Замовив зоотовари зі Стрию (Львівська обл.) до Миколаїва (Миколаївська обл.). Посилка менше ніж за добу дійшла до Миколаєва і вже більше доби катається по місту. Товар ризикує зіпсуватись. Нашо ви такі потрібні? Якби я хотів би щоб моя посилка йшла до мене казна скільки, я б звернувся в Укрпошту, там ще й дешевше набато. За що такі гроші платимо? Ви дуже хитрі: поставили дату доставки на вечір 10 числа при відправці ще 8ого. Геніально.
Достоинства:
Більше до вашої шараги не звернусь, буду краще Укрпоштою вже користуватись, вона принаймні дешевша
Недостатки:
Неадекватно довгі терміни доставки, таке враження, що я звернувся в якийсь філіал Укрпошти з завищеними цінами.
Воно нідо якої комірки й не їхало, бо станом на вчорашню ніч оператори кол.центру так і не змогли мені сказати, що сталося з моєю посилкою, бо транспортний відділ не зміг їм відповісти де вона знаходиться. Зв'язався щойно кур'єр і запропонував привести її по адресу, але який сенс, якщо товар в ній вже зіпсовано. Більше того, відправнику посилки вчора в застосунку посилка чогось висвітилась як доставлена, після чого згодом знов стала не доставленою.
Переадресацію оформили, посилку передали колегам зі служби доставки.
Перед виїздом на маршрут до поштомата виконується перевірка наявності вільних комірок, де можна розмістити замовлення. Посилку завантажували в авто 10.03.2025 о 07:31.
Нам дуже сумно, що такі очікувані зоотовари не прибули вчасно. Уточніть, будь ласка, що саме було всередині? Який термін зберігання та чи це охолоджені/заморожені продукти?
В середині були акваріумні рибки, які вже тепер гарантовано мертві. ВАШ КУР'ЄР ДОСІ НЕ ПРИЇХАВ! Подзвонили і сказали чекати кур'єра після 14:00, вже 17:00! Ви геть показилися? Вам клієнти взагалі не потрібні? Ну то я вас прославлю!
Євгенію, ми передали колегам інформацію про терміновість доставки. Щойно знову з ними комунікували, з вами мають зв'язатися найближчим часом. У повідомленні, яке ви отримали у застосунок о 15:28, є номер кур'єра, ви можете телефонувати.
Будь ласка, зверніть увагу, що тварини — це заборонені відправлення, оскільки вони потребують особливих умов.
акваріумних рибок ви роками возите через НП і чудово це знаєте, лише в одного звичайного зоомагазина до 10 віправок рибок Новою Поштою в день. Їх пакують в термопакування та накачують киснем на кілька діб і вони завжди нормально приїжджають. За вийнятком коли пакунок з ними губиться і вони вже 2 доби катаються невідомо де по місту доставки.
Всі терміни доставки вже минули, а по силка все досі десь "катається", подзвонив вчергове на гарячу лінію: де посилка не знають, сформували заявку на пошук, товар вже скоріш за все зіпсований, буду вимагати компенсації. С-сервіс.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливо, просто марна трата грошей і нервів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Долучаємося до розв'язання питання та повернемося до вас із результатом якнайшвидше.
Перед виїздом на маршрут до поштомата виконується перевірка наявності вільних комірок, де можна розмістити замовлення. Посилку завантажували в авто 10.03.2025 о 07:31.
Нам дуже сумно, що такі очікувані зоотовари не прибули вчасно. Уточніть, будь ласка, що саме було всередині? Який термін зберігання та чи це охолоджені/заморожені продукти?
Будь ласка, зверніть увагу, що тварини — це заборонені відправлення, оскільки вони потребують особливих умов.