Підмінили на відділенні АКб і ще потім я Вийшов крайній !
-1850 грн. на рівно місці! В статусі відправлення було зазначенно, що клієнт не з'явився за поситлкою, а по факту він її оглядав - це в них така фішка напевне.
А я ще не перевірив повернення і пішов з відділення, бо я ж думав що її даже не огллядали. Вони знають, що була підміна, але з мене зробили крайнього (Камери у них для краси на перевірці і співробітники з боку напевне в носі ковиряються).
І ще та сама криса з Високопілля підтверджує, що він підмінив аккумулятори!
Клієнтів своїх не поважають ! Тільки я відпрвляю у них по 500 посилок/міс. - на прятязі 3-х років. А вони бідні і нещасні не можуть комп. 1750 грн. - за підміну.
На один день дзвонять і кажуть ,що повернуть гроші на картку,чекайте....
А на другий день дзвонять і кажуть - Ви ж виходили з відділення і ми так не можем повернути Вам грн. - дитячий садок! Буде аналог Вам - обов'язково не буду з Вами працювати!
Покривайте КРИС і надалі і наймайте шланіг на роботу 18-ти річних !!!
Ви писали про те, що отримувач підтвердив, що здійснив підміну вантажу. Просимо надати матеріали, які це підтверджують (запис розмови, переписка тощо). Надіслати можете сюди: https://www.facebook.com/nova.poshta.official/inbox/.
Не працює Ваша ссилка. Я не шпіон,що все записувати маю ! До нього звоніть і питайте! У Вас камери для чого на відділкеннях? Дивіться відео і будуть Вам докази. Але даю 100% ,що там і того відео у вас не має. Ви ж мені його не можите показати. - Це ж Велика Ваша тайна !
Олександре, камери були перевірені, дій отримувача щодо підміни під час огляду не замічено. З отримувачем спілкувалися, він повідомив, що відмовився від посилки у зв'язки з тим, що це "китайська підробка", тому й просимо матеріали від Вас, про які писали у відгуках. Посилання на нашу офіційну сторінку Facebook: https://www.facebook.com/nova.poshta.official/ - посилання правильне, - далі напишіть в приватні повідомлення через кнопку "Зв'яжіться з нами".
Дана начебто зацікавленість нової пошти по вирішенню вашої проблеми є грою на публіку, і не більше. Коли звертаєшся на пряму не реагують ніяк. Написав публічний відгук, демонстративно цікавляться номером звернення і тп. Тільки для того, щоб люди бачили начебто відповідальну компанію, яка працює та вирішує проблемні питання. Насправді далі нічого не роблять.
Як зазначали раніше, посилання правильне (щойно спробували самостійно за ним перейти). В іншому випадку, можете вручну у Фейсбуці знайти офіційну сторінку нашою спільноти "Нова Пошта" та надіслати нам повідомлення з усіма необхідними матеріалами.
Моє питання ніхто не вирішив! Проморочили голову місяць і гроші не повернули! З таким Відношениям до постійних клієнтів у вас їх і не буде! Чекаю з нетерпінням достойну заміну вашій доставці !!!
Ми зі свого боку всіляко сприяли розслідуванню. Шкода, що так сталося. Якщо передумаєте та захочете надіслати нам додаткові матеріали, ми обов'язково їх візьмемо в роботу.
Ми зі свого боку всіляко сприяли розслідуванню. Шкода, що так сталося. Якщо передумаєте та захочете надіслати нам додаткові матеріали, ми обов'язково їх візьмемо в роботу.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Підміна - Працівники не спостерігають при перевіпці клієнтом посилки ! Камери у них для краси ! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
-1850 грн. на рівно місці! В статусі відправлення було зазначенно, що клієнт не з'явився за поситлкою, а по факту він її оглядав - це в них така фішка напевне.
А я ще не перевірив повернення і пішов з відділення, бо я ж думав що її даже не огллядали. Вони знають, що була підміна, але з мене зробили крайнього (Камери у них для краси на перевірці і співробітники з боку напевне в носі ковиряються).
І ще та сама криса з Високопілля підтверджує, що він підмінив аккумулятори!
Клієнтів своїх не поважають ! Тільки я відпрвляю у них по 500 посилок/міс. - на прятязі 3-х років. А вони бідні і нещасні не можуть комп. 1750 грн. - за підміну.
На один день дзвонять і кажуть ,що повернуть гроші на картку,чекайте....
А на другий день дзвонять і кажуть - Ви ж виходили з відділення і ми так не можем повернути Вам грн. - дитячий садок!
Буде аналог Вам - обов'язково не буду з Вами працювати!
Покривайте КРИС і надалі і наймайте шланіг на роботу 18-ти річних !!!
Ще куча таких випадків: https://www.youtube.com/results?search_query=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B0+%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9+%D0%BF%D0%BE%D1%87%D1%82%D0%B5
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть номер накладної, аби ми мали змогу предметно перевірити інформацію та долучитися до вирішення ситуації.
Іван, "Нова Пошта"
Чекаю до понеділка...
Ви писали про те, що отримувач підтвердив, що здійснив підміну вантажу. Просимо надати матеріали, які це підтверджують (запис розмови, переписка тощо). Надіслати можете сюди: https://www.facebook.com/nova.poshta.official/inbox/.
Іван, "Нова Пошта"
Іван, "Нова Пошта"
Як зазначали раніше, посилання правильне (щойно спробували самостійно за ним перейти). В іншому випадку, можете вручну у Фейсбуці знайти офіційну сторінку нашою спільноти "Нова Пошта" та надіслати нам повідомлення з усіма необхідними матеріалами.
Лариса, "Нова Пошта"
Ми зі свого боку всіляко сприяли розслідуванню. Шкода, що так сталося. Якщо передумаєте та захочете надіслати нам додаткові матеріали, ми обов'язково їх візьмемо в роботу.
Крістіна, "Нова Пошта"
Ми зі свого боку всіляко сприяли розслідуванню. Шкода, що так сталося. Якщо передумаєте та захочете надіслати нам додаткові матеріали, ми обов'язково їх візьмемо в роботу.
Крістіна, "Нова Пошта"