Особі з інвалідністю було відмовлено у видачі грошового переказу з мотивацією того, що зранку у касі відділення недостатня кількість готівки. Було сказано прийти через декілька годин. Проте коли хвора людина прийшла у друге до відділення, зайняла свою чергу, оператор пошти видавав аналогічні перекази людям у черзі, побачивши особу з інвалідністю він на весь зал повідомив, що більше перекази відділення не видаватиме. Тож нова пошта стала організацією, де люди з обмеженими можливостями нажаль не можуть отримати послуги.
Достоинства:
відсутні
Недостатки:
недбалий персонал, халатна адміністрація, неспроможність менеджменту наладити якісну роботу відділення, неможливість отримати послуги. Зухвале ставлення співробітників до інвалідів.
Зовсім з Вами не погоджуємося, адже наша компанія робить все можливе, аби допомогти всім клієнтам.
Дійсно, якщо в касі немає достатньої суми, то оператор в ту ж мить їх знайти не зможе. Однак клієнт завжди може замовити певну суму у відділенні або оформити грошовий переказ на карту.
То, що ж їм завадило перевести ті кошти на картку? Хоч би вже не відбрехувалися так невдало. Вигнали інваліда з ухмилкою і справилися. Ганьба вашій конторі. Така сама команда і у 141 відділенні працює. Видали лише при умові що я ними оплачу посилки і то з третього разу, напевно новий співробітник ( ще не встиг перейняти корпоративне хамство). Обидва відділення знаходяться у м. Харкові по вул. Бакуліна. Якщо є можливість то не раджу туди нести свої кошти і користуватися послугами компанії, яка так відноситься до людей з обмеженими можливостями.
Стосовно переказу на карту, то тільки клієнт може оформити переказ на карту після створення накладної.
Щодо обслуговування у відділенні №141, то просимо описати ситуацію більш детально. Що саме Вам не видали, якщо Ви не оплатите? Які послуги та за яким номером накладної потрібно оплатити?
Ми дуже хочемо у всьому розібратися, але для початку опишіть ситуацію більш конкретно.
Мій грошовий переказ видали лише після того, як я сказав що ним оплачу доставку посилок. Гроші у касі були але видали мені їх аж після третього мого приходу у відділення. І той фахівець що працював з відкриття до обіду далі орав на всю залу, що грошей немає. Але о диво співробітник який став за другу касу після 15 години підняв кришку каси і там були кошти у набогато більшій кількості тож перший умисно брехав у очи не зважаючи на те що ганяв людину пів дня від відділення до відділення. Яж не голословно кажу що у вас працює непотріб. Он якщо люди у 8 відділені працюють гарно то їм тільки дяка. А у 141 хлопець з бакембардами явно помилився з вибором роботи, ганьбить імідж усієї фірми. Тож доки там таке працює я усім не раджу нести гроші у ті відділення, де люди не розуміють що таке гідність та чемність. А люди з обмеженими можливостями ще й здоров'я своє розтратять.
І його з третього разу видали, коли прийшов співробітник, який став до роботи другим касиром, але після того, як я сказав що розрахуюся тими грошима за посилки. Інший оператор у цей час продовжував волати, що коштів немає. Тож сам викрив свою брехню. Шкода що така негарна людина працює у сфері послуг. Треба доречі ще відгук до вестерн юніон написати, про те як їх партнери поводяться з інвалідами.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Недбалі співробітники 51 відділення у м .Харкові - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Проте коли хвора людина прийшла у друге до відділення, зайняла свою чергу, оператор пошти видавав аналогічні перекази людям у черзі, побачивши особу з інвалідністю він на весь зал повідомив, що більше перекази відділення не видаватиме. Тож нова пошта стала організацією, де люди з обмеженими можливостями нажаль не можуть отримати послуги.
отзыв
Комментарии к отзыву
Зовсім з Вами не погоджуємося, адже наша компанія робить все можливе, аби допомогти всім клієнтам.
Дійсно, якщо в касі немає достатньої суми, то оператор в ту ж мить їх знайти не зможе. Однак клієнт завжди може замовити певну суму у відділенні або оформити грошовий переказ на карту.
Щодо обслуговування у відділенні №141, то просимо описати ситуацію більш детально. Що саме Вам не видали, якщо Ви не оплатите? Які послуги та за яким номером накладної потрібно оплатити?
Ми дуже хочемо у всьому розібратися, але для початку опишіть ситуацію більш конкретно.
Ми передамо скаргу керівництву відділення, аби взяли до уваги цю інформацію та провели роз'яснювальну роботу з працівником.
Перепрошуємо, що зіпсували Ваш настрій.