Анатолий Украина, Київ Отзыв написан 6 июля, 2018 год1311 просмотров
Друге звернення: Я розумію що Ви в контакт центрі підтримуєте своїх працівників як колег, тому що після першого випадку нічого не змінилося, ніхто не був наказаний за спробу крадіжки (яка вже посуті першого разу відбулася) Доречі тоді то була інша працівниця в цьому ж відділенні 1 м.Гадяч. Виходить так- якщо ти пропустив дзвінок (не встиг, не почув і т.д.) тоді тільки надійся що воно відслідиться в інтернеті (але хіба я повинен це моніторити постійно?) Виходить що працівники відділення 1 в м.Гадяч зацікавлені в тому щоб я не дізнався про прибуття і навіть після мого приходу переконували мене що в них "нічого не відображається на моє ім'я і номер телефону" (мабуть мій телефон більш досконалий ніж їхня кваліфікація і програмне забезпечення, адже я зміг відслідити що посилка в них вже два дні, а в них "непоказує нічого"). Після зауваження про пропущений дзвінок (чому дзвонили як нема нічого) вона знайшлася . Вони не очікували що я наберу той пропущений номер прямо у них у відділенні і не побачу як вони скидають звук замість відповіді. Як і першого разу не очікували що позвоню на гарячу лінію (а чому боятись, нікого не наказують, списали на помилку і все...) Була б на моєму місті моя мама чі бабуся якась чі дитина, вони просто б нічого не отримали і потім звинувачували чесного китайця з аліекспрес у шахрайстві. Покриваючи ворів і шахраїв, не варто скаржитись що живем в такій країні. Один раз я ще "повірив" що помилка, але ця нагла брехня не може бути простою помилкою. І якщо Ви не можете контролювати працівників, я буду шукати тих хто зможе. Доречі в мене є диктофонний запис частини розмови з працівником відділення, де вона переконує що по картці в мобільному додатку взагалі неможливо відслідити міжнародне відправлення, а по номеру телефону моєму нічого немає, і що смс має відсилати колцентр а не вони. Також є її номер телефону, з якого була "імітація повідомлення про доставку" на який вже не можливо дозвонитись. Може вважати за повідомлення пропущений дзвінок +380 95 520 9727 ? 6 согласны 7 не согласны
При чом тут таможня? Посылки обе я получил, одна после звонка в контакт центр "нашлась", другая после скандала с сотрудницей которая упорно уверяла что ничего нет но нашлось после того как узнала что я узнал о прибытии на отделение.
Був пропущений дзвінок на який мені не вдалося відповісти відразу, він вже не відповідав. Після цього під кінець робочого дня статус посилки змінився на "відправлення отримано" ! Я в шоці, мене навіть не повідомили про його прибуття (ніяких смс, ні вайбер, ні пошта-нічого!) Якби я не відслідковував бандероль на сторонньому сайті, своїми силами, її б просто вкрали працівники. Посилка отримана, я не прийшов, відкриваю спор з китайцем, гроші вертає аліекспрес йому бо посилка вручена по статусу, я ставлю йому негативний відгук і думаю що китайці кляті шахраї і т.д. Китаєць бачить негативні відгуки з України і іншого разу тричі подумає чі варто мати справу з такиою країною. Все це б відбулося саме так якби я сам не відслідив посилку. І на це розраховували працівники відділення 1 в м.Гадяч.
Я зателефонував на гарячу лінію Н.П. там підтвердили що відправлення вручене за адресою що відрізняється від моєї, але пообіцяли розібратись. Так, наступного дня мені телефонують і просять забрати посилку (адреса вірна, ніяких помилок!) І дивляться на мене наче на ворога, бо я "наябіднічав на них" "я стукач галімий" думають вони напевно.
А як з такими боротись?
Добре що мій дзвінок тоді допоміг всеж отримати посилку, але пройшло пару тижнів і історія повторюється- ніхто не наказаний, можна далі красти і списувати на помилку ("нічого немає, не відображається на ваш номер нічого..."). На цей раз отримати аосилку мені допомагла лише вдача і хитрість (коли я зателефонував на невідомий пропущений у них у відділенні і особисто переконався як його скидають) і після аргументу "чому ж дзвонили якщо мені нічого немає" чудо сталося і посилка знайшлася.
Просто знайте про це, будьте уважні. Що робити коли номер міжнародного відправлення не відсліжуватиметься я не уявляю, надійтесь на "чесність" таких працівників.
Да никаким. :) Но он и сам это знает. Я получаю от одного и того же китайца посылки уже несколько лет одним и тем же типом доставки и за несколько лет здесь мне доставляли и МистЭкспресс и Новая Почта и УкрПочта и Спецсвязь.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нагло брешуть і крадуть посилки з аліекспрес - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я розумію що Ви в контакт центрі підтримуєте своїх працівників як колег, тому що після першого випадку нічого не змінилося, ніхто не був наказаний за спробу крадіжки (яка вже посуті першого разу відбулася) Доречі тоді то була інша працівниця в цьому ж відділенні 1 м.Гадяч. Виходить так- якщо ти пропустив дзвінок (не встиг, не почув і т.д.) тоді тільки надійся що воно відслідиться в інтернеті (але хіба я повинен це моніторити постійно?) Виходить що працівники відділення 1 в м.Гадяч зацікавлені в тому щоб я не дізнався про прибуття і навіть після мого приходу переконували мене що в них "нічого не відображається на моє ім'я і номер телефону" (мабуть мій телефон більш досконалий ніж їхня кваліфікація і програмне забезпечення, адже я зміг відслідити що посилка в них вже два дні, а в них "непоказує нічого"). Після зауваження про пропущений дзвінок (чому дзвонили як нема нічого) вона знайшлася . Вони не очікували що я наберу той пропущений номер прямо у них у відділенні і не побачу як вони скидають звук замість відповіді. Як і першого разу не очікували що позвоню на гарячу лінію (а чому боятись, нікого не наказують, списали на помилку і все...)
Була б на моєму місті моя мама чі бабуся якась чі дитина, вони просто б нічого не отримали і потім звинувачували чесного китайця з аліекспрес у шахрайстві. Покриваючи ворів і шахраїв, не варто скаржитись що живем в такій країні.
Один раз я ще "повірив" що помилка, але ця нагла брехня не може бути простою помилкою. І якщо Ви не можете контролювати працівників, я буду шукати тих хто зможе. Доречі в мене є диктофонний запис частини розмови з працівником відділення, де вона переконує що по картці в мобільному додатку взагалі неможливо відслідити міжнародне відправлення, а по номеру телефону моєму нічого немає, і що смс має відсилати колцентр а не вони. Також є її номер телефону, з якого була "імітація повідомлення про доставку" на який вже не можливо дозвонитись.
Може вважати за повідомлення пропущений дзвінок +380 95 520 9727 ?
6 согласны 7 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Був пропущений дзвінок на який мені не вдалося відповісти відразу, він вже не відповідав. Після цього під кінець робочого дня статус посилки змінився на "відправлення отримано" ! Я в шоці, мене навіть не повідомили про його прибуття (ніяких смс, ні вайбер, ні пошта-нічого!) Якби я не відслідковував бандероль на сторонньому сайті, своїми силами, її б просто вкрали працівники. Посилка отримана, я не прийшов, відкриваю спор з китайцем, гроші вертає аліекспрес йому бо посилка вручена по статусу, я ставлю йому негативний відгук і думаю що китайці кляті шахраї і т.д. Китаєць бачить негативні відгуки з України і іншого разу тричі подумає чі варто мати справу з такиою країною. Все це б відбулося саме так якби я сам не відслідив посилку. І на це розраховували працівники відділення 1 в м.Гадяч.
Я зателефонував на гарячу лінію Н.П. там підтвердили що відправлення вручене за адресою що відрізняється від моєї, але пообіцяли розібратись. Так, наступного дня мені телефонують і просять забрати посилку (адреса вірна, ніяких помилок!) І дивляться на мене наче на ворога, бо я "наябіднічав на них" "я стукач галімий" думають вони напевно.
А як з такими боротись?
Добре що мій дзвінок тоді допоміг всеж отримати посилку, але пройшло пару тижнів і історія повторюється- ніхто не наказаний, можна далі красти і списувати на помилку ("нічого немає, не відображається на ваш номер нічого..."). На цей раз отримати аосилку мені допомагла лише вдача і хитрість (коли я зателефонував на невідомий пропущений у них у відділенні і особисто переконався як його скидають) і після аргументу "чому ж дзвонили якщо мені нічого немає" чудо сталося і посилка знайшлася.
Просто знайте про це, будьте уважні. Що робити коли номер міжнародного відправлення не відсліжуватиметься я не уявляю, надійтесь на "чесність" таких працівників.
Укрпочта может и дольше на день два (и то не факт) но никаких проблем пока не было.