Кирилл Отзыв написан 9 июля, 2025 год11 просмотров
Користуюся послугами Нової Пошти вже кілька років — переважно для замовлень з інтернет-магазинів. Останній раз замовляв посилку з Києва до Львова. Доставка була досить швидкою — всього за 1 день, що приємно здивувало.
Але є нюанси. Коли прийшов отримувати, на відділенні була велика черга, хоча працювали лише два оператори. Довелося чекати майже 30 хвилин. До того ж, оператори виглядали втомленими і трохи грубо відповідали — ні "добрий день", ні "дякую", усе якось на автоматі.
Плюс — можна все відстежити в додатку, зручно отримувати повідомлення про прибуття. Мінус — щоразу різний рівень обслуговування, залежно від конкретного відділення.
Також звернув увагу, що упаковка була трохи пошкоджена, хоча товар всередині не постраждав. Було б добре, щоб вони більше дбали про збереження коробок.
Безперечно, спілкування зі сторони співробітників компанії має бути максимально коректним та ввічливим. Тому розуміємо ваше обурення та шкодуємо, що саме обслуговування в компанії стало його причиною 😔
Будемо вдячні за приклад накладних, за якими сталися описані ситуації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова Пошта приємно здивувала - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Але є нюанси. Коли прийшов отримувати, на відділенні була велика черга, хоча працювали лише два оператори. Довелося чекати майже 30 хвилин. До того ж, оператори виглядали втомленими і трохи грубо відповідали — ні "добрий день", ні "дякую", усе якось на автоматі.
Плюс — можна все відстежити в додатку, зручно отримувати повідомлення про прибуття. Мінус — щоразу різний рівень обслуговування, залежно від конкретного відділення.
Також звернув увагу, що упаковка була трохи пошкоджена, хоча товар всередині не постраждав. Було б добре, щоб вони більше дбали про збереження коробок.
отзыв
Комментарии к отзыву
Безперечно, спілкування зі сторони співробітників компанії має бути максимально коректним та ввічливим. Тому розуміємо ваше обурення та шкодуємо, що саме обслуговування в компанії стало його причиною 😔
Будемо вдячні за приклад накладних, за якими сталися описані ситуації.
Пакування слугує для захисту вмісту посилки.