Таміла Отзыв написан воскресенье, 7 сентября11 просмотров
Я постійний клієнт нової пошти. Завжди була задоволена обслуговуванням по Україні ,але не міжнародною доставкою. 21 серпня мною було відправлено дитині в Данію посилку з особистими вживаними речами 59500004450417. Дата доставки до квартири вказувалася 25.08.2025 р ., ціна за доставку 18 кг досить висока -2255 р. , оцінка 36,6 євро. Але на жаль посилка затрималася , на численні наші звінки протягом кількох днів нам нарешті пояснили , що немає змоги доставити , бо перекопана дорога (дорога була перекопана протягом двох годин) і посилку вирішили відправити на зберігання в точку доступа UPS ( магазинчик). В процесі наших дзвінків виявилася помилка в адресі , але я не акцентую на цьому, адреса писалася Данською українським оператором , розумію. Син з 26 серпня не міг приступити до роботи , бо увесь цей час очікував кур'єра і робив спроби прояснити ситуацію , з UPS нам навіть не зателефонували. До того ж , нам виставили рахунок на 7 080 грн , про що не повідомили , я б оформила повернення , або оскаржувала рішення. Це податок за старі речі між фізичними особами чи що? Окрім того посилка була мокра , пошкоджена , коробка повністю розірвана, частина речей зіпсована, зникло взуття. Отримали посилку в якомусь магазинчику, продавчиня нічого не могла пояснити ні щодо пошкодження, ні щодо розмитнення. Звичайно комунікувати доводилося англійською. Допускаю, що через пошкодження посилки , її просто не хотіли вручати отримувачу особисто . Втративши надію отримати відповідіь , 2 вересня я написала електронний лист з фото та відеодоказами та попередила , що, якщо моє питання не буде вирішеним , буду змушена публічно висвітлити ситуацію на тематичних ресурсах. На що отримала 7 вересня формальні відповіді , що строки орієнтовні , що доступу до відеокамер у них немає, що партнери ups ще не надали інформацію тощо . Тому вимагаю компенсацію за: порушення строків і способу доставки понесених витрат за сплату рахунку 7 080 грн компенсувати оціночну вартість посилки Хочу застерегти користувачів міжнародних відправлень, якщо ви навіть володієте іноземними мовами , не ризикуйте, ви не отримаєте ніяких пояснень. 1 согласен
Бачимо, що ви вже зверталися до нас із цим питанням, і колеги надали вам інформацію щодо ситуації. Законодавство Данії передбачає ліміти на вартість посилок, щоб уникнути сплати мита та податків. Посилки вартістю від 80 до 1150 датських крон (приблизно 11–172 USD) не обкладаються митом, але підлягають сплаті податку з продажу (ПДВ). Товари вартістю понад 1150 датських крон обкладаються як митом, так і ПДВ. Щодо термінів доставки: згідно з Умовами надання послуг (пункт 17.2), строки перевезення є орієнтовними та не можуть розцінюватися як чітко визначені чи гарантовані. Вони можуть відрізнятися від зазначених у міжнародній накладній або на сайті. Стосовно пошкодження — просимо звернутися до відділення пошти для складання акта претензії. Переглянути відео з камер немає можливості, оскільки посилка транспортувалася партнером UPS. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію та завдані незручності.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Негативний досвід міжнародної доставки -збитки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
21 серпня мною було відправлено дитині в Данію посилку з особистими вживаними речами 59500004450417. Дата доставки до квартири вказувалася 25.08.2025 р ., ціна за доставку 18 кг досить висока -2255 р. , оцінка 36,6 євро.
Але на жаль посилка затрималася , на численні наші звінки протягом кількох днів нам нарешті пояснили , що немає змоги доставити , бо перекопана дорога (дорога була перекопана протягом двох годин) і посилку вирішили відправити на зберігання в точку доступа UPS ( магазинчик). В процесі наших дзвінків виявилася помилка в адресі , але я не акцентую на цьому, адреса писалася Данською українським оператором , розумію.
Син з 26 серпня не міг приступити до роботи , бо увесь цей час очікував кур'єра і робив спроби прояснити ситуацію , з UPS нам навіть не зателефонували.
До того ж , нам виставили рахунок на 7 080 грн , про що не повідомили , я б оформила повернення , або оскаржувала рішення. Це податок за старі речі між фізичними особами чи що? Окрім того посилка була мокра , пошкоджена , коробка повністю розірвана, частина речей зіпсована, зникло взуття. Отримали посилку в якомусь магазинчику, продавчиня нічого не могла пояснити ні щодо пошкодження, ні щодо розмитнення. Звичайно комунікувати доводилося англійською. Допускаю, що через пошкодження посилки , її просто не хотіли вручати отримувачу особисто .
Втративши надію отримати відповідіь , 2 вересня я написала електронний лист з фото та відеодоказами та попередила , що, якщо моє питання не буде вирішеним , буду змушена публічно висвітлити ситуацію на тематичних ресурсах. На що отримала 7 вересня формальні відповіді , що строки орієнтовні , що доступу до відеокамер у них немає, що партнери ups ще не надали інформацію тощо .
Тому вимагаю компенсацію за:
порушення строків і способу доставки
понесених витрат за сплату рахунку 7 080 грн
компенсувати оціночну вартість посилки
Хочу застерегти користувачів міжнародних відправлень, якщо ви навіть володієте іноземними мовами , не ризикуйте, ви не отримаєте ніяких пояснень.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Бачимо, що ви вже зверталися до нас із цим питанням, і колеги надали вам інформацію щодо ситуації. Законодавство Данії передбачає ліміти на вартість посилок, щоб уникнути сплати мита та податків. Посилки вартістю від 80 до 1150 датських крон (приблизно 11–172 USD) не обкладаються митом, але підлягають сплаті податку з продажу (ПДВ). Товари вартістю понад 1150 датських крон обкладаються як митом, так і ПДВ. Щодо термінів доставки: згідно з Умовами надання послуг (пункт 17.2), строки перевезення є орієнтовними та не можуть розцінюватися як чітко визначені чи гарантовані. Вони можуть відрізнятися від зазначених у міжнародній накладній або на сайті. Стосовно пошкодження — просимо звернутися до відділення пошти для складання акта претензії. Переглянути відео з камер немає можливості, оскільки посилка транспортувалася партнером UPS. Щиро перепрошуємо за цю ситуацію та завдані незручності.