Дмитро Отзыв написан 11 ноября, 2024 год38 просмотров
Відправлення 59500002699058 зі Львова до Кракова. Пригоди почались ще на етапі створення накладної в додатку. В самому кінці постійно вибивало помилку. Спілкування з технічною підтримкою це ще той квест (то вони не бачать листи в пошті зі скріншотами помилки, то ще щось). Наступного дня перезвонили та повідомили, що нібито було проблеми з міжнароними накладними з їх боку і зараз все ок. Ну добре, накладну створити вдалось. До речі, на кожному етапі робив скріні, які в подальшому стали в нагоді. Так от, інвойс з речами в сумі складав 43 євро. Посилку після створення накладної тривалий час не могли відправити (людина, яка мала би відправити не мала на це часу), але таки відправили. І от коли посилка прибула до Польщі, тут мене, як отримувача, чекав сюрприз - митні платежі. З якогось переляку в інвойсі сумма речей склала не 43, а 63 євро. Далі посилку передали службі gls, яка просто надыслала електронний лист, типу посилка в нас, але приготуйте 63 злотих для оплати (з цього моменту мені стало цікаво, за що ще я маю сплачувати і тут випливла сума в інвойсі і митні платежі). Ок, далі відбувається наступне - gls присилає смс на номер, що сплатіть на такий то номер 63 злотих blik платежем і все. Я НЕ маю blink, я можу сплатит або картою НЕ польского банку або готівкою. Все, далі від gls жодної звістки, нова пошта годує завтраками, що хтось займається моїм питанням, але посилку я отримати не можу, оскільки навіть не знаю, де вона наразі знаходиться. Декілька днів звернень на гарячу лінію нової пошти ні до чого не призводять, мені постійно розоказують інформацію, що моїм питанням займаються і все. Тобто наразі маємо 2 проблеми - 1. чому і інвойсі змінилась сума? 2. чому мені не дають варіантів оплати крім blik? Ну і найголовніше питання - як та коли я заберу свої речі?
Дозвольте поцікавитись, на підставі чого була виправлена ціна в інвойсі, при тому, що в посилці знаходились ОСОБИСТІ РЕЧІ, до того ж вживані і які переправлялись в Польщу НЕ для перепродажу або комерційного використання? І були оцінені мною саме в ту ціну, в яку були оцінені. Як результат самоуправства якогось працівника нової пошти ми наразі маємо оце все, що маємо.
Дозвольте поцікавитись, переоцінку вартості ношених шкарпеток чи трусів працівник компанії нова пошта також візьме на себе і при тому про це не попередить? Вам не здається, що працівник, як і компанія в цілому, взяли на себе занадто багато? Нагадаю, переоцінкою чогось займається митна служба відповідної країни, а НЕ компанія нова пошта та її працівники. Якщо у митних органів країни в яку ввозиться, в даному випадку Польщі виникли питання до інвойсу - питань нема. Але тут маємо справу з самоуправством робітників нової пошти
Це не є повноваженнями робітника нової пошти, якщо у представника митної служби виникнуть питання щодо інвойсу, то він запускає відповідний процес з цього приводу. Працівник відділення нової пошти такими повноваженнями, як визначення ринкової вартості, НЕ наділений і НЕ є експертом в цій області, що ще неясного?
Дуже зручно прикриватись чиїмось підписом, тим більше, що відправляла людина, яка в цьому не розбирається і її задача була лише принести речі на пошту, назвати номер накладної і сплатити відправку. ОК, свої висновки на рахунок нової пошти я зробив, можу сказати лише, що я дуже радий, що в Польщі мені більше не доведеться стикатися з вами.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Міжнародне відправлення - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що посилку вчора було доставлено. Перепрошуємо за незручності!
Посилка зараз знаходиться в сортувальному центрі, очікуємо на закінчення свят для уточнення подальших дій.
Інформацію в інвойсі було виправлено, оскільки ринкова вартість вантажу була занижена.
Ще розбираємося в ситуації та трохи згодом повернемося до вас із результатом.
Що стосується доставки, то наразі розбираємося в цьому.