Женя Отзыв написан 4 сентября, 2024 год29 просмотров
Не дивно, це ж нова почта, я відповідь їм надав, але вони на правду не знають, що ж відповісти, що ж їм далі збрехати, ще не придумали, але тут же скоро підключаться шестірки від нової почти, відробляти свій чай.
Пришла пошкоджена посилка 20450975193139, про яку я відразу на місці повідомив працівника нової почти та сфотографував. На претензію відділ компенсації 23.08.2024 шахрай Віталій, його номер 81932, брехав, що посилка пришла не розірвана, тому ніякої компенсації а потім запропонував промокод та компенсацію 15 відсотків від вартості товару, та додав, що я навіть до працівника не звертався із цим питання. Потім я звернувся із скаргою до нової почти на працівника, до якого я дійсно підходив, але мені 24.08.2024 брехун Оринченко Руслан, його номер 8369, відмовив, тому що на відео я нібито не підходив та пошкодження посилки не було. Я просто в шоці, так як пошкодження посилки були, які я навіть сфотографував, то як це не було помітно на камеру. Просто нова почта це БРЕХУНИ та ШАХРАЇ.
Нова почта постійно бреше, у вас такі працівники двієчники працюють, чи може їх задача стоїть збрехати та дурити.
1. Мене не цікавить ваш шлях та деформація. Також, яка може бути деформація пакета, товар прийшов не у ящику а у пакеті, так може не потрібно брехати, ви навіть не знаєте у чому він прийшов, якщо такі дурниці пишете, ви навіть відео не дивилися, а те що у мене фото розірваного пакету, це що, у вас пакети від повітря розкладаються, так і за це потрібно відповідати також..
2. Хто здійснював огляд вантажу, ви чи хто.
3. Претензію було сказано працівнику нової почти, і ви це повинні були бачити на відео, якщо ви дивилися, а якщо ваш працівник про це бреше, так у вас напевно там всі брешуть. Працівнику було повідомлено про розірваний пакет, та повідомлено про фото, який просто ніяк не відреагував. На відео ви також повинні були бачити розірваний пакет.
4. У мене є фото розірваного пакету, також, так названі спеціалісти нової почти, товар був не один, а витягнуто було лише тільки перший, і то повністю не оглядався, так як була тривога, про що вам вже неодноразово говорилося, але ж ви заодно, тому що у вас одне брехати, дурити та займатися шахрайством.
5. Претензія була на повну вартість, в такому разі можливо погодитися на половину від оголошеної вартості.
Переглянули відео додатково - при огляді отримувач дістав курточку з пакету, оглянув з усіх сторін та отримав. При отриманні претензій не мав. Пакування не мало жодних деформацій чи пошкоджень.
Рішення без змін. Або ви плутає номер накладної, оскільки звернулись майже через 2 тижня після отримання.
Перевірили за вашим номеру телефону - були аналогічні отримання відправок та по цій накладні рішення залишається без змін.
Можемо запропонувати переглянути відео отримання у відділенні, якщо погоджуєтесь - напишіть, де та коли плануєте оглянути, ми надішлемо це відео керівнику відділення.
Брехуни, по іншому вас не на зазвеш, ви взагалі читати умієте чи тільки своїх шестірок здатні присилати, повторюю ще раз для особливо обдарованих.
4. … товар був не один, а витягнуто були лише тільки перший, і то повністю не оглядався, так як була тривога, … . Повторюю ще раз, витягнутий товар був перший, і то повністю не оглядався, лише візуально, чи вам сліпі.
І ви постійно брешете, ви що не бачили, що я фотографував, як що ви відео дивилися, а якщо бачили що я фотографував, так що вам не видно було, що я фотографував розірваний пакет, нова почта це цілком брехлива організація, яка постійно бреше.
І ви що скажете, я до працівника не підходив, на відео що не видно, чи ви дивитесь те, що вам потрібно. А якщо підходив, то для чого, ви не цікавилися, спитати де туалет, і вона вам збрехала, що я не підходив, але ж на відео видно, що я підходив і повідомив її про розірваний пакет, де вона просто проігнорувала, мені не важко до неї підійти і нехай мені прямо при мені скаже для чого я до неї підходив.
Дуже прикро, що у вас склалася така думка, адже ми завжди намагаємося у всьому розібратися та допомогти у вирішенні питання. Перевіривши детально за камерами спостереження від відправки вантажу, шляху транспортування до отримання, вини компанії не виявлено. При отриманні ви проводили огляд та претензій не мали. Також вам пропонували у якості лояльності компенсацію у розмірі 15% та ви відмовились. На жаль, рішення залишається без змін.
Вашої вини немає, а чия тоді вина, чого ви брешете і не говорите, що на відео видно розірваний пакет, ви брехуни.
Як претензій не було, я підходив до вашого працівника, яка проігнорувала мою претензію, та ще була тривога. Взагалі, ви крім цього ще повинні були покарати працівника, яка проігнорувала мене, так виш своїх брехунів не чіпаєте. В у такому разі я змушений буду звертатися до вашого головного керівництва та до засновників нової почти, аби вони дізналися про ваші брехні та ваше шахрайство.
Ти шестірка хоч раз зрозуміла, що написано мною не для твого розуму, так як шестірок, тим більше для грязної роботи, ніхто із освітою не наймає, хоча і це для тебе важко із твоїм розумом зрозуміти і переварити
Ти шестірка хоч раз зрозуміла, що написано мною не для твого розуму, так як шестірок, тим більше для грязної роботи, ніхто із освітою не наймає, хоча і це для тебе важко із твоїм розумом зрозуміти і переварити.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова почта постійно БРЕШУТЬ, тому що вони ШАХРАЇ - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нова почта постійно бреше, у вас такі працівники двієчники працюють, чи може їх задача стоїть збрехати та дурити.
1. Мене не цікавить ваш шлях та деформація. Також, яка може бути деформація пакета, товар прийшов не у ящику а у пакеті, так може не потрібно брехати, ви навіть не знаєте у чому він прийшов, якщо такі дурниці пишете, ви навіть відео не дивилися, а те що у мене фото розірваного пакету, це що, у вас пакети від повітря розкладаються, так і за це потрібно відповідати також..
2. Хто здійснював огляд вантажу, ви чи хто.
3. Претензію було сказано працівнику нової почти, і ви це повинні були бачити на відео, якщо ви дивилися, а якщо ваш працівник про це бреше, так у вас напевно там всі брешуть. Працівнику було повідомлено про розірваний пакет, та повідомлено про фото, який просто ніяк не відреагував. На відео ви також повинні були бачити розірваний пакет.
4. У мене є фото розірваного пакету, також, так названі спеціалісти нової почти, товар був не один, а витягнуто було лише тільки перший, і то повністю не оглядався, так як була тривога, про що вам вже неодноразово говорилося, але ж ви заодно, тому що у вас одне брехати, дурити та займатися шахрайством.
5. Претензія була на повну вартість, в такому разі можливо погодитися на половину від оголошеної вартості.
Рішення без змін. Або ви плутає номер накладної, оскільки звернулись майже через 2 тижня після отримання.
Перевірили за вашим номеру телефону - були аналогічні отримання відправок та по цій накладні рішення залишається без змін.
Можемо запропонувати переглянути відео отримання у відділенні, якщо погоджуєтесь - напишіть, де та коли плануєте оглянути, ми надішлемо це відео керівнику відділення.
4. … товар був не один, а витягнуто були лише тільки перший, і то повністю не оглядався, так як була тривога, … . Повторюю ще раз, витягнутий товар був перший, і то повністю не оглядався, лише візуально, чи вам сліпі.
І ви постійно брешете, ви що не бачили, що я фотографував, як що ви відео дивилися, а якщо бачили що я фотографував, так що вам не видно було, що я фотографував розірваний пакет, нова почта це цілком брехлива організація, яка постійно бреше.
І ви що скажете, я до працівника не підходив, на відео що не видно, чи ви дивитесь те, що вам потрібно. А якщо підходив, то для чого, ви не цікавилися, спитати де туалет, і вона вам збрехала, що я не підходив, але ж на відео видно, що я підходив і повідомив її про розірваний пакет, де вона просто проігнорувала, мені не важко до неї підійти і нехай мені прямо при мені скаже для чого я до неї підходив.
Дуже прикро, що у вас склалася така думка, адже ми завжди намагаємося у всьому розібратися та допомогти у вирішенні питання. Перевіривши детально за камерами спостереження від відправки вантажу, шляху транспортування до отримання, вини компанії не виявлено. При отриманні ви проводили огляд та претензій не мали. Також вам пропонували у якості лояльності компенсацію у розмірі 15% та ви відмовились. На жаль, рішення залишається без змін.
Як претензій не було, я підходив до вашого працівника, яка проігнорувала мою претензію, та ще була тривога. Взагалі, ви крім цього ще повинні були покарати працівника, яка проігнорувала мене, так виш своїх брехунів не чіпаєте. В у такому разі я змушений буду звертатися до вашого головного керівництва та до засновників нової почти, аби вони дізналися про ваші брехні та ваше шахрайство.