоднократно нагло врали на счет этой отправки
вы нагло врали про отправку 2 недели назад
потом на прошлой недели
и вы нашло врали про удаленный статус
отвечайте по пунктно
отзыв
Комментарии к отзыву
1. Статуси, як ми повідомляли в телефонній розмові були проставлені автоматично, оскільки, одержувач при доставці вантажу не брав слухавку з якихось причин. Ми прослухали всі розмови між Вами та нашими колегами з міжнародного відділу за 24.07 (на чому Ви робили акцент), де про скасування статусу Вам надавали інформацію, що це, на жаль, неможливо. Також Вам була надана офіційна відповідь, а саме (дублюємо, щоб потім не виникло запитань): "Кожна посилка окремо відправнику не повертається. Повернення виконується після того, як буде зібрана консолідація. Даний вантаж знаходиться в м. Київ та статус про повернення буде проставлено в день повернення (орієнтовно на наступному тижні). Про неправильні контактні дані наш партнер Р2Р були оповіщені (про помилки в імені, адресі та номері телефону, за яких причин відправником були вказані такі дані, якщо з Ваших слів всі дані були вірні - невідомо), тому всі зобов'язання компанія виконала. Статуси змінюватися або додаватися не будуть. Нам надійшов запит на повернення від відправника - ми його виконуємо. По всіх питаннях рекомендуємо звертатися до інтернет-магазину, де було створено замовлення". Що стосується на яких підставах інтернет-магазин зробив повернення - невідомо, оскільки відповідь від них так і не отримали, тому також зі своєї сторони, рекомендуємо звертатися з поясненнями саме до них.
2. Стосовно експрес-накладної, за якою у відділенні м. Маріуполь не прийняли до сплати промокод пояснивши, що неможливо при типу послуг "Відділення - Адреса":
як нами вже було повідомлено Вам по телефону, зі слів керівника відділення розмови про неможливість проведення промокоду по типу послуги "Відділення - Адреса" навіть не виникло, при цьому Ваші слова були передані на керівництво даного відділення та буде проведена повторна навчальна бесіда з приводу умов користування відділення промокодами.
Анно, це повна відповідь по Вашому зверненні, також бачимо, що офіційну відповідь Ви також отримували. Тому надалі, якщо будуть виникати ще питання, будемо раді допомогти.
Кирило, "Нова Пошта"
Відповіли Вам під першим відгуком.
Кирило, "Нова Пошта"