Я бажаю власникам, цієї недокомпанії, і причетним працівникам, щоб із їхніми батьками похилого віку, відносились де тільки це можливо, із такою "людяністю ", як вони із моєю матір'ю, похилого віку(79 років)... У неділю 22.06.2025 р. відправляла грошовий переказ "Миттєвий".. для термінового лікування, своєї матері... Так от, оця сволота, ( працівник нової пошти) мало того, що не відала кошти, пояснюючи це тим, що у них немає наразі коштів, вони сказали приходьте на наступний день, після обіду. А мамі потрібно винаймати машину, щоб до них доїхати. На слідуючий день, вони теж почали відмовляти в видачі коштів, тому що одна буква в середині фамілії відрізнялась, і це при тому, що у мами усе збігалося, і код, який вона мала повідомити оператору, і номер її телефону .. Ця гидота, ледве не довела стару і хвору людину, до серцевого приступу( прийшлось звертатись, до лікаря).. І коли вони познущались над нею, кажучи шо звертайтесь куди хочете, а ми гроші не дамо...і тільки після того як оця сволота, довівши її до сліз,( замість того, щоб пояснити людині, як вирішити це питання, без нервів) вони таки відали кошти... Так от, нікому не рекомендую користуватись послугою "Миттєвий переказ".. Сволота, одним словом. Керівництво НП проведіть тренінги з працівниками по етикету і фін. операціях. Працівники не компетентні взагалі!!! А конкретніше відділення 1 НП, с. Шатава, Хмельницька обл. Касир : касир 10N:77247/ Цей касир має принести вибачення!!!! Найближчим часом!!!. Нова пошта - фуу, ви пробили дно!!!
Під час оформлення грошового переказу відправником була допущена помилка в прізвищі одержувача. На жаль, при створенні переказу клієнт не перевірив уважно правильність зазначених даних. Через цю помилку, під час звернення до поштового відділення для отримання коштів, грошовий переказ не міг бути видано, оскільки на той момент вже була проведена інкасація. Це підтверджується відповідними документами.
Наступного дня, під час повторного звернення клієнта, помилку було виявлено. Оператор діяв згідно з посадовими інструкціями: була створена онлайн-претензія та здійснено сканування документа з правильними даними. Така процедура зазвичай займає 20–30 хвилин, оскільки зміни вносяться централізовано, і самостійно їх виправити ми не маємо змоги. Для успішної верифікації особи ПІБ клієнта має повністю відповідати даним оригіналу документа.
Після внесення виправлень у систему, кошти були успішно видані одержувачці.
НП мені особисто ваших вибачень непотрібно, працівник відділення НП, має звернутись особисто до клієнта (людина хвора, похилого віку) , який отримував грошовий переказ і ОСОБИСТО ВИБАЧИТИСЬ , ЗА НЕ ЛЮДСЬКЕ ХАМСЬКЕ ВІДНОШЕННЯ. !!! Я буду писати відгуки де тільки це можливо, тому вирішіть це питання з працівником в найближчий час.!!! Чекаю відповіді
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова пошта - дно ! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Під час оформлення грошового переказу відправником була допущена помилка в прізвищі одержувача. На жаль, при створенні переказу клієнт не перевірив уважно правильність зазначених даних. Через цю помилку, під час звернення до поштового відділення для отримання коштів, грошовий переказ не міг бути видано, оскільки на той момент вже була проведена інкасація. Це підтверджується відповідними документами.
Наступного дня, під час повторного звернення клієнта, помилку було виявлено. Оператор діяв згідно з посадовими інструкціями: була створена онлайн-претензія та здійснено сканування документа з правильними даними. Така процедура зазвичай займає 20–30 хвилин, оскільки зміни вносяться централізовано, і самостійно їх виправити ми не маємо змоги. Для успішної верифікації особи ПІБ клієнта має повністю відповідати даним оригіналу документа.
Після внесення виправлень у систему, кошти були успішно видані одержувачці.
Щиро перепрошуємо за завдані незручності 🙏
Докладемо максимум зусиль, щоб надалі дарувати лише позитивні емоції.