Хочу висловити своє глибоке обурення поведінкою співробітника вашого відділення номер 33 у місті Київ, з яким мені довелося мати справу під час отримання посилки від інтернет-магазину «Kasta», ттн 20451178115959. По-перше, співробітник дозволив собі неприпустимі дії щодо мого особистого відправлення — намагався влізти в посилку брудними руками та обмацати товар, що є недопустимим, зважаючи на те, що всередині був новий одяг. І перше моє зауваження (і прохання не чіпати відправлення, я сама його розпакую) щодо цього було повністю проігноровано і цей суб'єкт продовжував "своє діло". Це грубе порушення особистого простору та правил поводження з товаром. По-друге, я не змогла належним чином приміряти річ, оскільки співробітник поводився неадекватно, створював напругу та тиск, через що я не почувалася у безпеці. Більше того, у відповідь на моє зауваження щодо непрофесійної поведінки, він почав хамити, звинувачувати мене в тому, що це у мене «брудні руки». Така фраза є не тільки образливою, але й абсолютно абсурдною, зважаючи на мою професійну діяльність у сфері медицини. На завершення цього неприємного інциденту, співробітник дозволив собі саркастичний жест рукою, перекривлюючи мою манеру спілкування. Це було вкрай обурливо та демонструє повну відсутність елементарної ввічливості та поваги до клієнта. А це "обличчя" компанії. 2 согласны
А в чём было оскорбление с моей стороны? Вы вообще понимаете значение слова "оскорбление"?? С моей стороны была только констатация факта. "Грязный рот" скорее всего у вас, как и мыльный глаз(не видящий текста) и отсталый мозг(не воспринимающий информацию).
Уточнили інформацію у керівництва відділення про те, що на доставку був товар, який згідно з умовами компанії, заборонений для примірки. Також при видачі відправлення отримувачу працівники відділення зобов'язані зняти пакування та після чого вже надати вантаж до огляду. Розуміємо, що ваш досвід міг бути не таким, як ви очікували, і щиро шкодуємо про це 😞 Вже працюємо над покращеннями, щоб ваше наступне звернення у відділення було більш приємним. Ми цінуємо вашу довіру та впевнені, що виправдаємо вашіочікування ☝️
Також хочу почути про конкретні дії щодо цього неадекватного суб'єкта на відділенні — вибачення, розслідування і яке покарання наразі до нього застосовано?
У мене до вас немає жодної довіри — є тільки глибока зневага через ваш підхід до клієнтів.
Я не отримала щирих вибачень ні від компанії загалом, ні від конкретного неадекватного співробітника, який хамив, кривляв мене та демонстрував неповагу. Вирішення проблемної ситуації також немає — лише пусті слова.
До того ж, забороняти примірку товару, який продається у роздрібних магазинах, створений для примірок(!) і апріорі існує для огляду і примірки(!), — це повний абсурд.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сервіс - 0. На відділеннях хами. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
По-перше, співробітник дозволив собі неприпустимі дії щодо мого особистого відправлення — намагався влізти в посилку брудними руками та обмацати товар, що є недопустимим, зважаючи на те, що всередині був новий одяг. І перше моє зауваження (і прохання не чіпати відправлення, я сама його розпакую) щодо цього було повністю проігноровано і цей суб'єкт продовжував "своє діло". Це грубе порушення особистого простору та правил поводження з товаром.
По-друге, я не змогла належним чином приміряти річ, оскільки співробітник поводився неадекватно, створював напругу та тиск, через що я не почувалася у безпеці.
Більше того, у відповідь на моє зауваження щодо непрофесійної поведінки, він почав хамити, звинувачувати мене в тому, що це у мене «брудні руки». Така фраза є не тільки образливою, але й абсолютно абсурдною, зважаючи на мою професійну діяльність у сфері медицини.
На завершення цього неприємного інциденту, співробітник дозволив собі саркастичний жест рукою, перекривлюючи мою манеру спілкування. Це було вкрай обурливо та демонструє повну відсутність елементарної ввічливості та поваги до клієнта. А це "обличчя" компанії.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Я не отримала щирих вибачень ні від компанії загалом, ні від конкретного неадекватного співробітника, який хамив, кривляв мене та демонстрував неповагу. Вирішення проблемної ситуації також немає — лише пусті слова.
До того ж, забороняти примірку товару, який продається у роздрібних магазинах, створений для примірок(!) і апріорі існує для огляду і примірки(!), — це повний абсурд.
Чекаю реальних дій, а не порожніх відписок.
Вже взяли в роботу вашу скаргу та уточнюємо деталі. Згодом повернемося з відповіддю.