Ольга Отзыв написан 8 апреля, 2023 год18 просмотров
Я вже зверталась і на гарячу лінію, і писала відгук. Але у відповідь, ми розберемося і все, тиша.... Нова пошта серед камер відеонагляду не може знайти велику коробку на 7 кг! Вона простр розчинилась у повітрі! Що у вас там відбувається, як можна просто загубити вантаж? Як може не відслідковуватись слачене відправлення! расєя лишила мене дома, а нова пошта - речей. Я лишилась всього, дякую!
"Це просто якийсь жах! Півтора місяця чекаю на свою доставку, ПІВТОРА з України в Польщу!Телефонувала на гарячу лінію раз так 500. Оператори некомпетентні!Конкретно та точно на питання відповіді не надавали "де посилка на данний час", "коли буде". Були різні відповіді то на митниці, то в Жешуві, то знов на митниці, то мені вже доставляли, то знов на митниці, то в сортувальному центрі, то передзвоніть, то ми передзвонимо, то знову передзвонимо!!! Моєї розпачі просто немає меж! Як її втратили? Як можно не знати відповідей на гарячій лінії? В мене було таке враження, що доставку замовляла новою поштою, а дзвонила на гарячу лінію ІНШОЇ пошти. Це я знаходжусь в Польщі, втекла від в!йни, зовсім без речей і чекала на доставку їх з України, т.к. купити тут немає змоги. Дуже "дякую" НОВІЙ ПОШТІ НАЙГІРШІЙ КОМПАНІЇ З ДОСТАВКИ, що в іншій країні я залишилась зовсім без речей!!!! Війна іде, а тут свої ж і грабують!!!! Десь якійсь співробітник вже ходить в моїх речах... Підійміть зарплатню, може кр@сти не будуть чужі речі! Просто ви мене довели до розпачу!! Ну повернете мені страхову вартість, а який сенс? Тут за такі гроші хіба в туалет сходити."
Номер ттн не питайте, я раніше надавала 3 рази. Мені обіцяли розібратись, але у відповідь тиша....
Достоинства:
Їх немає
Недостатки:
Хочете чогось лишитись - відправляйте новою поштою. Вони професійно розчиняють вантажі в повітрі! А гаряча лінія, я так і не зрозуміла який сенс в томц, що вона є. Якщо вони не можуть надати жодної достовірної і точної інформації.
Маємо інформацію, що 31.03 наші колеги запропонували Вам оформити претензію для детального розгляду та отримання компенсації.
Дублююємо повідомлення тут.
Для розгляду можливості компенсації можемо зафіксувати претензію. Для подачі документів онлайн заповніть бланк претензії та прикріпіть його відповіддю на лист, додайте скан ІПН. Також, Ви можете оформити заяву у відділенні філії Відправника або Одержувача. Під час написання претензії необхідно вказати ІПН, серію і номер паспорта, також номер банківської карти. З бланком можливо ознайомитися на сайті компанії: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Так, але мені потрібні мої речі! Мені не потрібне відшкодування! На це відшкодування в Польщі можна тільки сходити в туалет. Ви залишили мене зовсім без речей у чужій країні. Поверніть речі!! В кожному відділенні є камери відеоспостереження! Мені потрібне мої речі, все!
В мене он вообще відкрили взяли що їм захотілось и забрали коробка на 10кг дістали банку турецьких огірків-+3кг ,оригінал парфумерії ломборджині,кульковий дейзік і банку тунцю.закрили і ми отримали не 10кг а 6
Наші колеги кілька разів розглянули ситуації. На жаль, вантаж знайти не вдалось. Тому і пропонуємо Вам компенсацію в розмірі оголошеної вартості відправлення.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Втратили ДУЖЕ ВАЖЛИВИЙ вантаж! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Нова пошта серед камер відеонагляду не може знайти велику коробку на 7 кг! Вона простр розчинилась у повітрі! Що у вас там відбувається, як можна просто загубити вантаж? Як може не відслідковуватись слачене відправлення! расєя лишила мене дома, а нова пошта - речей. Я лишилась всього, дякую!
"Це просто якийсь жах! Півтора місяця чекаю на свою доставку, ПІВТОРА з України в Польщу!Телефонувала на гарячу лінію раз так 500. Оператори некомпетентні!Конкретно та точно на питання відповіді не надавали "де посилка на данний час", "коли буде". Були різні відповіді то на митниці, то в Жешуві, то знов на митниці, то мені вже доставляли, то знов на митниці, то в сортувальному центрі, то передзвоніть, то ми передзвонимо, то знову передзвонимо!!! Моєї розпачі просто немає меж! Як її втратили? Як можно не знати відповідей на гарячій лінії? В мене було таке враження, що доставку замовляла новою поштою, а дзвонила на гарячу лінію ІНШОЇ пошти. Це я знаходжусь в Польщі, втекла від в!йни, зовсім без речей і чекала на доставку їх з України, т.к. купити тут немає змоги. Дуже "дякую" НОВІЙ ПОШТІ НАЙГІРШІЙ КОМПАНІЇ З ДОСТАВКИ, що в іншій країні я залишилась зовсім без речей!!!! Війна іде, а тут свої ж і грабують!!!! Десь якійсь співробітник вже ходить в моїх речах... Підійміть зарплатню, може кр@сти не будуть чужі речі! Просто ви мене довели до розпачу!! Ну повернете мені страхову вартість, а який сенс? Тут за такі гроші хіба в туалет сходити."
Номер ттн не питайте, я раніше надавала 3 рази. Мені обіцяли розібратись, але у відповідь тиша....
отзыв
Комментарии к отзыву
Дублююємо повідомлення тут.
Для розгляду можливості компенсації можемо зафіксувати претензію. Для подачі документів онлайн заповніть бланк претензії та прикріпіть його відповіддю на лист, додайте скан ІПН. Також, Ви можете оформити заяву у відділенні філії Відправника або Одержувача. Під час написання претензії необхідно вказати ІПН, серію і номер паспорта, також номер банківської карти. З бланком можливо ознайомитися на сайті компанії: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Як отримаємо відповідь - напишемо Вам.