Замовила посилку з Китаю. При оформленні замовлення вказала и свою домашню адресу, і адресу Нової пошти поруч з будинком. Посилка не відстежувалась аж поки не з'явилася на території України. Виявилося, що посилка прямує не в моє місто, а в місто, де живе брат (інколи я робила переадресацію на нього, коли мене не було в місті і я розуміла, що не встигну забрати посилку). Я звичайно роблю переадресацію на своє відділення. Але коли я прийшла за посилкою, мене ждав сюрприз - доставка була безкоштовна, а от переадресація коштувала 92,92 грн.!!!!! Це було 2 травня. Нарешті сьогодні я поспілкувалася з гарячою лінією і що мені відповіли: коли приймали посилку від відправника, то "просто" вказали "улюблене відділення"!Неважливо куди реально треба доставити - доведеться отримувати на улюбленому відділенні, навіть якщо воно не у Вашому місті!!! На моє прохання повернути кошти за переадресацію, мені відповідали одне і те саме: "У Вас вказане улюблене відділення!!! На нього ми і відправляємо посилки! Треба було робити переадресацію поки посилка не приїхала ні на жодне відділення!". До речі, посилка не відслідковувалася, аж поки не виїхала Новою поштою. І, чесно кажучи, я б навіть не здогадалася перевіряти адресу відділення, бо була впевнена, що посилка прямує до мене!!! Неприємна ситуація. Співробітник відділу міжнародних відправлень просто знущався по телефону. Замість того, щоб вибачитися і визнати помилку співробітника, мене звинуватили в тому, що я не завчасно зробила переадресацію, яку в принципі я не планувала взагалі. Я хотіла отримати посилку там, куди я її замовила. А може посилку спеціально відправили не туди, щоб ще й на переадресації заробити??? Вимушена мінімізувати співпрацю в майбутньому і, звичайно, позитивних відгуків більше не буде і 5 зірочок теж.
Я, как програміст, додам. В НП база даних велика і вручну кожну посилку по адресу отримування не будуть шукати найближче відділення. Для цього вони додали найстроках функцію - улюблене відділення. Алгоритм вибору міжнародних доставок у них працює скоріше за всього так: якщо заповнено улюблене відділення, тоді відправляти на улблене відділення. Якщо не заповнено улюблене відділення, тоді відправляти на те відділення, яке само більше використовувалось отримувачем за який період.
Добрий день! Коли обрано улюблене відділення, то воно завжди в пріоритеті, особливо, коли продавець (інтернет-магазин) передає некоректні дані. Також невдовзі після здійснення замовлення в інтернет-магазині вам може надійде SMS-повідомлення з посиланням для переходу на сторінку вибору адреси доставки. Також ви можете зайти на портал та вибрати зручне відділення або адресу доставки: https://my.novaposhtaglobal.ua/
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Замовила посилку з Китаю. При оформленні замовлення вказала и свою домашню адресу, і адресу Нової по - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Інструкція користувача сервісу з обрання адреси доставки знаходиться тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/web-service.pdf
За якою накладною виникла описана ситуація?