Наталия Козуб Отзыв написан 27 июля, 2023 год39 просмотров
Доброго дня . Я в «захваті» від Нової Пошти. Виникла дуже не приємна ситуація. Моя мама відправила посилку в якій вказала та не раз наголосила область в яку потрібно було її відправити так як вона знала важливість цієї посилки ! Їй оголосили суму в розмірі 265 грн. Пройшов час та до людини якій була відправлена посилка прийшло повідомлення що посилка вже в відділенні, коли вона прийшла то зʼясувалося що посилка в другій області !!!!!!! Але це ще не все ми зреагували спокійно та зробили переадресацію посилки і потім ми дізнались суму за посилку в розмірі 505 грн. Моя мама пішла в відділення де відправляла посилку керівник навіть не приніс вибачення і сказав що це вона вина що вона має бути уважнішою і дивитись на чеки коли їй дають і тд. Людина яка сиділа на касі взагалі сказав що то був не він і він нічого не знає ( моя хата з краю я нічого не знаю ) . Такого від пошти я не очікувала !!!! Я хочу звернутися до керівництва ! Якщо ви не знаєте як потрібно спілкуватися з клієнтами то є курси які вам допоможуть. Як би ви не виставили мою маму козлом відпущення то цих коментарів би не було і я б спокійно заплатила за посилку хоч вона тепер і прийде не в той час коли мені була потрібна! 1 согласен
Ірино ! По коментарі я бачу що ви працюєте в цій сфері . Я розповіла ситуацію що б люди розуміли на скільки важливо дивитися в чек бо коли посилка прийде не туди то прийдеться заплатити в двічі більше . Наскільки я пам’ятаю клієнт завжди правий! Якщо ти працюєш в сфері обслуговування то ти маєш находити якийсь компроміс або прийти до чогось одного з клієнтом . В цій ситуації можна було б відповісти: Так насправді посилка знаходиться не в тій області мені дуже шкода але нажаль ми нічого не можемо змінити , хіба можете зробити переадресацію але прийдеться доплатити кошти ,в базі написано саме ця область може при заповнені даних або ви або працівник помилився в наступний раз будь ласка подивіться на чек що б не було більше такої помилки . Запамʼятайте якщо ти відносишся до людини з зрозумінням і повагою то в відповідь ти отримуєш те саме. Всі ми люди і всі ми помиляємося.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не задоволена якість обслуговування - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро перепрошуємо, що засмутили Вас 🙏
Нам дуже шкода, що така ситуація мала місце у нашій співпраці 😔
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми мали змогу в усьому розібратися.