Це не пошта, це повний треш - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 6 січня, 2025 год 37 переглядів
Міжнародна оплачена мною посилка прибула у відділення НП 28.12.24 р., але інформація у застосунку про цю посилку у застосунку була відсутня. Також мені не надіслали жодних смс, не було дзвінків і т.п. - лише, як пізніше виявилось, про це було надіслано повідомлення у вайбер (яким я не користуюсь), а також інформація про цю посилку містилась десь захованою у застосунку за якимсь дзвіночком. Як результат - про прибуття посилки я почув лише 04.01.25 р. від відправника, але вже було пізно - посилка була повернута Новою поштою відправнику у Китай. Дзвінок на гарячу лінію нічого не дав окрім звинувачень мене у тому, що я сам винен - треба було нажимати на якийсь дзвіночок у застосунку (звідки я мав про це здогадатись - до цього всі посилки у застосунку відображались!!); окрім того, я ще повинен читати вайбер і взагалі маю сам відслідковувати свої посилки.
Це реальний треш, мало того що вони мене не повідомили про посилку, вони тупо "на від***бись" послали мене подалі, манера розмови на гарячій лінії це окрема тема. Їм просто по***й на клієнтів, і вони навіть не приховують цього.
Готую скаргу у органи у справах захисту прав споживачів, у подальшому ще й до суду звернусь.

Переваги:
  1. Відсутні
Недоліки:
  1. суцільні




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 9 січня, 2025 год
Перевірку коректності інформування завершено. Встановили, що вайбер, який зареєстровано на ваш номер телефону (останні цифри 1377), є активним. Останній вхід у нього виконано 6 січня. У зв'язку з цим інформуємо, що сповіщення про доставку доставлено успішно.

Для того, щоб не отримувати інформацію у вайбері, будь ласка, заблокуйте чат із нами та вимкніть можливість отримувати повідомлення. Після виконання цих дій ви отримуватимете інформування у вигляді СМС.
Вячеслав 9 січня, 2025 год
Посилку отримав, дякую за позитивне вирішення ситуації. Там був подарунок, який я дуже сподівався отримати до 15 січня.



Застосунок НП я видалив, усі чати у вайбері заблокував (там, як виявилось, було два чати - Нова Пошта та НоваПей), сподіваюсь у майбутньому отримувати повідомлення про надходження посилок чи листів через СМС.



Не знаю, чи можна змінити оцінку на цьому сайті, ви однозначно заслуговуєте на кращу оцінку.
Відповідь представника Новая Почта 9 січня, 2025 год
Доброго ранку! Замовлення прибуло за накладною 20710090561100, очікуємо вас у відділенні для огляду та одержання.
Відповідь представника Новая Почта 8 січня, 2025 год
Добрий день! Триває повторна перевірка відображення посилки у застосунку та коректності інформування.

Щодо замовлення, узгоджуємо його повернення вам, адже розуміємо, як важливо отримати товар. У системі сформовано нову накладну, за якою посилка прямуватиме - 20710090561100. Тримаємо рух на контролі.
Відповідь представника Новая Почта 7 січня, 2025 год
Ретельно перевірили інформацію. Хочемо зауважити, що якщо ви заборонили отримання повідомлень у застосунку, то інформування автоматично системою надсилається у вайбер чи СМС.

Відправлення з Temu зберігаються у відділенні протягом 5 днів, про це наявна інформація у накладній, якщо відкрити її у додатку. Такими є умови нашої співпраці з маркетплейсом.

Дійсно, посилку повернуто, отримати її можливість відсутня. У зв'язку з поверненням накладна перестає відображатися у застосунку, такими є алгоритми системи.

Також інформуємо, що у нас відсутній вплив на відображення інформації на сторонніх сайтах (наприклад, інтернет-магазинів). На нашому офіційному сайті статус про прибуття відображається коректно: https://novaposhtaglobal.ua/track/

Додатково переглянули інформацію щодо попереднього замовлення з-за кордону: інформування також надано у вайбер, аналогічно цій ситуації, але посилку отримано.

Порушення процесів з нашого боку відсутні. Пропонуємо звернутися до представників Temu, щоб отримати роз'яснення статусів у трекінгу та узгодити питання компенсації.

Додатково радимо дозволити отримання сповіщень у нашому застосунку, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Вячеслав 7 січня, 2025 год
Я і не очікував, що ви хоч на мить спробуєте визнати власну некомпетентність і помилки. Усі ваші дії направлені на самовідбілювання, заперечення своїх ляпів, і вам реально плювати на клієнтів. По суті ваших відмазок:

1. "інформування автоматично системою надсилається у вайбер чи СМС" - у мене немає вайбера, а СМС ви не надсилали. Я і надалі не дозволятиму вашому лаговому застосунку слати мені повідомлення.

2. "У зв'язку з поверненням накладна перестає відображатися у застосунку, такими є алгоритми системи." - цієї накладної у застосунку і НЕ БУЛО - саме тому я не отримав інформацію що посилка очікує у відділенні; на сайті відправника відображалась інформація що посилка "в дорозі". Навіть зараз ви стверджуєте, що вручення посилки неможливе, воно повертається, а на сайті Тему відображається що посилка чекає на отримання у поштовому відділенні - ви навіть з відправником не можете толком інформацією обмінюватись, отримувачі взагалі мають самі ловити ті посилки.

3. "Додатково переглянули інформацію щодо попереднього замовлення з-за кордону: інформування також надано у вайбер, аналогічно цій ситуації, але посилку отримано." - тому що інформація про посилку БУЛА НАЯВНА У ЗАСТОСУНКУ, я мав змогу її побачити і отримати посилку; на вайбер мені плювати бо я ним не користуюсь. У спірному ж випадку інформація про посилку і не з'являлась.



Я і надалі не дозволятиму будь-яким застосункам слати мені повідомлення, а застосунок Нової Пошти видаляю як непотрібний. Вайбера у мене немає, тож побачу чи повідомите ви мене про наступні товари належним чином.
Відповідь представника Новая Почта 7 січня, 2025 год
Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, номер міжнародної накладної, за якою ви не отримали коректного інформування. Прохаємо також уточнити версію операційної системи смартфона і застосунку, яким користуєтеся. Чи всі дозволи на сповіщення надано у налаштуваннях пристрою?
Вячеслав 7 січня, 2025 год
Експрес-накладна TE0000000125079469NGUS

Операційна система на телефоні - Android 11RKQ1.200826.002

Версія застосунку Нової Пошти - остання (актуальна, з усіма поновленнями), з зображенням логотипу НП на білому фоні з зображенням ялинки та cookie man (людини-печива).

УСІМ БЕЗ ВИНЯТКУ застосункам на моєму телефоні заборонено слати будь-які сповіщення, жодних проблем у зв'язку з цим протягом трьох-чотирьох років при використанні застосунку Нової Пошти у мене не виникало.

Для наочності надаю також скрін сторінки застосунку Нової Пошти з переліком моїх посилок з 19.12.24 р. по даний час (посилка яка ніби-то прибула 28.23.24 р. у ньому відсутня).

Також для наглядності надаю скрін з застосунку Тему зі статусом відстеження - у ньому також не було жодної інформації про те, що товар ніби-то прибув 28.12.24 р. - до 03.01.25 р. посилка була "у дорозі", а 03.01.25 р. з'явилось повідомлення (помилка доставки - причина не в постачальнику". НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) -


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187904 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків