Людмила Отзыв написан 12 мая, 2025 год7 просмотров
Послугами НП користуюсь дуже давно: мені подобається швидкість доставки і обслуговування. В останній раз отримуючи посилку, мені до сплати нарахували 110 грн, хоч коробок був невеликий, на питання чого так дорого, працівник почала перевірку. В ТТН була вказана вага 3 кг, а фактично 1.5 і розміри були завищені. Працівник порахувала і до сплати стало 80 грн, як я і розраховувала. Потім я побачила, що на коробці було приклеєні дві ТТН.Обережно знявши першу наклейку, під нею була справжня ТТН з вірною вагою і до сплати 80 грн. З моєї точки зору - це Шахрайство. 1 согласен 1 не согласен
Перепрошуємо за негативний досвід 🙏 Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики й зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Раді, що проблему вдалося вирішити на місці. дійсно якщо при переважуванні встановлено невідповідність ваги відправлення, до ваги зазначеної в накладній, здійснюється перерахування вартості послуг з перевезення. Щиро перепрошуємо за ситуацію та впевнені, що подібного більше не повториться.
Я згоден з вами повністю! Але, можете ви надати приклад, як це зробити? Десь в центральних хабах робити додаткову перевірку? Тоді част доставки збільшится і збільшится штат людей, а це значить, що вартість доставки потрібно збільшити...
Я думаю, для цього і було придумано перезваження перед отримування, якщо це хоче отримувач. Це дуже неплохой варіант обійти дану проблему, не збільшуючи вартість доставки.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Скарга на роботу НП - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за негативний досвід 🙏 Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики й зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Раді, що проблему вдалося вирішити на місці. дійсно якщо при переважуванні встановлено невідповідність ваги відправлення, до ваги зазначеної в накладній, здійснюється перерахування вартості послуг з перевезення. Щиро перепрошуємо за ситуацію та впевнені, що подібного більше не повториться.
Я думаю, для цього і було придумано перезваження перед отримування, якщо це хоче отримувач. Це дуже неплохой варіант обійти дану проблему, не збільшуючи вартість доставки.