Vitalii Отзыв написан 3 октября, 2024 год42 просмотра
Нова Пошта - найдорожчі послуги по доставці серед локальних компаній України, але при цьому неймовірно безвідповідальні, клієнто-орієнтовані по принципу "це ваші проблеми" або "ми вам обовʼязково дамо зворотню відповідь як найшвидше" і ніхто вам не подзвонить у наступні 24 годи мінімум. Бонусом йде: преміальний рівень брехні, незламна байдужість і потужне небажання признавати помилки. Класика.
Для представників НП ось вам номер одного із звернень 20241002/09576, враховуючи розмір збитків, я вас прошу, не ганьбіться, не пропонуйте "подаруночок" у вигляді сертифікату на -30 грн, з купою умов, як це було майже рік назад, через недбалість ваших робітників, які не захотіли виконувати свої прямі обовʼязки, і через це я отримав розрив звʼязок, особисто займаючись розгрузкою свого товару через КОЛІЮ з технічного приміщення, де я взагалі як посторонній не маю знаходитись з мір безпеки.
Тож почнемо розповідь. Було зроблено замовлення в магазині з адресною доставкою заморожених продуктів для собак. Оператор депо не знайшла адресу (хоча відправлення вже було прийняте по цій адресі), подзвонила мені, і питає куди відправляти. Я запропонував геолокацію скинути на що отримав відповідь схожу на "так що я повиннна в інший відділ дзвонити щоб вам оформити доставку? я таким не займаюсь". Я запропонував альтернативну адресу яка знаходиться на відстані 200 метрів, оператор погодилась. Але через 10 хвилин я отримав сповіщення що я замовив переадресацію в інше місто за 50 км від мене і воно вже передане на відгрузку. (просто шок, мене ніхто не повідомив, ніхто не сказав причину, просто відправили і додатково вказали 250 грн. за послуги)
Розуміючи с ким я маю справу, я почав дзвонити операторам і питати як так вийшло. Перше звернення чудом пропало, напевно в мене деменція, хоча виклик і розмова на 15 хв з 0800 номером Нової Пошти в телефоні збережена. З другого разу мені вдалось з оператором створити звернення і він запевнив що переадресація відмінена, пізніше набравши мене повторно запевнив що вантаж доставлять вже на наступний день до 18:00.
Ось настає цей день, і, чудо, дзвонить курʼєр, я вже почав знову вірити у Нову Пошту, але даремно. Курʼєр привіз посилку за адресом у іншому місті. Знову дзвоню в кол-цетр, "чому не відмінили переадресацію? мені ж оператор Дмитро і оператор Юлія підтвердили що переадресація відмінена", отримав достойну відповідь "а ви не реєстрували відміну переадресації, нічим вам допомогти не можу". Я вже прошу зворотній зв'язок з компетентною людиною щоб якось прояснити ситуацію і вирішити її, бо кожен оператор говорить зі мною наче я роблю нове звернення (мені як клієнту який втрачає гроші не дуже хочеться вислуховувати як у вас працює кол-цетр, ви просто не виконуєте свої обіцянки). Знову обіцянки що мене наберуть, але так ніхто і не подзвонив. Тільки повторно почавши скаржитись, на 4 день, мене набрала оператор Ірина, запевнила що будуть розбиратись, як так вийшло не сказала, як нам вирішити проблему не сказала, можемо спробувати ще раз доставити. Я вже почав переживати за те що заморожені продукти навіть в спец. пакуванні на день доставки і постійного транспортування будуть як каша, попросив компенасації, оскільки оператори неодноразово підтвердили вину Нової ПОшти. Відповідь оператора Ірини: "Так звичайно, зазвичай такі випадки компенсують давайте робити претензію", зробили.
І ось, кульмінація, дзвонить відділ відшкодувань Нової Пошти майже через 20 хв. Щоб що? Правильно - щоб відмовити, бо якщо планується задоволення претензції - то вас добряче "промаринують". "ми відмовляємо відшкодування по оголошеній вартості, можемо відшкодувати тільки доставку, бо продукти харчування не можна передавати Новою Поштою". На щастя, хоча б на 4 день доставки, вони вже змогли сказати чітко де зараз знаходиться моє відправлення, але все ж таки не сказали як так вийшло бо "це не справа відділу відшкодування", так, авжеж, ваша справа це знайти будь-який спосіб або зачіпку у внутрішньому регламенті, щоб відмовити клієнту не розбираючись всебічно у ситуації. Хоча знаєте, що ваша недбалість спричинила збитки, адже я, як клієнт, різносторонньо добивався вчасного вирішення проблеми, а ви максимально все робили навпаки.
Що тут сказити, просто чудово, "доставка майбутнього.... це коли... коли, ти відповідаєш тільки за стягнення коштів по наданим послугам", дарую вам слоган, не дякуйте.
І на десерт у нас чиста брехня відправнику (продавцю). Що це все отримувач винен, і це він сам замовив переадресацію (навіщо не зрозуміло, але це не важливо), і відправник сам відмовився від усього. Певно слова "совість" та "сором" означають для вас якісь сербські страви.
Дякую за витрачені час, нерви та гроші. Щиро бажаю вам такого самого рівня обслуговування.
P.S. Вже не перший раз користуюсь Новою Поштою, і як тільки десь трапляється проблема по вині Нової Пошти вже котре спостерігаю один і той самий алгоритм: 1. спочатку ви не можете добитись якоїсь відповіді, що взагалі відбувається. кожен оператор не має контексту попереднього спілкування і все починається знову. бо ніхто вам не надає зворотній звʼязок 2. далі іде згода з тим що це вина Нової Пошти і вас засипають обіцянками що все вирішать. (а по факту, частіше за все, ніхто нічого не робить) 3. після купи фактажу і постійних дзвінків, Нова Пошта робить вигляд наче все так треба, проблеми немає, то ви у всьому самі винні, а тепер надайте докази що це не так.
Коментаторка з нікнеймoм Ірина є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити відгуки клієнтів Нової Пошти, заплутати їх і виставити самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Нова Пошта, ви просто жалюгідні, ви ні одну з своїх обіцянок не виконали яку я зафіксував, просто ні одну, взагалі ні одну. Ні це навіть дно у сфері обслуговування, це щось гірше, не вистачає тільки щоб ви ще втратили вантаж, і сказали що це клієнт винний.
Ваш відділ відшкодувань мені казав що готові покрити повністю доставку, тут на сайті ви написали вже що ми розглядаємо чи будемо покривати доставку, а відправнику ви вже сказали що цього робити не будете.
Що тут скажеш, це фантастично. "доставка майбутнього"
А на питання чому ваші співробітники надають неправдиву інформацію, ігнорують запити клієнта, маніпулюють ТТН-кою як їм заманеться без відома клієнта, вводять в оману ви не хочете відповісти?
Чому ваш відділ компенсації робить відмову за умовами які ні один з ваших операторів не озвучив, хоча я кожному з них неодноразово повідомляв про тип вантажу? Тобто клієнт має краще знати умови по яким ви доставляєте ніж ваші оператори кол-центру?
Не вірно. Це чудово що вже 5 день, а ви не можете звести кінці з кінцями.
Товар проплачений, я просив компенсацію за нього, на що мені відмовили, я попросив зробити апеляцію, оскільки ваші працівники цілковито ігнорують факт(не заперечують, а ІГНОРУЮТЬ) своєї помилки. І мені знову пообіцяли зворотній звʼязок, якого так і нема.
Більше того, великодушна людина, продавець (відправник), дзвонила вам сама і домовлялась щоб ви доставили все ж таки вантаж, ваші співробітники знову дали обіцянку що сьогодні (4 вересня 2024р) до 18:00 ви вантаж доставите, оскільки за нього вже заплатили гроші, і ми будемо вирішувати що далі робити з урахуванням стану в якому вантаж приїде. Наразі 15:22 від вас як компанії, як завжди, стабільно, 0 комунікації
Щиро перепрошуємо за некоректне переадресування замовлення. Наразі бачимо, що відправлення завантажили та воно прямує за вказаною адресою. Уточнюємо можливість анулювання вартості перевезення у найкоротші терміни. Також працюємо над додаванням адреси у наші довідники, щоб ситуація не повторилася 🙏
Ви чомусь так і не надали ні зворотнього звʼязку з відділом відшкодувань хоча обіцяли на вчора на дзвінку, не відповіли ні на одне моє питання, не відправили вчасно вже ТРЕТЮ переадресацію, ну а що можна ж почекати, ігнорувати далі, а потім сказати вибачте коли від замороженого вантажу вже нічого не залишиться.
Це як би вам бухгалтер не на рахував зарплату ви також втратили 9500 грн і сказав вам "вибачте, наступного разу я не помилюсь, може, а може і ні".
Ви знаєте, я звичайно бачив багато проблем з доставкою, але таких які ви створюєте на рівному місці... То це ви майстри...
Добрий день! Розуміємо ваше обурення цією ситуацією. Вже працюємо над виправленням проблема, що виникла через відсутність адреси в довідниках. Питання щодо компенсації витрат по накладній 20451008512948 на опрацюванні. Прохаємо трохи терпіння 🙏
Доброго дня, ви впевнені? Мені вчора оператор Денис обіцяв що відправлять письмову відмову, бо рішення вже прийняте. Те саме казала представник відділу компенсації.
Добрий день, Віталію! Компенсувати повну оголошену вартість відправлення можливість відсутня, проте ми можемо відшкодувати суму у розмірі 1028,88 грн, сплачену за перевезення. Для цього прохаємо оформити претензію у мобільному додатку (відкрийте накладну 20451008512948 та зафіксуйте звернення, вказавши суму до виплати). З колегами провели додаткову комунікацію щодо цього питання. Будемо очікувати вашої відповіді за результатом формування претензії.
Я більше ні одної хвилини на вас не збираюсь витрачати.
По факту, як я вже казав, ви нічого не виконали з своїх обіцянок, добре хоч в принципі доставили вантаж, а то ж могли і не доставити.
У вас всі дані були на руках разом з зареєстрованою претензією, тепер мені створювати ще раз і з десяток разів розповідати вашим операторам все це? Ні свого ні мого часу ви не цінуєте.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обман, безвідповідальність - це "Доставка майбутнього" - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Для представників НП ось вам номер одного із звернень 20241002/09576, враховуючи розмір збитків, я вас прошу, не ганьбіться, не пропонуйте "подаруночок" у вигляді сертифікату на -30 грн, з купою умов, як це було майже рік назад, через недбалість ваших робітників, які не захотіли виконувати свої прямі обовʼязки, і через це я отримав розрив звʼязок, особисто займаючись розгрузкою свого товару через КОЛІЮ з технічного приміщення, де я взагалі як посторонній не маю знаходитись з мір безпеки.
Тож почнемо розповідь.
Було зроблено замовлення в магазині з адресною доставкою заморожених продуктів для собак.
Оператор депо не знайшла адресу (хоча відправлення вже було прийняте по цій адресі), подзвонила мені, і питає куди відправляти. Я запропонував геолокацію скинути на що отримав відповідь схожу на "так що я повиннна в інший відділ дзвонити щоб вам оформити доставку? я таким не займаюсь". Я запропонував альтернативну адресу яка знаходиться на відстані 200 метрів, оператор погодилась. Але через 10 хвилин я отримав сповіщення що я замовив переадресацію в інше місто за 50 км від мене і воно вже передане на відгрузку. (просто шок, мене ніхто не повідомив, ніхто не сказав причину, просто відправили і додатково вказали 250 грн. за послуги)
Розуміючи с ким я маю справу, я почав дзвонити операторам і питати як так вийшло. Перше звернення чудом пропало, напевно в мене деменція, хоча виклик і розмова на 15 хв з 0800 номером Нової Пошти в телефоні збережена.
З другого разу мені вдалось з оператором створити звернення і він запевнив що переадресація відмінена, пізніше набравши мене повторно запевнив що вантаж доставлять вже на наступний день до 18:00.
Ось настає цей день, і, чудо, дзвонить курʼєр, я вже почав знову вірити у Нову Пошту, але даремно. Курʼєр привіз посилку за адресом у іншому місті.
Знову дзвоню в кол-цетр, "чому не відмінили переадресацію? мені ж оператор Дмитро і оператор Юлія підтвердили що переадресація відмінена", отримав достойну відповідь "а ви не реєстрували відміну переадресації, нічим вам допомогти не можу". Я вже прошу зворотній зв'язок з компетентною людиною щоб якось прояснити ситуацію і вирішити її, бо кожен оператор говорить зі мною наче я роблю нове звернення (мені як клієнту який втрачає гроші не дуже хочеться вислуховувати як у вас працює кол-цетр, ви просто не виконуєте свої обіцянки). Знову обіцянки що мене наберуть, але так ніхто і не подзвонив. Тільки повторно почавши скаржитись, на 4 день, мене набрала оператор Ірина, запевнила що будуть розбиратись, як так вийшло не сказала, як нам вирішити проблему не сказала, можемо спробувати ще раз доставити. Я вже почав переживати за те що заморожені продукти навіть в спец. пакуванні на день доставки і постійного транспортування будуть як каша, попросив компенасації, оскільки оператори неодноразово підтвердили вину Нової ПОшти. Відповідь оператора Ірини: "Так звичайно, зазвичай такі випадки компенсують давайте робити претензію", зробили.
І ось, кульмінація, дзвонить відділ відшкодувань Нової Пошти майже через 20 хв. Щоб що? Правильно - щоб відмовити, бо якщо планується задоволення претензції - то вас добряче "промаринують". "ми відмовляємо відшкодування по оголошеній вартості, можемо відшкодувати тільки доставку, бо продукти харчування не можна передавати Новою Поштою". На щастя, хоча б на 4 день доставки, вони вже змогли сказати чітко де зараз знаходиться моє відправлення, але все ж таки не сказали як так вийшло бо "це не справа відділу відшкодування", так, авжеж, ваша справа це знайти будь-який спосіб або зачіпку у внутрішньому регламенті, щоб відмовити клієнту не розбираючись всебічно у ситуації. Хоча знаєте, що ваша недбалість спричинила збитки, адже я, як клієнт, різносторонньо добивався вчасного вирішення проблеми, а ви максимально все робили навпаки.
Що тут сказити, просто чудово, "доставка майбутнього.... це коли... коли, ти відповідаєш тільки за стягнення коштів по наданим послугам", дарую вам слоган, не дякуйте.
І на десерт у нас чиста брехня відправнику (продавцю). Що це все отримувач винен, і це він сам замовив переадресацію (навіщо не зрозуміло, але це не важливо), і відправник сам відмовився від усього. Певно слова "совість" та "сором" означають для вас якісь сербські страви.
Дякую за витрачені час, нерви та гроші. Щиро бажаю вам такого самого рівня обслуговування.
P.S.
Вже не перший раз користуюсь Новою Поштою, і як тільки десь трапляється проблема по вині Нової Пошти вже котре спостерігаю один і той самий алгоритм:
1. спочатку ви не можете добитись якоїсь відповіді, що взагалі відбувається. кожен оператор не має контексту попереднього спілкування і все починається знову. бо ніхто вам не надає зворотній звʼязок
2. далі іде згода з тим що це вина Нової Пошти і вас засипають обіцянками що все вирішать. (а по факту, частіше за все, ніхто нічого не робить)
3. після купи фактажу і постійних дзвінків, Нова Пошта робить вигляд наче все так треба, проблеми немає, то ви у всьому самі винні, а тепер надайте докази що це не так.
отзыв
Комментарии к отзыву
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Ваш відділ відшкодувань мені казав що готові покрити повністю доставку, тут на сайті ви написали вже що ми розглядаємо чи будемо покривати доставку, а відправнику ви вже сказали що цього робити не будете.
Що тут скажеш, це фантастично. "доставка майбутнього"
Чому ваш відділ компенсації робить відмову за умовами які ні один з ваших операторів не озвучив, хоча я кожному з них неодноразово повідомляв про тип вантажу? Тобто клієнт має краще знати умови по яким ви доставляєте ніж ваші оператори кол-центру?
Товар проплачений, я просив компенсацію за нього, на що мені відмовили, я попросив зробити апеляцію, оскільки ваші працівники цілковито ігнорують факт(не заперечують, а ІГНОРУЮТЬ) своєї помилки. І мені знову пообіцяли зворотній звʼязок, якого так і нема.
Більше того, великодушна людина, продавець (відправник), дзвонила вам сама і домовлялась щоб ви доставили все ж таки вантаж, ваші співробітники знову дали обіцянку що сьогодні (4 вересня 2024р) до 18:00 ви вантаж доставите, оскільки за нього вже заплатили гроші, і ми будемо вирішувати що далі робити з урахуванням стану в якому вантаж приїде. Наразі 15:22 від вас як компанії, як завжди, стабільно, 0 комунікації
Це як би вам бухгалтер не на рахував зарплату ви також втратили 9500 грн і сказав вам "вибачте, наступного разу я не помилюсь, може, а може і ні".
Ви знаєте, я звичайно бачив багато проблем з доставкою, але таких які ви створюєте на рівному місці... То це ви майстри...
По факту, як я вже казав, ви нічого не виконали з своїх обіцянок, добре хоч в принципі доставили вантаж, а то ж могли і не доставити.
У вас всі дані були на руках разом з зареєстрованою претензією, тепер мені створювати ще раз і з десяток разів розповідати вашим операторам все це? Ні свого ні мого часу ви не цінуєте.