Лілія Отзыв написан 11 января, 2024 год36 просмотров
Доброго вечора. Замовила на аліекспресі товар, 3.01 у додатку побачила, що посилка вже виїхала з митного депо. Але 9.01 вже було написано вантаж не прибув до України. Наступного дня мені подзвонив чоловік і сказав, що йому замість своєї посилки прийшла моя (його посилка тепер не зрозуміло де). З однієї сторони наклейка з моїми даними, з іншої сторони з його. Це виходить зовсім не уважно оформлювали і дякую людині, що витратила свій час та відправив мені. Прийшлося платити за доставку і, як цікаво, що одразу прийшов код на знижку, хоча переслати повинні за свій рахунок, так як провина пошти. Назву міняють, а сервіс погіршується. Скоро повинна прийти ще одна посилка, то сподіваюсь така ж ситуація не повториться.
Вони назву не міняють, ви не уважно прочли новину. А з тією кількістю посилок з Китаю не дивно, що можете трапитись помилка. Вони завжди вибачаються за помилки. Люди працюють, а не роботи
Невимовно прикро, що цей інцидент мав місце у нашій співпраці. В якості вибачень пропонуємо надіслати промокод на Ваш номер телефону та подарунок від компанії. Напишіть, бууь ласка, чи згодні?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Посилка не доставлена правильно - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву