Анна Отзыв написан 5 декабря, 2024 год39 просмотров
Нова пошта перевершила сама себе! В останній раз з поштомата я забрала посилку, яка була вся у бруді! Більше того, коли я відкрила пакет в бруді була ще й сама річ! А це, на хвилинку, замшева дублянка!! Повернути річ в такому вигляді продавцю я не можу. Одразу після отримання оформила претензію через додаток. Через кілька днів зі мною зв'язується дуже неприємна особа і повідомляє, що мені відмовлено в компенсації!! Що начебто вони подивились камери і нічого не виявили, при тому ж в телефонній розмові вона повідомила, що біля поштомата камери немає і невідомо в якому стані посилка була завантажена в поштомат! Я так розумію, що з новою поштою треба вирішувати питання через суд. І це при тому, що я була у них постійним клієнтом і отримувала 30+ посилок за місяць. Ганьба!
Під час перевірки не було виявлено порушень, які б мали такі наслідки, що зазначені на фото. Наразі можемо компенсувати 30% від оголошеної вартості товару в обмін на вантаж. Уточніть, будь ласка, чи погоджуєтесь?
Ви в своєму розумі?? Або 100% компенсація в обмін на товар, або 100% компенсація хімчистки!! Інакше справа далі піде в поліцію, службу захисту прав споживачів і далі до суду!
Не хотіли вас засмучувати, адже це пропозиція в якості лояльності, як постійному клієнту, через те, що наша вина не виявлена то йдемо вам на зустріч та пропонуємо виплату згідно з оголошеною цінністю в обмін на пошкоджений вантаж або компенсацію.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Доставляють зіпсований вантаж!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Обов'язково все перевіримо та незабаром повернемось до вас із відповіддю.
Не хотіли вас засмучувати, адже це пропозиція в якості лояльності, як постійному клієнту, через те, що наша вина не виявлена то йдемо вам на зустріч та пропонуємо виплату згідно з оголошеною цінністю в обмін на пошкоджений вантаж або компенсацію.
Питання в роботі, просимо ще трішечки почекати.
В понеділок повернемося до вас.