Наталія Отзыв написан 23 декабря, 2024 год23 просмотра
20 грудня я тут залишила емоційний пост про крадіжку Новою поштою посилки в Німечину. ВІдповіді від офіційного модератора на нього я не отримала. Може через те, що не вказала номер ТТН (59500002969242),може через те що відповідають тільки на хвалебні відгуки (самі написали-самі відповіли). Але ось через два дні мені на пошту приходить повідомлення від якоїсь Ірини,(допис чомусь спочатку був з російськими буквами і таке враження ніби гугл перекладач з російської переклав) яка тут ніби то просто так вирішила вивести мене на чисту воду, як шахрайку, яка задекларувала свою посилку на копійки, а з нової пошти хочу зрубати гроші, бо написала в дописі що їхні компенсації копійчані, а моральні збитки вони не компенсовують. Так от, хочу внести ясність: я не бідна людина і мені від ваших компенсацій ні зимно ні тепло, а про моральну компенсацію я писала тільки через те, що якщо б власників нової пошти трохи било по кишені те, що їх працівники крадуть посилки, то може б вклалися в безпеку перевезень. Але натомість щоб просто вибачитися і написати правду, на арену випускається особа на підробітку, яка високомірно обливає мене брудом (можете її преміювати- вона старанна). Ваш цинізм просто зашкалює, бо повторюся-матеріальна вартість посилки, це одне, а те що в людей після такого на душі відчуття що в них вдома побували злодії, попорпалися в їх речах, обдурили, обсмяли, відібрали різдвяний настрій в дитини, як вам такі відчуття? Цей допис і попередній тут для того щоб пробудити в вас хоч якусь людяність. А компенсацю вашу, навіть в руки брати не хочу, це брудні для мене кошти, зараз такі часи, що є куди їх задонатити, навіть заяву на компенсацію писати не думала, але після того допису вашої "захисниці" обовязково донька напише і направить куди треба. Вже третій рік передаю дитині передачі перевізниками , завжди доїжджало без проблем ( бо напевно це люди чесні, на відміну від вас), який пес мене смикнув з вами звязатися, щоб так нерви собі стріпати, я не знаю. Більше такої помилки не зроблю і іншим закажу.
Достоинства:
Відділення поряд з домом
Недостатки:
Вкрадуть посилку, обдурять, оббрешуть, зроблять з вас шахраїв
Дуже прикро, що у вас склалася така думка, адже ми завжди намагаємося у всьому розібратися та допомогти у вирішенні питання. Скрізь де ви писали ми перепрошували за цю ситуацію, оскільки розуміємо ваше розчарування. Для нас цей інцидент так само неприємний, адже навіть подумати не могли, що наше відділення постраждає від крадіїв. Відмовитись від компенсації ваше право, але ми завжди відкриті до діалогу та готові вислухати вас 😌 Також "людини на підробітку" в нас немає і ми не знаємо, що за люди тут пишуть. Запевняємо, для нас важливо, аби клієнти отримували тільки якісний сервіс та
надійні послуги. Впевнені, що ще зможемо завоювати вашу довіру й прихильність та співпрацюватимемо в позитивному напрямку. Бажаємо мирного дня 💞
Скажіть будь ласка, чому ви постійно обманюєте!? Викладу по пунктам:
1. Коли на вашій фейсбук сторінці я запитала де саме відбулося ніби то пограбування відділення, в якому місті? в якому відділенні? мені ніхто не захотів на це відповісти. Отже це була внутрішня крадіжка, яких в вас тисячі і які ви дуже ретельно покриваєте.
2. Коли я дзонила на вашу гарячу лінію мені ваші працівники двічі обіцяли перететелефонувати - навіть не збиралися цього робити
3. Ви в усіх меседжерах запевняєте, що докладаєте всіх зусиль щоб такі ситуації більше не повторювалися, але навіть не думаєте цього робити, судячи по тих дописах які тут надходять і надходять
А це зробити дуже просто, треба на всіх ваших працівників одягнути боді камери і працювати вони зможуть тільки тоді коли камера включена, а виключати камеру можуть тоді, коли не мають доступу до посилок ось і все.
І курєри не будуть красти і нищити посилки і працівники не будуть хамити людям. Але вам це не потрібно, вигідніше коли працівники собі докрадуть і зарплати більшої не просять. Ви прагнете розширитися кількісно, яле якісно погіршуєтеся катастрофічно.
І ви так швидко вхопилися за мої слова, що я хочу відмовитися від компенсації)), це насмішило направду, наскільки ви дрібязкові при таких величезних прибутках. Тепер точно не відмовлюся, бо ж ви преміюєте ними своїх дописувачів, яких ви переконуєте в вас нема, але ви думаєте я можу вам тепер хоч в чомусь вірити?
Не звертайте уваги на ту недорозвинену, вона тут всім відповідає, так ніби це їй написали... Вона думає, що люди тут негативні відгуки пишуть через те, що їм просто немає чим зайнятися... Їй потрібно до психіатра.
Скільки почула від знайомих людей що в багатьох щось вкрали чи знищили на новій пошті, але мало хто наважився написати. А робити це треба, бо інакше їх нічого не заставить змінюватися
Мене кур'єр цієї горе пошти послав на х** прямим текстом, за те, що він привіз мені посилку без попередження, а я в той час був на роботі, а не дома... Потім він перекинув посилку через пліт до мене на подвір'я, сказав моїм що це я його послав (хоча в мене і в думках такого не було) і поїхав. Я подзвонив на гарячу лінію, обяснив що і до чого, і попросив їх заставити того кур'єра вернутися, забрати ту посилку і вручити мені як положено... Розбиралися, розбиралися, дзвонять до мене і кажуть, що він вручив посилку моїй мамі, а я їй відповідаю, що цього не може бути, бо Мама моя померла у 2017 році., Знову розбиралися, розбиралися, дзвонять, і кажуть, що кур'єр вручив посилку моєму Татові, на що я їм відповів, що цього не може бути, бо Тато мій загинув в ДТП у 2019 році... Знову розбиралися, розбиралися, дзвонять і питають, де посилка яку кур'єр кинув за пліт, на що я їм сказав, що її там немає уже., Знову розбиралися, розбиралися, дзвонять і питають, чи я не знаю де ця посилка поділася, на що я їм сказав що не знаю, бо я не сторож щоб її сторожувати... В кінцевому результаті мені повернули 1300 гривень за "загублену" посилку. А кур'єр міг просто приїхати, взяти ту посилку і вручити як і положено (мабуть боявся, щоб я йому їб**о не розбив через те, що послав мене). З тих пір той кур'єр приїзжає до мене з якоюсь жінкою, мабуть як свідка возить :) це лише одна історія, а їх у мене багато з цією горе поштою. Бувало, що кур'єр доставляв посилки у відділення, при оплаченій курєрській доставці. Бувало що кур'єр позначав посилку врученою, а вручав через день-другий, і то завдяки скаргам. Бувало що приходила смс що посилка у відділенні, я їхав її отримувати, а мені казали що машина з посилками буде через два дня, бо вона їздить понеділок, середа і п'ятниця (а на сайті писало що машина їздить кожного дня), і тільки завдяки моїм скаргам, машина почала їздити до нас кожного дня (а до того часу кур'єр просто економив пальне, відмічавши роботу виконаною)...
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Цинізм зашкалює - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Вже третій рік передаю дитині передачі перевізниками , завжди доїжджало без проблем ( бо напевно це люди чесні, на відміну від вас), який пес мене смикнув з вами звязатися, щоб так нерви собі стріпати, я не знаю. Більше такої помилки не зроблю і іншим закажу.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро, що у вас склалася така думка, адже ми завжди намагаємося у всьому розібратися та допомогти у вирішенні питання. Скрізь де ви писали ми перепрошували за цю ситуацію, оскільки розуміємо ваше розчарування. Для нас цей інцидент так само неприємний, адже навіть подумати не могли, що наше відділення постраждає від крадіїв. Відмовитись від компенсації ваше право, але ми завжди відкриті до діалогу та готові вислухати вас 😌 Також "людини на підробітку" в нас немає і ми не знаємо, що за люди тут пишуть. Запевняємо, для нас важливо, аби клієнти отримували тільки якісний сервіс та
надійні послуги. Впевнені, що ще зможемо завоювати вашу довіру й прихильність та співпрацюватимемо в позитивному напрямку. Бажаємо мирного дня 💞
1. Коли на вашій фейсбук сторінці я запитала де саме відбулося ніби то пограбування відділення, в якому місті? в якому відділенні? мені ніхто не захотів на це відповісти. Отже це була внутрішня крадіжка, яких в вас тисячі і які ви дуже ретельно покриваєте.
2. Коли я дзонила на вашу гарячу лінію мені ваші працівники двічі обіцяли перететелефонувати - навіть не збиралися цього робити
3. Ви в усіх меседжерах запевняєте, що докладаєте всіх зусиль щоб такі ситуації більше не повторювалися, але навіть не думаєте цього робити, судячи по тих дописах які тут надходять і надходять
А це зробити дуже просто, треба на всіх ваших працівників одягнути боді камери і працювати вони зможуть тільки тоді коли камера включена, а виключати камеру можуть тоді, коли не мають доступу до посилок ось і все.
І курєри не будуть красти і нищити посилки і працівники не будуть хамити людям. Але вам це не потрібно, вигідніше коли працівники собі докрадуть і зарплати більшої не просять. Ви прагнете розширитися кількісно, яле якісно погіршуєтеся катастрофічно.
І ви так швидко вхопилися за мої слова, що я хочу відмовитися від компенсації)), це насмішило направду, наскільки ви дрібязкові при таких величезних прибутках. Тепер точно не відмовлюся, бо ж ви преміюєте ними своїх дописувачів, яких ви переконуєте в вас нема, але ви думаєте я можу вам тепер хоч в чомусь вірити?
Скільки почула від знайомих людей що в багатьох щось вкрали чи знищили на новій пошті, але мало хто наважився написати. А робити це треба, бо інакше їх нічого не заставить змінюватися