Аліна Отзыв написан 5 октября, 2023 год23 просмотра
Нещодавно відкрилося відділення №19. В місті Кременчук. Вже вдруге жахливе враження від оператора на ім'я Тарас здається. Перший раз не дав нормально оглянути посилку. Замовляю сталеві тримачі для тату картриджів. Іноді там бувають проблеми з різьбою, при замовленні продавець уточнив що обов'язково взяти з собою картридж і перевірити чи добре він тримається в тримачі. Коли я хотіла це перевірити оператор мені заборонив керуючись тим що я можу щось пошкодити. Сталевий міцний предмет пошкодити маленьким пластиковим. Абсурд. Речі там в примірочній значить можна приміряти, і ніхто нічого не пошкодить, а тут під наглядом оператора перевірити замовлення ні. При цьому хамив і поводив себе грубо на мої слова про те що продавець казав перевірити цей момент на пошті, і я не вставивши той картридж не розумію що я забираю. Вдруге сьогодні у цього ж оператора як завжди відкрила додаток і поклала телефон щоб він просканував штрих код сканером. На що я почула у відповідь "бери й скануй". Завжди скільки разів і на які б відділення я не замовляла оператори завжди самі беруть і сканують штрих код. І я вважаю це правильним бо коли я намагалася взяти його щоб відсканувати то не могла до нього дотягнутися зачепила провід на що він знову почав грубити що так мені робити не можна. Звичайно бо я не знаю як то правильно робити, це робота оператора користуватися сканером, і розташований він так що мені до нього дістатися не зручно. Лінь, не виконання своїх обов'язків і грубість знову ж таки. Ще жодного разу не залишала негативних відгуків, бо завжди обслуговування було нормальне, оператори виконували свою роботу і поводили себе професійно та ввічливо. Тут вже другий раз підряд таке ставлення.
Достоинства:
Завжди швидка доставка, ніяких проблем, адекватні працівники
Недостатки:
Оператор Тарас який вже вдруге залишає жахливе враження від нової пошти
Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками для запобігання таких випадків у майбутньому. В якості вибачення за цю прикру ситуацію хочемо надіслати Вам подарунок від компанії. Напишіть, будь ласка, для цього свої дані: ПІБ, номер телефону, місто та номер відділення.
Дякую, подарунків не потрібно. Найкращим подарунком буде якщо більше таких ситуацій не повториться і похід на пошту не буде закінчуватися зіпсованим настроєм і нервами. Дякую що приділили увагу цим ситуаціям
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Лінивий хамовитий оператор - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Вдруге сьогодні у цього ж оператора як завжди відкрила додаток і поклала телефон щоб він просканував штрих код сканером. На що я почула у відповідь "бери й скануй". Завжди скільки разів і на які б відділення я не замовляла оператори завжди самі беруть і сканують штрих код. І я вважаю це правильним бо коли я намагалася взяти його щоб відсканувати то не могла до нього дотягнутися зачепила провід на що він знову почав грубити що так мені робити не можна. Звичайно бо я не знаю як то правильно робити, це робота оператора користуватися сканером, і розташований він так що мені до нього дістатися не зручно. Лінь, не виконання своїх обов'язків і грубість знову ж таки. Ще жодного разу не залишала негативних відгуків, бо завжди обслуговування було нормальне, оператори виконували свою роботу і поводили себе професійно та ввічливо. Тут вже другий раз підряд таке ставлення.
отзыв
Комментарии к отзыву