Вже писала тут відгук, посилку з поштомата дістала відкриту та немає одної речі!! ТТН 20400472093560 . відфутболили у інстаграм. Там не вірішуть питання зовсім! Я вже декілька днів не отримала жодної відповіді на запитання, тільки морочать голову по кругу. Спочатку сказали для оформлення претензії потрібен іпн та номер картки, в мене немає іпн взагалі. Я написала чи можна отримати промокоди взамін коштів, бо сума втрати не велика..Кажуть перевіримо і пропали. Потім на наступний день запитали номер ТТН, на наступний день кажусь що за ним ТТН немає претензій, я ще раз пояснюю, що в додатку то кнопки не активні, то після оновлення видає помилку при створенні претензії. Посилання на бланк не відкривається, але якщо там треба роздруковувати то я не зможу це зробити. Перевозять відкриті посилки та вважають це нормально, ніяких вибачень та бажання допомогти, просто знущання. Заплатила за доставку 89 грн через касту, та бачу заплатила за одну втрачену річ, а другу невідомо чи взагалі моя білизна не відкривалась кимось. Жах просто!
Добрий день! Ви можете звернутися у відділення і заповнити бланк претензії або зробити це в електронному вигляді й надіслати нам скриншот. Якщо буде зручно, ми оформимо претензію, однак, все одно потрібно буде надіслати нам бланк.
Ціль нової пошти це знущання над клієнтами. Он нижче людина хоче кошти, а їй сують промокоди які їй не потрібні. В мене навпаки немає часу цим займатись, я працюю з ранку до ночі, але я часто отримую посилки, а пошта жлобиться зробити компенсацію промокодами. Найгірша пошта країни та найгірші враження.
2 Ви сплатили страховку за цю посилку( хоча нова пошта повинна це робити а не клієнт який сплачує новій пошті грошову винагороду за перевезення посилки)
3 Ви отримали половину своєї посилки пошкоджену а половина була успішно втрачена цією компанією!!!
Нагадаю Ви сплатили вартість доставки, вартість страховки, отримали в кращому разі 50 відсотків від своєї посилки з вини перевізника тобто нової пошти!!!!
Що зробила Нова пошта !!!
1 Доставила вам половину посилки і та пошкоджена !!! Ще раз нагадаю за яку ви сплатили грошову винагороду компанії в повному обсязі!!!
2 Відмовилася Вам компенсувати ваші втрати з вини перевізника тобто Нової пошти. До речі ще раз нагадаю що ви сплатили ще й страховку яка повинна покрити всі ваші втрати по цій посилці!!!
3 Познущалися з Вас !!!
Виходить що компанія Нова пошта за ваші гроші познущалася над Вами в першу чергу як над Людиною, та по друге над своїм клієнтом !!!!
Ви трохи не так зрозуміли, та людина хоче і гроші і промокоди! Йому пояснюють, що так неможна, треба обрати щось одне. Але його перемкнуло не на жарт, строче і строче одне й те ж.
Ой не знаю, як то кажуть "обоє рябоє". Я тому і замовляла посилку на поштомат, бо я зі зміни приходжу майже вночі, та можу тільки з поштомата забрати посилку. Навіть подумати не могла, що посилка могла їхати повністю відкрита, ото вже сервіс. Сума втрати около 150 грн, це без урахування того, что друга річ їхала у відкритому стані. Це не та сума через яку я буду брати відгул на роботі та їхати роздруковувати та писати претензії. Також в мене немає іпн, який вимагає НП. До чого треба дожитись, щоб везти відкриті посилки та створювати ці проблеми? Ще й морочать голову котрий день, замість того щоб дати змогу вибрати метод компенсації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Везли посилку відкритою та загубили товар, питання не вирішують - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Бланк претензії є за посиланням: https://site-assets.novapost.com/ac2b8c90-d75c-4051-824a-635f26e25cdf.pdf
На яку суму фіксувати претензію?
Або ж пропонуємо вам три промокоди. Як буде зручно?
Ви замовили товар у продавця.
1 Ви сплатили послуги доставки посилки.
2 Ви сплатили страховку за цю посилку( хоча нова пошта повинна це робити а не клієнт який сплачує новій пошті грошову винагороду за перевезення посилки)
3 Ви отримали половину своєї посилки пошкоджену а половина була успішно втрачена цією компанією!!!
Нагадаю Ви сплатили вартість доставки, вартість страховки, отримали в кращому разі 50 відсотків від своєї посилки з вини перевізника тобто нової пошти!!!!
Що зробила Нова пошта !!!
1 Доставила вам половину посилки і та пошкоджена !!! Ще раз нагадаю за яку ви сплатили грошову винагороду компанії в повному обсязі!!!
2 Відмовилася Вам компенсувати ваші втрати з вини перевізника тобто Нової пошти. До речі ще раз нагадаю що ви сплатили ще й страховку яка повинна покрити всі ваші втрати по цій посилці!!!
3 Познущалися з Вас !!!
Виходить що компанія Нова пошта за ваші гроші познущалася над Вами в першу чергу як над Людиною, та по друге над своїм клієнтом !!!!
Ось справжнє обличчя компанії Нова пошта. !!!