Валентина Отзыв написан 25 декабря, 2024 год25 просмотров
Послугами відділення № 8, Нової пошти, м.Кам`янця-Подільського, користувалася постійно, все було добре-відмінно, та десь рік-пів року тому помінявся колектив і пішло-поїхало..зараз мушу їздити відправляти в інше відділення, щоб не псувати собі настрій і нерви. Цього разу це було відділення № 2, ввічливий працівник і все швидко. Але, що далі робили з упакованою по всіх правилах-вимогах коробкою, не зрозуміло. Відправляла побутові речі і трохи смаколиків, які були складені в пластмасовий таз, обгорнутий в наматрацник. Не знаю що потрібно було робити, щоб розтрощити той таз крізь коробку, і справа не в грошах звичайно, а в ставленні до людського майна і праці. Розумію що посилку варто оглядати в відділенні, та не сподівались того, та і це не завжди зручно. Попередня посилка приїхала з видертим шматком ящика(все було ціле), за що працівники вибачилися і зазначили, що таку отримали, а у нас пояснили, що це відбувається у відділенні № 1, де сортують посилки. То може ВАРТО пояснити деяким працівникам, що вони ганьблять репутацію, яку інші створювали роками.
Добрий вечір. Фото прикріпила. Вартість посилки навіть занижена, та речі не нові( не постраждали), випічка власна( практично ціла), тазик новий, куплений за 70 гривень. Ви як радили б оцінити 7,9 кг майна? Написала відгук не для отримання компенсації. Не всі ваші працівники відносяться до своєї роботи належним чином, у тім всі прикрощі. Дякую за приділену увагу.
Доброго і Вам всього! Номер накладної 59001286339459, та з`ясовуванням нічого не склеїш. Написала тому, що хочеться вірити в Вашу зацікавленість причинами таких ситуацій. Ваша служба доставки роками була найкращою, все доставляли цілим і швидко, а зараз ціла низка нововведень і обмежень, які ніяк не покращили сервіс. Надіюсь, знайдеться спосіб пояснити працівникам важливість правильного ставлення до чужого майна.
Кожного дня ми докладаємо максимум зусиль, аби надати найкращий рівень обслуговування клієнтам. Компанією постійно запроваджуються інновації, щоб надати змогу клієнтам без ускладнень користуватися нашими послугами. Впевнені, що неодноразово вас здивуємо позитивними змінами та якістю обслуговування. Відправили на номер телефону відправника, що в накладній промокод, аби хоч трішки покращити ваш настрій. Мирного неба!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Безвідповідальність - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Добрий вечір. Фото прикріпила. Вартість посилки навіть занижена, та речі не нові( не постраждали), випічка власна( практично ціла), тазик новий, куплений за 70 гривень. Ви як радили б оцінити 7,9 кг майна? Написала відгук не для отримання компенсації. Не всі ваші працівники відносяться до своєї роботи належним чином, у тім всі прикрощі. Дякую за приділену увагу.
Кожного дня ми докладаємо максимум зусиль, аби надати найкращий рівень обслуговування клієнтам. Компанією постійно запроваджуються інновації, щоб надати змогу клієнтам без ускладнень користуватися нашими послугами. Впевнені, що неодноразово вас здивуємо позитивними змінами та якістю обслуговування. Відправили на номер телефону відправника, що в накладній промокод, аби хоч трішки покращити ваш настрій. Мирного неба!