Вікторія Отзыв написан 16 ноября, 2024 год7 просмотров
Сьогодні вперше відправляла посилку через поштомат від нової пошти. Робила все за інструкцією. Підійшла до поштомата, у додатку все було оплачено, а комірка не відкривалась. Написала у чат бот. Жодної відповіді. Як результат допомогли перехожі. Допомога повинна надходити звідти куди звертаюсь. Неприємно, що оператори нової пошти знаючи про моє звернення ніяк не відреагували. Більше не користуватимусь поштоматами.
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Дуже нервувала, бо оплатила посилку, а не могла її відправити
Не коректно так залишати клієнтів один на один з проблемами, які виникають під час користування вашим сервісом.
Доброго ранку! Надзвичайно прикро, що сталася така ситуація. Завжди стараємося вчасно надавати допомогу нашим клієнтам. Будемо працювати над помилками та вдосконалюватись 😉 Для того, аби хоч трошки підняти вам настрій та у якості вибачення, хочемо запропонувати вам приємний подаруночок. Зорієнтуйте, будь ласка, на які дані та де зручно буде отримати презент?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Поштомат від нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву