Alina Отзыв написан 25 августа, 2024 год31 просмотр
Вчора тільки хотіла подякувати за подарунок,якби не ранішнє повідомлення від клієнта.Ну от скажіть мені будьласка,як таке можливо.Клею на коробку червоний скотч крихке,в описі посилки скло,крихке.Все ретельно пакую,чи ви думає,що мені немає чим зайнятися,як писати негативні відгуки про роботу нової пошти.До речі ваші ви берете не Малі кошти за доставку,то чому таке відношення до клієнтів .Як будемо вирішувати проблему?????
комментатор з нікнеймом "про" є спамером-шахраєм, місцевий Остап Бендер, який вигадує сотні способів і методів, як обкрадати і розводити Нову пошту на тому, що вона дорожить своїми клієнтами.
"Про" вирішив(вирішила), що на цьому можна непогано нажитися. З цією метою він(вона) створив(ла) тут собі сотні акаунтів, з яких видає себе за постраждалого і навіть розмовляє і сперечається сам(а) з собою з різних акаунтів. Всі ці постанови робить з однією тільки корисливою метою - ввести Нову пошту в оману і мати з цього якусь вигоду: гроші, промокоди, подарунки! Він(вона) ходить сюди, як на роботу, і вигадує неймовірні історії про розбиті та обворовані посилки, щоб отримувати від Нової пошти гроші, подарунки та промокоди в якості вибачень! А також захищає подібних собі шахраїв з метою обкрадати Нову пошту, яку вони обрали в якості джерела свого додаткового шахрайського доходу!
Якесь хворе на голову створіння кожен день б'є скляні вироби і вимагає подарунки. Якщо хочеш, щоб приїхали цілими - не тягнись за копійками на упакування, хай тобі Нова пошта пакує! Якщо тобі це не вигідно - то не посилай і не мороч людям голови, недолуге створіння. Невже це так важко зрозуміти?
клієнтка сама визнала, що вона власноруч пакує посилки, купляє пупирчасту плівку. Але, мабуть, не купує коробок і не обкладає бумагою або пінопластом. Навіщо таким клієнтам щось компенсувати і вибачатися перед ними, якщо посилку пакувала НЕ ПОШТА. Незрозуміло. У них кожен день щось буде битись - а пошта їм ще й подарунки за це дарує!🤦
За все існування нової пошти,я звернулася вдруге,а те що ви дійсно визнали що пупирка на новій не якісна,то за це вам плюсик.І те що я обкладаю бумагою то вам забула повідомити???Тому мені якось байдуже на вас хамка
Зверніть увагу на скаргу цієї клієнтки від 23.07.24р. В ній така ж сама ситуація. Така ж статуетка, так само розчавлена.
Повтор трапився після того, як вона отримала промокод і подарунок від Нової пошти. Наводить на думку, що сподобалось. Інакше чому не загортати і не пакувати надійно. Я особисто переслала Новою поштою величезну кількість столових і чайних сервізів, хрусталю - жодного разу нічого не пошкоджено! Возять дуже акуратно.
Чи немає змови Аліни з отримувачем? Бо вартість подарунка набагато більша вартості пересилки, можливо, розводять Нову пошту. Четверта скарга на одну й ту ж тему, в дусі "ой, промокод не працює", "ой, тільки но хотіла подякувати, а тут знову таке!" Якісь дуже липучі і неправдоподібні. Не можуть так часто битись статуетки!
Значить не так уже і ретельно запакували. Крихке потрібно давать новій пошті пакувати за їх умовами, тоді вже розбилося й вони винуваті. Хто зна що ви там пакували та взагалі старе щось вже розбите може відправили
Та що ви мені говорите,новій пошті?Насмішили….Я за доставку заплатила 150гр з упакуванням,то уявляю скільки б мені нова пошта напакувала на 1000????І до речі відправляла і з відділення,і вони пакували,то було половина побита
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Чекаю відповіді - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Чи можете уточнити, як саме було пошкоджено вантаж, або надіслати фото? Також напишіть, будь ласка, номер накладної.
"Про" вирішив(вирішила), що на цьому можна непогано нажитися. З цією метою він(вона) створив(ла) тут собі сотні акаунтів, з яких видає себе за постраждалого і навіть розмовляє і сперечається сам(а) з собою з різних акаунтів. Всі ці постанови робить з однією тільки корисливою метою - ввести Нову пошту в оману і мати з цього якусь вигоду: гроші, промокоди, подарунки! Він(вона) ходить сюди, як на роботу, і вигадує неймовірні історії про розбиті та обворовані посилки, щоб отримувати від Нової пошти гроші, подарунки та промокоди в якості вибачень! А також захищає подібних собі шахраїв з метою обкрадати Нову пошту, яку вони обрали в якості джерела свого додаткового шахрайського доходу!
.
Повтор трапився після того, як вона отримала промокод і подарунок від Нової пошти. Наводить на думку, що сподобалось. Інакше чому не загортати і не пакувати надійно. Я особисто переслала Новою поштою величезну кількість столових і чайних сервізів, хрусталю - жодного разу нічого не пошкоджено! Возять дуже акуратно.
Чи немає змови Аліни з отримувачем? Бо вартість подарунка набагато більша вартості пересилки, можливо, розводять Нову пошту. Четверта скарга на одну й ту ж тему, в дусі "ой, промокод не працює", "ой, тільки но хотіла подякувати, а тут знову таке!" Якісь дуже липучі і неправдоподібні. Не можуть так часто битись статуетки!
Про ціни, та звичайні ціни в них