Добрий день! Згідно зі стандартами пакування кожна пара має бути запакована у пакет або коробку (якщо фірмова коробка для взуття має цінність для клієнта), взуття без пакування - в коробку з наповнювачем.
ещё больше потеряете. Пока только ещё больше к ним приходит клиентов, а не теряется, судя по активности на их страницах. Даже те кто получил негативный опыт однажды, снова возвращаются, хотя есть выбор, значит лучших нету
Це жесть... ну не лізьте ви туди, де вас не питають! Для відповіді є представники компанії. Серйозно, діліться секретом, скільки вам доплачують за таку активність?))))
Може щось покращили щоб черги не було? Швидше працювати почали або доступні якісь послуги стали інші в додатку, чи поштоматів більше і тому подібне.Читайте книги, думайте ширше, а не примітивно
Кожен товар має бути запаковано окремо. Якщо після огляду, наприклад, одну одиницю отримувач забажає повернути відправнику, то накладна повернення створюється за первинною накладною. Але ж друга одиниця отримана і накладну потрібно просто закрити. Тому потрібно створити дві накладні при відправці.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Создают проблемы из воздуха . - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
«Нормально работать очень сложно»
отзыв
Комментарии к отзыву
Заборонено поєднувати коробки між собою (скотчем, стрейчем, стрічкою і т.д.). Ось правила: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf
Наверное они все закончились 🤣🤣🤣
Лень положить в коробку ..
Мост без проблем принял , ваша тупость минус доставка .
Положить в общую коробку и добавить в стоимость мозгов не хватает .