Замовляла в інтернет магазині в Броварах варочну поверхню й духову шафу з адресною кур'єрською доставкою в Полтаву, але через відрядження довелося зробити переадресацію з адресної доставки просто на відділення. Коли виставили до оплати в відділенні рахунок 1440грн здивувалася й запитала чому така велика сума, оскільки фактична вага до 35кг й чому забираючи відправлення сама я повинна заплатити таку ж суму, як мала платити за доставку кур'єром. Заявили, що об'ємна вага становить 142кг (дарма не змусила переміряти - вдома виявилося що такої ваги 89кг). Ну добре нехай і так, але все одно велика сума - кур'єр мені нічого не доставляв, я забираю самостійно. У відповідь чую, що кур'єрська доставка коштує якісь 30грн, а я ж замовляла переадресацію, а вона теж коштує грошей, тобто сумма ніяк не повинна була змінитися (знову відмічу - переадресація з адресної доставки на відділення безкоштовна). Від бовдура працівника в відділенні так і не змогла нічого добитися, заплатила 1440грн. В результаті, коли вже здому додзвонилася в колл-центр Нової пошти мені сказали, що у вартості доставки мого відправлення закладено 630грн за підйом на 7 поверх. За який підйом, люди? Я забирала у вас у відділенні - підйому НЕ БУЛО! Написала претензію зазначивши, що некваліфікованим працівником у відділенні відправлення було неправильно визначено вагу й попросила повернути кошти тільки за підйом на поверх. В результаті: подзвонили з їхнього юридичного відділу, сказали вага була правильна. Та добре, я вже за вагу й не переживала, хоча там теж було зайвих 150-200грн нараховано. А от за повернення коштів за підйом ні слова. Чомусь розмова перервалася й додзвонитися в самої в мене до них не виходило, а працівниця юридичного певно вважає, що виконала свій обов'язок один раз додзвонилася, мій голос почула, розмову почала. А що не надала всю інформацію стосовно моєї претензії, то то нічого - нащо то робити, не нову ж пошту обрахували, а вона клієнта. Письмової відповіді не отримала. Судячи зі всього, в розумінні як працівників, так і власників компанії це нормальний сервіс.
Сподіваюся їх всіх і скрізь будуть так обслуговувати, як вони обслужили мене)))
Достоинства:
їх уже немає - компанія скотилася
Недостатки:
некомпетентність, обман і зневага клієнтів на всіх рівнях компанії
Маємо наголосити, що компанія не повертає кошти за невиконану послугу, якщо клієнт відмовився від неї. Послуга по факту була замовлена відправником та її невиконання було ініціативою клієнта, а не компанії. Переадресація з адреси до відділення в межах міста безкоштовна. Також просимо написати номер накладної та габарити відправлення, аби ми змогли предметно перевірити інформацію. Завчасно дякуємо.
"Компанія не повертає кошти за невикористану послугу" - ще ніде окрім нової прошти на щастя не стикалася з тим, щоб брали гроші ні за що. Сподіваюся, працівники компанії наприклад, куплять тур для відпустки закордоном, прилетять в країну відпочинку й в аеропорту їм скажуть, що туроператор збанкрутував, в готель їх не селитимуть і далі всі питання їх нього відпочинку це вже їхні проблеми й грошей їм ніхто не поверне адже відпочинок вже почався - вони прилетіли, послугу надано!!!!!
Інно, у разі відмови одержувача від отримання відправлення з будь-яких причин, окрім випадків пошкодження, втрати чи нестачі відправлення, що трапилися з вини компанії, оплатити перевізнику вартість наданих послуг, якщо одержувач відмовляється від отримання/оплати, то сплачує за це відправник (у разі, якщо бажає повернути відправлення). Як писали раніше, просимо написати номер накладної та габарити відправлення, аби ми змогли предметно перевірити інформацію. Завчасно дякуємо.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Кошмар! Обраховують як самі хочуть!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Сподіваюся їх всіх і скрізь будуть так обслуговувати, як вони обслужили мене)))
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо наголосити, що компанія не повертає кошти за невиконану послугу, якщо клієнт відмовився від неї. Послуга по факту була замовлена відправником та її невиконання було ініціативою клієнта, а не компанії. Переадресація з адреси до відділення в межах міста безкоштовна. Також просимо написати номер накладної та габарити відправлення, аби ми змогли предметно перевірити інформацію. Завчасно дякуємо.
Іван, "Нова Пошта"
Іван, "Нова Пошта"