Це жахливо! Купив магнітолу в авто. Алі перекинув посилку на цю контору. Вони об'єднали три посилки водну, ціна стала вищою, але під мито не підпадала. Брокер витріпав нерви, два дні зіпсовані і нерви. З великими потугами я знайшов купу довідок і копій чеків. Ще й техніка прийшла тріснута. Ні вибачень, ні співчуття. Хамська контора
Невимовно прикро, що цей інцидент мав місце у нашій співпраці. Звертаємо вашу увагу, що під час оформлення замовлення на сайті Alsexpress ви маєте змогу самостійно обирати перевізника. Зазначимо, якщо декілька замовлень від одного клієнта одночасно потрапляють на склад партнера, їх автоматично консолідують, що може вплинути на загальну вартість та можливість нарахування митних платежів. Що стосується пошкодження. Уточніть, будь ласка, чи оглядався товар у відділенні та, чи складений акт приймання-видачі або претензія.
Та до чого тут брокер і нова пошта ,ви як діти малі. Перед тим як замовляти із за кордону спочатку хоч почитайте які процеси відбуваються і не позорьтесь
Ця неадекватна істота з нікнеймом Ірина є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій негативний досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Митний брокер і поламаний товар - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Невимовно прикро, що цей інцидент мав місце у нашій співпраці. Звертаємо вашу увагу, що під час оформлення замовлення на сайті Alsexpress ви маєте змогу самостійно обирати перевізника. Зазначимо, якщо декілька замовлень від одного клієнта одночасно потрапляють на склад партнера, їх автоматично консолідують, що може вплинути на загальну вартість та можливість нарахування митних платежів. Що стосується пошкодження. Уточніть, будь ласка, чи оглядався товар у відділенні та, чи складений акт приймання-видачі або претензія.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій негативний досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.