Гость Отзыв написан 26 ноября, 2024 год14 просмотров
М. Дніпро, відділення 94 нової пошти.. 24.11.24 рік, обслуговування касира Бєловінцева Руслана Ігорівна з роздратуванням, на підвищених тонах, з доріканням, без пояснень, з обурення та погрозами. Дві посилки якось витримали та на третей ми з чоловіком вже не стримались. Це стало обвинуваченням нам. Требо як ягнятки терпіти хамства працівників... Бо нова пошта покриваєт своїх...
Недостатки:
Довели до нервового зриву, гипертонии та серцевого наподу...
Некоторые операторы плохо понимают суть вещей. Деньги на почту заносит посетитель а не оператор. Ценность в посетителях! Оператор это обслуживающий персонал (заменяемый), служка. Отсюда, операторы должны быть приветливы вежливы культурны и рады посетителям, а не разевать рот, хамить или дерзить когда и как захочется. То же касается администраторов, которые часто носят корону на голове, делая вид будто это их организация или их дом.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обслуговування - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву