Вячеслав Отзыв написан 6 января, 2025 год37 просмотров
Міжнародна оплачена мною посилка прибула у відділення НП 28.12.24 р., але інформація у застосунку про цю посилку у застосунку була відсутня. Також мені не надіслали жодних смс, не було дзвінків і т.п. - лише, як пізніше виявилось, про це було надіслано повідомлення у вайбер (яким я не користуюсь), а також інформація про цю посилку містилась десь захованою у застосунку за якимсь дзвіночком. Як результат - про прибуття посилки я почув лише 04.01.25 р. від відправника, але вже було пізно - посилка була повернута Новою поштою відправнику у Китай. Дзвінок на гарячу лінію нічого не дав окрім звинувачень мене у тому, що я сам винен - треба було нажимати на якийсь дзвіночок у застосунку (звідки я мав про це здогадатись - до цього всі посилки у застосунку відображались!!); окрім того, я ще повинен читати вайбер і взагалі маю сам відслідковувати свої посилки. Це реальний треш, мало того що вони мене не повідомили про посилку, вони тупо "на від***бись" послали мене подалі, манера розмови на гарячій лінії це окрема тема. Їм просто по***й на клієнтів, і вони навіть не приховують цього. Готую скаргу у органи у справах захисту прав споживачів, у подальшому ще й до суду звернусь.
Перевірку коректності інформування завершено. Встановили, що вайбер, який зареєстровано на ваш номер телефону (останні цифри 1377), є активним. Останній вхід у нього виконано 6 січня. У зв'язку з цим інформуємо, що сповіщення про доставку доставлено успішно.
Для того, щоб не отримувати інформацію у вайбері, будь ласка, заблокуйте чат із нами та вимкніть можливість отримувати повідомлення. Після виконання цих дій ви отримуватимете інформування у вигляді СМС.
Посилку отримав, дякую за позитивне вирішення ситуації. Там був подарунок, який я дуже сподівався отримати до 15 січня.
Застосунок НП я видалив, усі чати у вайбері заблокував (там, як виявилось, було два чати - Нова Пошта та НоваПей), сподіваюсь у майбутньому отримувати повідомлення про надходження посилок чи листів через СМС.
Не знаю, чи можна змінити оцінку на цьому сайті, ви однозначно заслуговуєте на кращу оцінку.
Добрий день! Триває повторна перевірка відображення посилки у застосунку та коректності інформування.
Щодо замовлення, узгоджуємо його повернення вам, адже розуміємо, як важливо отримати товар. У системі сформовано нову накладну, за якою посилка прямуватиме - 20710090561100. Тримаємо рух на контролі.
Ретельно перевірили інформацію. Хочемо зауважити, що якщо ви заборонили отримання повідомлень у застосунку, то інформування автоматично системою надсилається у вайбер чи СМС.
Відправлення з Temu зберігаються у відділенні протягом 5 днів, про це наявна інформація у накладній, якщо відкрити її у додатку. Такими є умови нашої співпраці з маркетплейсом.
Дійсно, посилку повернуто, отримати її можливість відсутня. У зв'язку з поверненням накладна перестає відображатися у застосунку, такими є алгоритми системи.
Також інформуємо, що у нас відсутній вплив на відображення інформації на сторонніх сайтах (наприклад, інтернет-магазинів). На нашому офіційному сайті статус про прибуття відображається коректно: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Додатково переглянули інформацію щодо попереднього замовлення з-за кордону: інформування також надано у вайбер, аналогічно цій ситуації, але посилку отримано.
Порушення процесів з нашого боку відсутні. Пропонуємо звернутися до представників Temu, щоб отримати роз'яснення статусів у трекінгу та узгодити питання компенсації.
Додатково радимо дозволити отримання сповіщень у нашому застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Я і не очікував, що ви хоч на мить спробуєте визнати власну некомпетентність і помилки. Усі ваші дії направлені на самовідбілювання, заперечення своїх ляпів, і вам реально плювати на клієнтів. По суті ваших відмазок:
1. "інформування автоматично системою надсилається у вайбер чи СМС" - у мене немає вайбера, а СМС ви не надсилали. Я і надалі не дозволятиму вашому лаговому застосунку слати мені повідомлення.
2. "У зв'язку з поверненням накладна перестає відображатися у застосунку, такими є алгоритми системи." - цієї накладної у застосунку і НЕ БУЛО - саме тому я не отримав інформацію що посилка очікує у відділенні; на сайті відправника відображалась інформація що посилка "в дорозі". Навіть зараз ви стверджуєте, що вручення посилки неможливе, воно повертається, а на сайті Тему відображається що посилка чекає на отримання у поштовому відділенні - ви навіть з відправником не можете толком інформацією обмінюватись, отримувачі взагалі мають самі ловити ті посилки.
3. "Додатково переглянули інформацію щодо попереднього замовлення з-за кордону: інформування також надано у вайбер, аналогічно цій ситуації, але посилку отримано." - тому що інформація про посилку БУЛА НАЯВНА У ЗАСТОСУНКУ, я мав змогу її побачити і отримати посилку; на вайбер мені плювати бо я ним не користуюсь. У спірному ж випадку інформація про посилку і не з'являлась.
Я і надалі не дозволятиму будь-яким застосункам слати мені повідомлення, а застосунок Нової Пошти видаляю як непотрібний. Вайбера у мене немає, тож побачу чи повідомите ви мене про наступні товари належним чином.
Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, номер міжнародної накладної, за якою ви не отримали коректного інформування. Прохаємо також уточнити версію операційної системи смартфона і застосунку, яким користуєтеся. Чи всі дозволи на сповіщення надано у налаштуваннях пристрою?
Операційна система на телефоні - Android 11RKQ1.200826.002
Версія застосунку Нової Пошти - остання (актуальна, з усіма поновленнями), з зображенням логотипу НП на білому фоні з зображенням ялинки та cookie man (людини-печива).
УСІМ БЕЗ ВИНЯТКУ застосункам на моєму телефоні заборонено слати будь-які сповіщення, жодних проблем у зв'язку з цим протягом трьох-чотирьох років при використанні застосунку Нової Пошти у мене не виникало.
Для наочності надаю також скрін сторінки застосунку Нової Пошти з переліком моїх посилок з 19.12.24 р. по даний час (посилка яка ніби-то прибула 28.23.24 р. у ньому відсутня).
Також для наглядності надаю скрін з застосунку Тему зі статусом відстеження - у ньому також не було жодної інформації про те, що товар ніби-то прибув 28.12.24 р. - до 03.01.25 р. посилка була "у дорозі", а 03.01.25 р. з'явилось повідомлення (помилка доставки - причина не в постачальнику".
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Це не пошта, це повний треш - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Це реальний треш, мало того що вони мене не повідомили про посилку, вони тупо "на від***бись" послали мене подалі, манера розмови на гарячій лінії це окрема тема. Їм просто по***й на клієнтів, і вони навіть не приховують цього.
Готую скаргу у органи у справах захисту прав споживачів, у подальшому ще й до суду звернусь.
отзыв
Комментарии к отзыву
Для того, щоб не отримувати інформацію у вайбері, будь ласка, заблокуйте чат із нами та вимкніть можливість отримувати повідомлення. Після виконання цих дій ви отримуватимете інформування у вигляді СМС.
Застосунок НП я видалив, усі чати у вайбері заблокував (там, як виявилось, було два чати - Нова Пошта та НоваПей), сподіваюсь у майбутньому отримувати повідомлення про надходження посилок чи листів через СМС.
Не знаю, чи можна змінити оцінку на цьому сайті, ви однозначно заслуговуєте на кращу оцінку.
Щодо замовлення, узгоджуємо його повернення вам, адже розуміємо, як важливо отримати товар. У системі сформовано нову накладну, за якою посилка прямуватиме - 20710090561100. Тримаємо рух на контролі.
Відправлення з Temu зберігаються у відділенні протягом 5 днів, про це наявна інформація у накладній, якщо відкрити її у додатку. Такими є умови нашої співпраці з маркетплейсом.
Дійсно, посилку повернуто, отримати її можливість відсутня. У зв'язку з поверненням накладна перестає відображатися у застосунку, такими є алгоритми системи.
Також інформуємо, що у нас відсутній вплив на відображення інформації на сторонніх сайтах (наприклад, інтернет-магазинів). На нашому офіційному сайті статус про прибуття відображається коректно: https://novaposhtaglobal.ua/track/
Додатково переглянули інформацію щодо попереднього замовлення з-за кордону: інформування також надано у вайбер, аналогічно цій ситуації, але посилку отримано.
Порушення процесів з нашого боку відсутні. Пропонуємо звернутися до представників Temu, щоб отримати роз'яснення статусів у трекінгу та узгодити питання компенсації.
Додатково радимо дозволити отримання сповіщень у нашому застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
1. "інформування автоматично системою надсилається у вайбер чи СМС" - у мене немає вайбера, а СМС ви не надсилали. Я і надалі не дозволятиму вашому лаговому застосунку слати мені повідомлення.
2. "У зв'язку з поверненням накладна перестає відображатися у застосунку, такими є алгоритми системи." - цієї накладної у застосунку і НЕ БУЛО - саме тому я не отримав інформацію що посилка очікує у відділенні; на сайті відправника відображалась інформація що посилка "в дорозі". Навіть зараз ви стверджуєте, що вручення посилки неможливе, воно повертається, а на сайті Тему відображається що посилка чекає на отримання у поштовому відділенні - ви навіть з відправником не можете толком інформацією обмінюватись, отримувачі взагалі мають самі ловити ті посилки.
3. "Додатково переглянули інформацію щодо попереднього замовлення з-за кордону: інформування також надано у вайбер, аналогічно цій ситуації, але посилку отримано." - тому що інформація про посилку БУЛА НАЯВНА У ЗАСТОСУНКУ, я мав змогу її побачити і отримати посилку; на вайбер мені плювати бо я ним не користуюсь. У спірному ж випадку інформація про посилку і не з'являлась.
Я і надалі не дозволятиму будь-яким застосункам слати мені повідомлення, а застосунок Нової Пошти видаляю як непотрібний. Вайбера у мене немає, тож побачу чи повідомите ви мене про наступні товари належним чином.
Операційна система на телефоні - Android 11RKQ1.200826.002
Версія застосунку Нової Пошти - остання (актуальна, з усіма поновленнями), з зображенням логотипу НП на білому фоні з зображенням ялинки та cookie man (людини-печива).
УСІМ БЕЗ ВИНЯТКУ застосункам на моєму телефоні заборонено слати будь-які сповіщення, жодних проблем у зв'язку з цим протягом трьох-чотирьох років при використанні застосунку Нової Пошти у мене не виникало.
Для наочності надаю також скрін сторінки застосунку Нової Пошти з переліком моїх посилок з 19.12.24 р. по даний час (посилка яка ніби-то прибула 28.23.24 р. у ньому відсутня).
Також для наглядності надаю скрін з застосунку Тему зі статусом відстеження - у ньому також не було жодної інформації про те, що товар ніби-то прибув 28.12.24 р. - до 03.01.25 р. посилка була "у дорозі", а 03.01.25 р. з'явилось повідомлення (помилка доставки - причина не в постачальнику".