Леонід Отзыв написан 10 ноября, 2023 год115 просмотров
Найгірше при отриманні посилки з Аліекспрес виявити, що ваша міжнародна посилка буде доставлена Новою Поштою Інтайм. Але саме цією поштою мені мала бути доставлена посилка з Аліекспрес. Мала бути адресна доставка.4.11.23р в 13.40 я зателефонував за номером 0984500609 і попросив змінити адресну доставку на 352від м Київ вул Здолбунівська7г, щоб отримати її в відділенні. Оператор сказала, що не має проблем і прийняла заявку. 6.11.23 в 17.41 мені надійшов лист з проханням відправити скрін замовлення з сайту продавця.6.11.23 я відправив лист на електронну адресу нової почти. 7.11.23р в 12.50 на сайт Posylka.net надійшло повідомлення, що доставка неможлива, тому що одержувач відмовився прийняти відправлення. Я 7.11.23 р зв'язався з оператором нової пошти. Оператор Єлизавета знайшла моє звернення і скрін і пообіцяла зв'язати мене з старшим оператором. Мені перезвонили, я розповів свою історію , сказали що все уточнять. 7.11.23 надійшов ел лист. Мене попросили, в продовження нашої розмови, знову надіслати скрін продавця і фото паспорту що я і виконав,відправив лист у відділ обслуговування фізичних осіб з міжнародних послуг для повернення посилки. До 10.11.23р мені не надходило ніякої інформації і я 10.11.23 знову зателефонував на нову пошту. Оператор Микола відповів, що моя посилка відправлена назад відправнику, тому що на сайті Аліекспрес я неправильно залишив номер телефону. Але на Аліекспрес я одночасно замовляв декілька посилок . Meest і Укрпошта вже давно доставили посилки і чомусь там на Аліекспрес вказана правильно і адреса,і телефон. Доречі я давно маю додаток нової пошти , де вірно вказане і призвіще, і адреса і телефон. Але навіщо їх шукати , якщо легше відправити полку назад, не хай матись її повернення і не виконувати свою роботу, а просто отримувати кошти. Не користуйтесь міжнародним відділом нової пошти! Доречі це таке зі мною на новій пошті трапляється не вперше ( можете переглянути історію моїх звернень) З повагою. Леонід, 66років.
Накладна на посилку AENM0016985007 номер20700517422916. З повагою. Леонід ( посилка з Аліекспрес) Доречі, внутрішні відправлення по Україні завжди приходили вчасно і мені подобається 352 від. м. Києва.
Отримали відповідь від колег з відділу міжнародних відправлень, що повернення вантажу зі складу віддаленого зберігання можливе. Вам направили лист з проханням надати відповідні зображення для ідентифікації даних. Прохання у відповідь на лист надіслати скріншоти з особистого кабінету АліЕкспрес аби була можливість повернути посилку.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Доставка посилки з Аліекспрес. Найгірше при отриманн - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Київ вул Здолбунівська7г, щоб отримати її в відділенні. Оператор сказала, що не має проблем і прийняла заявку. 6.11.23 в 17.41 мені надійшов лист з проханням відправити скрін замовлення з сайту продавця.6.11.23 я відправив лист на електронну адресу нової почти. 7.11.23р в 12.50 на сайт Posylka.net надійшло повідомлення, що доставка неможлива, тому що одержувач відмовився прийняти відправлення. Я 7.11.23 р зв'язався з оператором нової пошти. Оператор Єлизавета знайшла моє звернення і скрін і пообіцяла зв'язати мене з старшим оператором. Мені перезвонили, я розповів свою історію , сказали що все уточнять. 7.11.23 надійшов ел лист. Мене попросили, в продовження нашої розмови, знову надіслати скрін продавця і фото паспорту що я і виконав,відправив лист у відділ обслуговування фізичних осіб з міжнародних послуг для повернення посилки. До 10.11.23р мені не надходило ніякої інформації і я 10.11.23 знову зателефонував на нову пошту. Оператор Микола відповів, що моя посилка відправлена назад відправнику, тому що на сайті Аліекспрес я неправильно залишив номер телефону. Але на Аліекспрес я одночасно замовляв декілька посилок . Meest і Укрпошта вже давно доставили посилки і чомусь там на Аліекспрес вказана правильно і адреса,і телефон. Доречі я давно маю додаток нової пошти , де вірно вказане і призвіще, і адреса і телефон. Але навіщо їх шукати , якщо легше відправити полку назад, не хай матись її повернення і не виконувати свою роботу, а просто отримувати кошти.
Не користуйтесь міжнародним відділом нової пошти! Доречі це таке зі мною на новій пошті трапляється не вперше ( можете переглянути історію моїх звернень) З повагою. Леонід, 66років.
отзыв
Комментарии к отзыву
Прислуховуємось до кожного зауваження, аби стати краще 🙏
Чи можете надати номер накладної по якій виникла ця ситуація
Тішимось, що з відправленнями по Україні все добре 💛
Вдосконалюємося щодня, аби Ви були задоволені нашими послугами.
Вибачте, будь ласка, що так склалося з посилочкою.
Аби трішки виправити Ваші враження хочемо надіслати Вам подаруночок 💚
Чи можемо надіслати його на дані отримувача в накладній?
Отримали відповідь від колег з відділу міжнародних відправлень, що повернення вантажу зі складу віддаленого зберігання можливе. Вам направили лист з проханням надати відповідні зображення для ідентифікації даних. Прохання у відповідь на лист надіслати скріншоти з особистого кабінету АліЕкспрес аби була можливість повернути посилку.
Гарного дня!
Зв'яжемося з колегами для уточнення інформації.