Не один раз вели переписку із шахраями, брехунами та ігнорщиками саме на цьому сайті з новою почтою. Де спочатку вони свою вину не визнавали, а нарешті в кінці вину свою визнали і все, закрили питання, я просто в шоці, ну це вже і не дивно, для нової почти це не вперше, це в них ввійшло в таку вже звичку. І що ви брешете, ніхто мені потім не пояснював. По-перше, якщо був збій, чому оператор не передзвонив, де за це компенсація. 2. Оператор Марію берхав, зухвало себе вела, кинула трубку, якщо збій, чому не передзвонила, де за це компенсація. 3. Де компенсація за те, що ви мені тут постійно брешете, і питання, яке порушене мною вирішується за один раз, ви перетворили його на по стор раз якійсь писанини та доведення мною, що ви не праві, де за це компенсація. 4. Де компенсація за не компетентну Маргариту. 1 согласен 2 не согласны
Напишіть, будь ласка, номер телефону та орієнтовний час дзвінка по кожній ситуації. Також зазначте короткий опис скарги, аби ми могли провести перевірку.
26.05.2023 року та 06.06.2023 року я вже відсилав, ваша служба нарешті погодилася із порушенням і все, питання закрили, як це так. Тобто, я вже вам надсилав, шукайте, виясняйте. Ось ви що писали:
Ответ представителя Новая Почта 2 мин 26 сек назад
Отримали відповідь від колег, що дзвінок дійсно був некоректно завершений через технічний збій та в підтвердження цього надали скриншот помилки.
Також повідомили, що оператору надійшов наступний дзвінок, в якому було надано всю необхідну інформацію. Взяли до уваги всі Ваші зауваження та зробимо все можливе, аби більше Вас не засмучувати.
Після технічного збою, оператору одразу надійшов наступний дзвінок, тому звернення зафіксувати не встигла. При цьому вся інформація була повідомлена Вам в повному обсязі та коректно. Також в попередній скарзі Вам відповіли, що запити на відправку подарунку опрацьовуються різними відповідальними. Інформаціє є коректною. У цьому випадку скарга є безпідставною. Гарного дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Тут відповідають від нової почти ШАХРАЇ БРЕХУНИ та ІГНОРЩИКИ споживачів. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен 2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Давайте розбиратися з кожним питанням окремо.
Напишіть, будь ласка, номер телефону та орієнтовний час дзвінка по кожній ситуації. Також зазначте короткий опис скарги, аби ми могли провести перевірку.
Ответ представителя Новая Почта 2 мин 26 сек назад
Отримали відповідь від колег, що дзвінок дійсно був некоректно завершений через технічний збій та в підтвердження цього надали скриншот помилки.
Також повідомили, що оператору надійшов наступний дзвінок, в якому було надано всю необхідну інформацію. Взяли до уваги всі Ваші зауваження та зробимо все можливе, аби більше Вас не засмучувати.
Гарного дня!
Після технічного збою, оператору одразу надійшов наступний дзвінок, тому звернення зафіксувати не встигла. При цьому вся інформація була повідомлена Вам в повному обсязі та коректно. Також в попередній скарзі Вам відповіли, що запити на відправку подарунку опрацьовуються різними відповідальними. Інформаціє є коректною. У цьому випадку скарга є безпідставною. Гарного дня!