Олена Отзыв написан суббота, 8 ноября15 просмотров
Очередной раз Новая Почта и некая Наталія Калина из отдела обслуговування бізнес Клієнтів находятся в очередном ударе слабоумия :)
Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что посылка обратно на склад фулфилмента действительно не поступала:
"Автоматичне повернення було створено в системі 29.10. а 5.11.2025 ЕН була закрита співробітником НП. То і ЕН на повернення мала бути створена та відвантажена 5.11.2025. Але ЕН досі не створено. На додаток в примітках вказано що товар був відсутній в комірці поштомату, це привіть підняти це питання на рівні відділу претензій"
Подал претензию и Наталія Калина отказалась принимать претензию. В итоге я отправила товар наложенным платежом и не получила обратно ни товар, ни наложенный платеж, не возмещение убытков принесенных мне халатностью работников Новой Почты, в том числе Наталией Калининой.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ТТН 20451277260031 - потеряли посылку с контролем оплаты, возмещение отказались выплачивать - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Ситуация. Отправили посылку клиенту услугой контроль оплаты. ТТН 20451277260031. Посылка приехала, пролежала в пачкомате и уехала обратно, но обратно не доехала. Связался с фулфилментом Новой Почты, который ответственный за отправку и прием возврата посылки. Там разобрались в ситуации и ответили, что посылка обратно на склад фулфилмента действительно не поступала:
"Автоматичне повернення було створено в системі 29.10. а 5.11.2025 ЕН
була закрита співробітником НП. То і ЕН на повернення мала бути
створена та відвантажена 5.11.2025.
Але ЕН досі не створено.
На додаток в примітках вказано що товар був відсутній в комірці
поштомату, це привіть підняти це питання на рівні відділу претензій"
Подал претензию и Наталія Калина отказалась принимать претензию. В итоге я отправила товар наложенным платежом и не получила обратно ни товар, ни наложенный платеж, не возмещение убытков принесенных мне халатностью работников Новой Почты, в том числе Наталией Калининой.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Будемо старанніше працювати над якістю нашого сервісу, щоб не допускати подібних інцидентів.
Обіцяємо, що наша подальша співпраця даруватиме вам лише позитивні емоції.
Вибачте, що завдали незручностей 🙏