Ольга Отзыв написан 10 декабря, 2023 год22 просмотра
8.12.2023 відправила новою поштою ліки для військових в Донецьку область на загальну суму 18 000 грн. Опис і вартість була вказана, кур’єр забрав посилку і після цього жодної інформації про вантаж немає. Номер накладної подали на видалення, кол центр не дає жодної інформації з цього приводу. Ліки були потрібні на завтра. Жах.
Накладна була видалена, місцезнаходження посилки було невідомо впродовж 4 днів. Сьогодні повідомили, що її знайшли і відправили. Інформацію з приводу того, де ліки були впродовж цих днів і хто видалив накладну як повідомив кол центр «невідома».
Кращим подарунком була би доставка життєвонеобхідних ліків, антибіотиків і знеболюючих в строк. Ваша компанія поставила мене і ще 50 людей, які збирали кошти на ці препарати в дуже незручне становище. Сподіваюсь, курʼєр чи хто там ховав посилку чотири дні і видалив накладну понесе відповідальність.
Звісно, персоналом буде проведено роз'яснювальну роботу та вжито відповідні заходи до відповідального за інцидент.
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики і зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Привласнили гуманітарну допомогу для військових - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Жах.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми все змогли перевірити.
Накладна була видалена, місцезнаходження посилки було невідомо впродовж 4 днів. Сьогодні повідомили, що її знайшли і відправили. Інформацію з приводу того, де ліки були впродовж цих днів і хто видалив накладну як повідомив кол центр «невідома».
В якості вибачень хочемо надіслати Вам подарунок. Відправити отримувачу чи відправнику за накладною?
Кращим подарунком була би доставка життєвонеобхідних ліків, антибіотиків і знеболюючих в строк. Ваша компанія поставила мене і ще 50 людей, які збирали кошти на ці препарати в дуже незручне становище. Сподіваюсь, курʼєр чи хто там ховав посилку чотири дні і видалив накладну понесе відповідальність.
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики і зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності.