Олег Кливец Отзыв написан 12 августа, 2019 год117 просмотров
В правилах огляду сказано: "Товари в упаковці, що маютьхарактерний метод розкриття (блістерну упаковку, термозбіжну плівку, ламіновано-поліетиленову упаковку, металевіабо паперові пломби, прошивку нитками, перфорацію),дозволяється оглядати лише на предмет цілісності заводської упаковки, але без її розпакування." Цим пунктом працівники знімають з себе всяку відповідальність та залишають клієнта без правової підтримки. Навіщо мені упаковка? Те що упаковка ціла, не означає що товар не пошкодженний. Коли ви купуєте запакований таким чином в магазині ви його не оглядаєте? Я вважаю, що такий товар повинно розпаковувати в присутності співробітника пошти та записом відео на телефон клієнта. Якщо товар пошкоджений то складається акт з підписами сторін огляду. В подальшому цим можна уникнути скарг на роботу відділення та допоможе пред'ьявити претензії продавцю. Як що товар цілий, то клієнт повинен сплатити за товар, а пошта знімає з себе будь-яку відповідальність і в подальшому згідно захисту прав споживача в 14 денний строк клієнт вирішує питання з продавцем на заміну або повернення товару. Я знаю декілька знайомих які замовляли дорогі товари через нову пошту - айфони, планшети, ноутбук, які були запаковані таким чином, залишись не задоволені і писали скарги на нову пошту. Товари були цілі але айфон виявися китайскою підробкою, планшет не того кольору, ноутбук не з тім процесором. Да, це все провина не добросовісних продавців а не нової пошти. Але чому я потрібен платити за не потрібний мені товар, потім повертати товар і чекати повернення коштів. Як мені відомо такі продавці не дуже поспішають з поверненям коштів. Зверніть увагу на провця інтернет магазину - як що в доставках вказано тільки нова пошта і немає интайму, укрпошти та іших, знайте вони користуються цим пунктом і не важливо сплатили ви за товар чи купуєте наложеним платижем.
Компанія розвивається кожного дня та при можливості намагаємося вдосконалювати всі продукти, аби клієнти відчували себе комфортно та захищено. Сподіваємося, що в майбутньому зміняться й умови прийому й огляду відправлення. На даний момент компанія "Нова Пошта" являється перевізником та не має жодного відношення до товарів, які відправляють відправники (крім випадків де є наша провина). Особиста домовленість між особами, це також справа клієнтів, тому рекомендуємо замовляти товар у перевірених продавців та інтернет-магазинах.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Зверніть увагу ! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Компанія розвивається кожного дня та при можливості намагаємося вдосконалювати всі продукти, аби клієнти відчували себе комфортно та захищено. Сподіваємося, що в майбутньому зміняться й умови прийому й огляду відправлення. На даний момент компанія "Нова Пошта" являється перевізником та не має жодного відношення до товарів, які відправляють відправники (крім випадків де є наша провина). Особиста домовленість між особами, це також справа клієнтів, тому рекомендуємо замовляти товар у перевірених продавців та інтернет-магазинах.
Кирило, "Нова Пошта"