Іванна Отзыв написан 30 декабря, 2022 год18 просмотров
Доброго дня!Завжди була задоволена послугами НП,поки не відправила 08.12.22р посилку в Польщу.На відділені мені не надали жодної інформації про митний збір 24%,про митного брокера,який бере за свої послуги 30 євро.Посилка була доставлена в Польщу вже через два дні.І з 10.12 по сьогодні вона знаходиться там і вони не повідомляли отримувача,за те вони вже встигли 108 злотих виставити за зберігання!!Як так?Приблизно тиждень після відправки ,коли я взнала про ці шалені збори грошей,я намагалася оформити повернення .В call- center дзвоню по сьогодні.Мені або обіцяють передзвонити ,так і цього не роблять , або ж ,зачасту, не піднімають слухавки!! Куди мені ще звернутися?
Недостатки:
Оператори,менеджери не володіють інформацією.Неможливо з'єднатися з call-center .
Добрий день! Напишіть, будь ласка, нмоер накладної, за якою відправили посилочку. Направимо запит колегам з міжнародного відділу, щоб у всьому розібратись.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Міжнародне відправлення - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву