Андрій Украина, Київ Отзыв написан 23 августа, 2017 год2370 просмотров
Постійні черги, повільне обслуговування, високі тарифи, про це я мовчу...А в першу чергу давно хотів написати, бо немає часу по місцю виховувати ваших співробітників, та і чергу не хочеться затримувати. Прохання до адміністрації та керівництва Нової ПОШТИ, проведіть виховну роботу з вашим персоналом(Київ, відділення №335 та №74, інших відділень це теж стосується), відносно того, що з клієнтом все ж таки треба розмовляти його мовою. Майже всі ваші співробітники на моє звернення українською мовою уперто не переходять на неї. ЧОму це важливо?-По перше, це корпоративна єтика, солідарність, повага до клієнта. По друге-постанова Київради щодо мови обслуговування(якщо не знаєте почитайте в інтернеті) Я теж працюю в сфері обслуговування, і за любих обставин я відповідаю клієнту його мовою, і розумів я це з першого дня своєї роботи (як російською так і українською). Повірте, якщо ваш російськомовний співробітник в деяких випадках(навіть всупереч принципам "какая разніца, мне так удобнее і т.д.) на роботі перейде на мову клієнта(мається на увазі українську), корона з його голови не спаде, Він або вона навпаки від цього тільки виграє. Тим більше це обов'язки ваших співробітників. Плюс такі речі дуже впливають на їхню репутацію та репутацію вашої компанії. Дуже сподіваюсь, що висновки будуть зроблені.
Дякуємо за відгук. «Нова пошта» - українська компанія, тому ми прагнемо до того, аби вести всі комунікації з клієнтами державною мовою. Ми передали Ваше звернення та прохання звернути увагу персоналу вказаних Вами відділень на важливість мовного аспекту обслуговування керівництву.
Дякуємо Вам за небайдужість та бажаємо гарного дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обслуговування клієнтів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за відгук. «Нова пошта» - українська компанія, тому ми прагнемо до того, аби вести всі комунікації з клієнтами державною мовою. Ми передали Ваше звернення та прохання звернути увагу персоналу вказаних Вами відділень на важливість мовного аспекту обслуговування керівництву.
Дякуємо Вам за небайдужість та бажаємо гарного дня!