Ярослав Отзыв написан 25 августа, 2023 год45 просмотров
Отже, ситуація: Людина відправила мені 6 літрів меду, робить це не перший раз, тому про всілякі приколи від Нової пошти знає. В накладній все вказано як є "Мед", реальна суму страховки, а одже і співробітники НП мають спакувати, як крихкий вантаж, та нанести відповідні наліпки на коробку. Далі все як завжди - сповіщення про прибуття в додаток і йду забирати. Вже всі чекають на смачненьке вдома. Але, при отриманні на відділенні під час сканування додатку і виразу обличчя співробітника вже розумію, що все буде "весело". І виявляється, що я не помилився - коробка без маркування "крихкий вантаж", та вже мед розтікся по ній та видно сліди на кутах. Спаковано все було в пупирку дуже щільно і якби було маркування то на 90% впевнений, що вантаж приїхав би цілим. Запакували все в коробку 10 кг, хоча місця ще було вдосталь. І важливий момент, що вартість доставки склала 150 грн. з Харкова до Київа. Пишу відмову, складаємо акт, отримую відшкодування - настрій спорчено, час витрачено. Домовляюсь, щоб повторно чоловік відправив мені ті самі 6 літрів меду, але з іншого відділення. 24.08.2023 - отримую від відправника фото накладної - до сплати за доставку 165 грн. ОК, думаю спакували трохи краще, + 15 грн. вже не принципово. Саме цікаве почалось 25.08, коли отримав повідомлення в додаток про прибуття посилки. Виявляється, що до сплати вже не 165 грн., а 275 грн.! Спочатку думаю, помилка, зателефоную на гарячу лінію, щоб пояснили - має приїхати не бідон з медом, а все ж 6 літрів. На гарячій лінії звісно, що йде запис розмови (в мене на телефоні також) оператор повідомляє, що зробить уточнення та перетелефонує. Оператор передзвонила через 50 хвилин, та якщо коротко, повідомила, що співробітник помилився коли приймав вантаж, та змінив коробку з 10 кг на 20 кг. при пакуванні 6 ЛІТРІВ МЕДУ! Питаю, ви хочете отримати ще кошті за посилку від якої я відмовився, відповідь типу: "Ні-ні-ні, ми таким не зайсаємось", або щось таке. На моє питання, чи повідомила компанія про істотні зміни відправника, відповідь спочакву була "так", хоча я зазделегідь знав, що це брехня. Кому за мій рахунок ще доставили 10 кг вантажу, лише відповідь, що потрібно перевірити посилку. Сюрреалізм продовжувався хвилин 15. Людина, яка зі мною спілкувалась, наче доросла, але так і не змогла мені поянити як 6 літрів за об'ємом, навіть при додатковому пакуванні, було поміщено в коробку 20 кг. Все повторювала, як мантру: "Потрібно перевірити відправлення".
А тепер, для розуміння: розмір коробки 10 кг. 40*35*28,5 см, а це майже 40 літрів! Тобто, у випадку пакування в коробку 20 кг - це майже 80 літрів!!!
Чекав на пояснення від адекватних людей, яким чином 6 літрів, нехай +20%, якщо відправлено в окремому контейнері по 1 літру, тобто 7,2 літри + пакування - було відправлено в коробці яка вміщує 80 літрів, або вибачень.
Ні того ні того не дочекався.
Телефоную відправнику, той в шоці. Каже, що з ним зв'язався оператор від Нової пошти, та також не зміг пояснити, чому змінили пакування.
Саме цікаве, що Нова пошта надіслала відправнику СМС про необхідність сплатити попередню посилку в дві сторони, тобто 150 + 150 = 300 грн., яку вони самі вгепали.
Відчуття, що клієнтів мають за дурнів.
Достоинства:
Так і не міг знайти плюси.
Недостатки:
Відношення до клієнтів. Мабуть, Нова пошта забуває, що все чого вони досягли - це завдяки, а не всупереч клієнтам.
Самі ж пишите "повідомила, що співробітник помилився коли приймав вантаж, та змінив коробку з 10 кг на 20 кг. при пакуванні 6 ЛІТРІВ МЕДУ", слово"помилився" Вам не про що не каже? На х ви з відправником як барани тугоголові вперлись пояснення їм давай, які, а головне що пояснювати, коли помилку допустили? Чому допустили помилку, ну стажер може, погано себе почувала людина інше щось, що воно вам дасть? Дурні люди, яки намагаються з себе щось строїти ділове і поважне
Шановна пані Ірино (хоча, "шановна" тут зайве)! Мені здається, що ви та сама Ірина, яка спілкувалась зі мною. Прослухайте уважно розмову!))) Спочатку ви мене дуже ретельно переконували, що відправник був повідомлений про зміну пакування! Потім був варіант що це стажер і ще купа дурні. На мої питання ви так і не відповіли, вибачень я так само не дочекався. Ви повідомили як і що саме? Вартість доставки зросла, тому що коробка 10 кг не підійшла і тому взяли 20 кг - ось ваша відповідь! Тобто ваш стажер прийняв вантаж, видав накладну на 165 грн., а потім хтось вирішив змінити вартість. Чого ж ви така мудра і так і не пояснили, так яким же чином 6 літрів поїхало в коробці на 80? Якщо ви так впевнені в тому, що ваш стажер помилково це зробив - так визнайте помилку.
"На х ви з відправником як барани тугоголові вперлись пояснення їм давай, які, а головне що пояснювати, коли помилку допустили?" - бараном себе не відчуваю, так як хочу знати за що саме я плачу і маю право знати чому тариф зріс майже вдвічи. Якщо вам подобається коли вас дурять - це виключно ваші проблеми.
"Чому допустили помилку, ну стажер може, погано себе почувала людина інше щось, що воно вам дасть?" - ваші співробітники і ви за них відповідайте, а не розказуйте байки. Мантру про стажера ви і так розповідали телефоном.
"Дурні люди, яки намагаються з себе щось строїти ділове і поважне" - знову ж показує рівень співробітників НП, браво!)
Ну а очікувати іншого не доводиться.
За спробу спровокувати - залік, інакше ви не вмієте. От і все ваше спілкування.
Ви ще і галюни ловите, наркоман. Не змогла б я працювати з такими людьми , у слухавку б всіх посилала та обсміювала . Ну дійсно з негативних відгуків тут одиниці по справі, косяк на. Більшість просто душевно хворі і лікуватись не хочуть.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Як нова пошта розводить клієнтів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Далі все як завжди - сповіщення про прибуття в додаток і йду забирати. Вже всі чекають на смачненьке вдома.
Але, при отриманні на відділенні під час сканування додатку і виразу обличчя співробітника вже розумію, що все буде "весело". І виявляється, що я не помилився - коробка без маркування "крихкий вантаж", та вже мед розтікся по ній та видно сліди на кутах. Спаковано все було в пупирку дуже щільно і якби було маркування то на 90% впевнений, що вантаж приїхав би цілим. Запакували все в коробку 10 кг, хоча місця ще було вдосталь.
І важливий момент, що вартість доставки склала 150 грн. з Харкова до Київа.
Пишу відмову, складаємо акт, отримую відшкодування - настрій спорчено, час витрачено.
Домовляюсь, щоб повторно чоловік відправив мені ті самі 6 літрів меду, але з іншого відділення. 24.08.2023 - отримую від відправника фото накладної - до сплати за доставку 165 грн. ОК, думаю спакували трохи краще, + 15 грн. вже не принципово.
Саме цікаве почалось 25.08, коли отримав повідомлення в додаток про прибуття посилки. Виявляється, що до сплати вже не 165 грн., а 275 грн.!
Спочатку думаю, помилка, зателефоную на гарячу лінію, щоб пояснили - має приїхати не бідон з медом, а все ж 6 літрів.
На гарячій лінії звісно, що йде запис розмови (в мене на телефоні також) оператор повідомляє, що зробить уточнення та перетелефонує.
Оператор передзвонила через 50 хвилин, та якщо коротко, повідомила, що співробітник помилився коли приймав вантаж, та змінив коробку з 10 кг на 20 кг. при пакуванні 6 ЛІТРІВ МЕДУ!
Питаю, ви хочете отримати ще кошті за посилку від якої я відмовився, відповідь типу: "Ні-ні-ні, ми таким не зайсаємось", або щось таке.
На моє питання, чи повідомила компанія про істотні зміни відправника, відповідь спочакву була "так", хоча я зазделегідь знав, що це брехня.
Кому за мій рахунок ще доставили 10 кг вантажу, лише відповідь, що потрібно перевірити посилку.
Сюрреалізм продовжувався хвилин 15.
Людина, яка зі мною спілкувалась, наче доросла, але так і не змогла мені поянити як 6 літрів за об'ємом, навіть при додатковому пакуванні, було поміщено в коробку 20 кг. Все повторювала, як мантру: "Потрібно перевірити відправлення".
А тепер, для розуміння:
розмір коробки 10 кг. 40*35*28,5 см, а це майже 40 літрів!
Тобто, у випадку пакування в коробку 20 кг - це майже 80 літрів!!!
Чекав на пояснення від адекватних людей, яким чином 6 літрів, нехай +20%, якщо відправлено в окремому контейнері по 1 літру, тобто 7,2 літри + пакування - було відправлено в коробці яка вміщує 80 літрів, або вибачень.
Ні того ні того не дочекався.
Телефоную відправнику, той в шоці. Каже, що з ним зв'язався оператор від Нової пошти, та також не зміг пояснити, чому змінили пакування.
Саме цікаве, що Нова пошта надіслала відправнику СМС про необхідність сплатити попередню посилку в дві сторони, тобто 150 + 150 = 300 грн., яку вони самі вгепали.
Відчуття, що клієнтів мають за дурнів.
отзыв
Комментарии к отзыву
"На х ви з відправником як барани тугоголові вперлись пояснення їм давай, які, а головне що пояснювати, коли помилку допустили?" - бараном себе не відчуваю, так як хочу знати за що саме я плачу і маю право знати чому тариф зріс майже вдвічи. Якщо вам подобається коли вас дурять - це виключно ваші проблеми.
"Чому допустили помилку, ну стажер може, погано себе почувала людина інше щось, що воно вам дасть?" - ваші співробітники і ви за них відповідайте, а не розказуйте байки. Мантру про стажера ви і так розповідали телефоном.
"Дурні люди, яки намагаються з себе щось строїти ділове і поважне" - знову ж показує рівень співробітників НП, браво!)
Ну а очікувати іншого не доводиться.
За спробу спровокувати - залік, інакше ви не вмієте. От і все ваше спілкування.
Номер накладної 59 0010 1309 3987